Borde finnas fler som kan lägga in filmer.
Balls out kommer endå inte in hur många vi än skulle vara ;)
Vet inte om någon tagit upp det här men varför syns spoiler på nya inlägg? dom man ser till vänster
Det är en rätt så dålig film, men överlag så går det rätt så sakta att få in en film i databasen tycker jag.
Instämmer med Moviemaster, tycker det går förbannat segt att få filmer inlagda. Vet inte vad problemet är om det är brist på tid eller ointresse. Är det tidsbrist så kanske de ansvariga kan hitta någon med mer tid för annars är ju funktionen mer eller mindre meningslös. Tråkigt oavsett när man lägger ned tid på att leta upp filmer som saknas för att förbättra och bredda forumet och så händer nästan ingenting.
Håller med ovanstående inlägg.
Att lägga in en film är en hel del hoppande mellan olika sidor, IMDB, Filmtipset, Discshop osv för att få all info som behövs och sen ska man fylla i ett långt formulär och så ska man göra detta på flera filmer om dagen, rätt tråkigt men ibland får man ta sig i kragen. Tror inte någon av er skulle vara mycket snabbare heller.
Var positiva så kommer era filmer in tillslut, vi försöker dra ett gäng då och då men om man klagar på oss får vi ju ingen lust att lägga in just deras filmer.
Var positiva så kommer era filmer in tillslut, vi försöker dra ett gäng då och då men om man klagar på oss får vi ju ingen lust att lägga in just deras filmer.
Men ingen dör ju av lite konstruktiv kritik. ;)
Nej det är sant, men vi har hört att det går segt enda sedan vi började lägga in filmer, ni får börja ha lite mer tålamod. Och om ni lägger in massa nya filmer i "Lägg till dessa i databasen-tråden" och har äldre filmer ni vill ha inlaggda som inte kommit in så minskar ni ju att de kommer in när ni postar massa nytt som tar dess platts.
Det kanske skulle vara bra att ha fler som lägger in då, eftersom det är rätt så mycket arbete med att lägga in en film.
Ja någon till skulle inte skada, nån som inte går i skolan.
Var är den, den konstruktiv kritik du nämner, alltså?
Dem över mig säger ju att det går sakta att lägga in filmer och som jag sa så tycker jag det också. Det kan ju MZ bättra sig på. Det skulle kunna vara fler som lägger in.
3462 inlägg
Det är bara bra om ni hojtar till när något inte är till belåtenhet. Jag håller med om att det skulle behövas åtminstone en person till som lägger in filmer i databsen. Är det någon här som är intresserad?
Kravet från vår sida är att du är bosatt i Stockholmsområdet eller är åtminstone beredd på att ta dig hit för par timmars utbildning. Sedan förutsätter vi att du har lite tid över som du vill dedikera till MovieZine.
Maila er eventuella intresseanmälan till mats@moviezine.se
Kravet från vår sida är att du är bosatt i Stockholmsområdet eller är åtminstone beredd på att ta dig hit för par timmars utbildning. Sedan förutsätter vi att du har lite tid över som du vill dedikera till MovieZine.
Maila er eventuella intresseanmälan till mats@moviezine.se
Liksom vem vill inte spendera kvalitets tid med Mats? Jag hade skit trevligt när jag var hos Moviezine, kom igen nu grabbar!
Jag skulle gärna vilja göra det , jag har lite tid över ibland och så. Men jag bor en bra bit ifrån Stockholms området.
Min konstruktiva kritik var att man kanske skulle ta in några fler om inte tiden räcker till, för annars är ju som sagt funktionen meningslös. Och att man inte skulle lägga in filmer från folk som "klagar" är ju bara barnsligt. Som Mats är inne på så måste man väl få hojta till om något inte är tillfredställande, annars utvecklas väl knappast filmsidan? Skulle gärna gjort det själv, men jag bor runt 15 mil från Stockholm så det blir svårt i mitt fall.
Tror det var Hannes som skrev detta i någon annan tråd. Men i alla fall så skulle jag också vilja dela in mina filmer i årtal, tex, att man ser vilka filmer man har sett från 30 talet, exakt som betygen funkar att man kan se vilka 5.or eller 4.or man har satt, det hade varit trevligt.
Phip, Hannes och John: Jag har redan börjat titta på det. Men eftersom jag inte kan lägga full fokus på det p g a andra arbetsuppgifter så tar jag det lite när jag hinner med.