Cecilia nu förstår ja itne riktigt va du menar att ja har sagt lr antydit för nåt, men ja har aldri haft för avsikt att förolämpa någon.
D va faktist du som kallade mig dum i huvudet utan principiella grunder. Att ja itne besitter samma intellektuella begåvning som dig d e ja väl medveten om och de e inget ja e stolt över heller, men tkr inte d ger dig rätten att förödmjuka mig.
D va faktist du som kallade mig dum i huvudet utan principiella grunder. Att ja itne besitter samma intellektuella begåvning som dig d e ja väl medveten om och de e inget ja e stolt över heller, men tkr inte d ger dig rätten att förödmjuka mig.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Om du bara skulle stava tydligare så skulle nog alla ta dig mer seriöst.
Aha jo fast ja lider av dyslexi så d e inte allti så lätt alla ggr men ja försöka bättra mig.
varför kan ja inte se mitt inlägg för??
edit: aha nu dök det upp
edit: aha nu dök det upp
Bullen: Det är den gamla sidvisningsbuggen som spökar. Man börjar bli van med den, du kan komma förbi den genom att byta page-numret i URL:en mot nästkommande nummer. Ex. byt ut "moviezine.se/forum/topic/moviezine/page/133" mot "moviezine.se/forum/topic/moviezine/page/134".
Saknas
för
Inga inlägg
"Bonk,
Vad använder du för webbläsare? Firefox och adblock fixar biffen, sedan slipper du se all reklam och slipper således problem med det." - Robert, Moderator.
SJälv har jag inte full koll på vad en Moderator är (tror det är någon som ska hålla koll på forumet och se till att det är schyst stämning där) men arbetar inte han tekniskt sett för er? Om han uppmuntrar användandet av AdBlock så är MZ enligt mig bestående av massa ambivalenta figurer som ständigt hittar ursäkter för att inte lägga till pm-funktion...
P.S. Typsnittet är rena Tjernobyl pga att MZ är buggigare är Boogie Nights...
3462 inlägg
Vi har ingen moderator vid namn Patrik. Mig veteligen har vi aldrig haft det.
vet inte vad han fick namnet patrik ifrån, kommentaren var tydligen från "robert" för 2 år sen, diskussionen finns här:
http://www.moviezine.se/forum/topic/moviezine/page/116
där tas också pm-frågan upp och förklaras.
http://www.moviezine.se/forum/topic/moviezine/page/116
där tas också pm-frågan upp och förklaras.
Saknas
för
Inga inlägg
OKEJ MATS! DÅ VET JAG ATT SJÄLVA NAMNEN ÄR DET SOM STÅR FÖR EXAKT ALLT I DENNA DISKUSSIONEN!
FYI så heter heter han Robert men jag blandade ihop han med han som skapade MovieZine tråden.
FYI så heter heter han Robert men jag blandade ihop han med han som skapade MovieZine tråden.
som sagt, pm frågan har vart uppe förut. och samma svar som gällde då gäller nu.
3462 inlägg
Fattar inte alls vad Robert har med detta att göra. Han är ingen tekniker och kan inte göra någon PM-funktion. En PM-funktion ligger långt ner på listan, har andra viktigare saker som ligger högre upp.
Saknas
för
Inga inlägg
Men åååhh... Har jag sagt det? Har jag nämnt honom i samma specifika kontext? NEJ. Jag sa att han var för AdBlock och jag berättade även att jag inte är riktigt erfaren och bekant med alla termer inom nätsidor.
Sen så undrar jag hur förbannat dyrt det kan vara med PM-funktion? Har inte MZ funnits i snart tio år? Rena Mulholland Drive-nivån hära!
Sen så undrar jag hur förbannat dyrt det kan vara med PM-funktion? Har inte MZ funnits i snart tio år? Rena Mulholland Drive-nivån hära!
3462 inlägg
Är du disträ eller vad är problemet? Det var ju du som drog Robert i diskussionen. Det är upp till var och en vad man stödjer och inte. Du skulle svimma vad teknisk utveckling kostar. Du skulle bara veta vad det kostade att uppgradera spelaren och att finjustera sajten så att det blev mer stabil och surfvänlig. Finns inte en tekniker som jobbar under 1000 kr i timman, ja då snackar jag om kvalificerat folk självklart och inte hemma knackare. Det finns nackdelar med att ha ett helt unikt system som få ens begriper sig på. Det är en unik sajt som inte är byggd på en existerande plattform utan allt är byggt av Nicolas och sammanställt med hjälp av andra tekniker. Nicolas är rent ut sagt är ett geni och maken har jag aldrig träffat på.
Saknas
för
Inga inlägg
Haha va?
Mats Karlsson presents... "A tribute to Nicolas".
Prioriteringar, prioriteringar... Aja skitsamma. Ni kommer aldrig skaffa pm-funktion (det mest fundamentala på en site ffs) och ni kommer istället kontribuera med FILM2HOME skit som ingen bett om, men det är lugnt!
FÖR NICOLAS ÄR ETT GENI!
Mats Karlsson presents... "A tribute to Nicolas".
Prioriteringar, prioriteringar... Aja skitsamma. Ni kommer aldrig skaffa pm-funktion (det mest fundamentala på en site ffs) och ni kommer istället kontribuera med FILM2HOME skit som ingen bett om, men det är lugnt!
FÖR NICOLAS ÄR ETT GENI!
3462 inlägg
Hissen går inte ända upp märker jag...
En PM-funktion är definitivt inte det mest fundamentala på en filmsajt. På Lunarstorm och liknande communities kanske det var/är det. Här skriver vi om film, det är vårt fokus. Därmed inte sagt att jag dissar en PM-funktion, men att åsidosätta våra andra idéer till priset av en sådan kommer inte att inträffa.
En PM-funktion är definitivt inte det mest fundamentala på en filmsajt. På Lunarstorm och liknande communities kanske det var/är det. Här skriver vi om film, det är vårt fokus. Därmed inte sagt att jag dissar en PM-funktion, men att åsidosätta våra andra idéer till priset av en sådan kommer inte att inträffa.
@Mats: Kan du byta mitt forum namn till grillchirre, plz?
3462 inlägg
Då får du gärna byta mitt namn till Celia istället Mats, eftersom folk här får för sig att kalla mig för Cecilia :(
3462 inlägg
Varsågod Cecilia, f'låt Celia!
Ha ha, stor humor det blev när Vinylspelaren rackade ner på Nicolas! Sarkasm när den är som bäst.
Drömmen hade ju varit om någon professionell proggare hade tagit Moviezine under sina vingar som hobbyprojekt, så som väldigt många sajter startar, och fixat alla dessa saker som behöver fixas. Men det är ju också bara en dröm då alla behöver mat på bordet. Men sajten duger absolut som den är ett tag till.
Drömmen hade ju varit om någon professionell proggare hade tagit Moviezine under sina vingar som hobbyprojekt, så som väldigt många sajter startar, och fixat alla dessa saker som behöver fixas. Men det är ju också bara en dröm då alla behöver mat på bordet. Men sajten duger absolut som den är ett tag till.