De vart erbjudna att hålla i SF BIO tidningen tidigare har jag för mig att Mats sa när jag frågade samma fråga som dig men att det inte riktigt har tid med att ha igång en fullfärdad tidskrift.
Marcus: Det finns inga planer för oss att börja trycka upp en tidning på egen hand. Vi har ibland fått erbjudanden kring att låta vårt innehåll synas i andra tidningar, men inga planer på en egen tidning.
Att ge sig in i printbranschen nu är som att börja tillverka sadlar och hästskor när bilen kom. Med dagens Android- och iPhone-telefoner, den underbara iPaden (och flertalet kommande tablets) som alternativ till datorn så kan man avnjuta MZ på bästa möjliga sätt; dvs via vår nuvarande kanal: webben.
Att ge sig in i printbranschen nu är som att börja tillverka sadlar och hästskor när bilen kom. Med dagens Android- och iPhone-telefoner, den underbara iPaden (och flertalet kommande tablets) som alternativ till datorn så kan man avnjuta MZ på bästa möjliga sätt; dvs via vår nuvarande kanal: webben.
3462 inlägg
Som ni säkert har märkt vid det här laget har vi börjat med veckoartiklar med ämnen som Cinemateket, TV-tips, TV-serier, Trailertisdag. Dessutom har vi också fått tagit del av en analytisk artikel om Inception och Point Blank.
De personer som har skrivit dessa och som kommer fortsätta skriva om dessa ämnen är användarna Patalo, Psychopatrik, Rasmus Foltmar och Gustaf Svenungson. Stort tack till dem!
Eftersom jag för närvarande känner mig lite kreativ i mitt tänkande har jag gett var och en av dem en kul titel här på forumet.
Trailer-Guru
TV-Guru
Cinemateket-Guru
Analys-Guru
Ja, så kul kan jag vara! :)
De personer som har skrivit dessa och som kommer fortsätta skriva om dessa ämnen är användarna Patalo, Psychopatrik, Rasmus Foltmar och Gustaf Svenungson. Stort tack till dem!
Eftersom jag för närvarande känner mig lite kreativ i mitt tänkande har jag gett var och en av dem en kul titel här på forumet.
Trailer-Guru
TV-Guru
Cinemateket-Guru
Analys-Guru
Ja, så kul kan jag vara! :)
Det är fredag och man har blivit Guru å allt, kan det bli bättre ? :) Jag får tacka Ers Höghet så mycket för kröningen, detta tar vi en skål på, skål och lycka till allihopa !
Så länge ingen snor min titel så är jag nöjd.
401 inlägg
Haha, så fyndig du är Mats ;)
Tackar för titeln, och skål på er fellow Gurus!
Tackar för titeln, och skål på er fellow Gurus!
Framför allt ett trevlig inslag med artiklar från er. Jag läser allt jag kommer över, fortsätta så, grabbar!
Bara för mig det ser hur så här? (en hint är att kika längst ner):
Bara för mig det ser hur så här? (en hint är att kika längst ner):
Robert: MZ har legat nere i ett antal timmar. Servertomtarna tittar på't. Det är en del listor och element som skapas ca 1 gång i timmen. De existerar inte än, eftersom sajten legat nere, så när de återskapas inom kort bör det se normalt ut igen.
Daniel, du fixade ju så att man kunde se alla sina femmor, fyror, treor osv osv, och jag undrar om du kanske skulle kunna fixa så man kan ställa in så att man kan se alla filmer man sett från 40-talet, 50-talet, 60-talet osv osv alltså ställa in också på decenier och inte bara betyg. Bara något jag skulle vilja ha :)
ja klart alla decenier, från 10-talet till 2010-talet, det var därför jag skrev osv osv.
Wolfen: Det står på listan, kan dock inte säga när det sker. Ett hett tips är annars att använda sig av trådarnas RSS-funktion. Lägg in RSS-flödet i valfri RSS-läsare, t ex Google Reader, så kan du bli meddelad och läsa innehållet direkt i RSS-läsaren.
Hannes: Kan ta en titt på det. Men är högst osäker på hur väl jag kommer att lyckas.
Hannes: Kan ta en titt på det. Men är högst osäker på hur väl jag kommer att lyckas.
Daniel - När kan vi förvänta oss att forumsidans utseende kommer ändras? Loggar in med spänning varje dag utan att det är någon ändring. Blir det ändring detta år eller blir det efter jul? Känns lite otryggt ibland =/
Annoyingman: Det blir om några veckor antagligen. Men du behöver inte oroa dig. Det är lite andra färger bara. Ingen anledning till att vara otrygg!
Ryktas om att färgerna kommer vara svart och gult.
nej, inte svart och gult, fulaste färgkombinationen fan, inte något om AIK, gillar bara inte det men men, glada roliga färger verkar inte vara ett alternativ längre, allt är grått och tråkigt :)
Så länge det inte är blått och svart så är jag nöjd.
Svart och gul vore en välkommen förändring. Då skulle man ju nästan känna sig som hemma. ;)
Gult och svart vore annars inte fel :)