Visa första inlägg
711 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
711 inlägg
Man tackar!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vill gärna byta namn till Bloody Iris, för att alla håller på och kallar mig Cecilia :(
Håller verkligen med om att sidan är unik, då den inte har pm-funktion. 
928 inlägg
för
928 inlägg
Tack :) 
11101 inlägg
för
11101 inlägg
vem bryr sig om pm? jag har varit på flashbacks forum sen 10 år och aldrig behövt pma folk. och det är sveriges största forum.
iofs är man en stalker så är det ju viktigt, men annars tror jag nog du mest drömmer om att folk skulle stå i kö på att skicka dig pm hela dagarna.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är faktiskt exakt det jag vill! Vad bra att du säger det.
203 inlägg
för
203 inlägg
Nu är ju jag i och för sig rätt ny här på Moviezine och jag vet inte om mitt förslag redan har förekommit. Men skulle det inte vara väldigt enkelt att slänga upp en omröstning för att se vad besökarna på sidan helst vill ha för funktioner.
Sedan skulle man nödvändigtvis inte behöva införa funktionerna i den ordningen (eller alls). Men det skulle kanske kunna fungera som bra riktlinjer för sidans framtida utveckling. :)
Men som sagt, en röstning kanske redan har förekommit. I så fall är det bara att rätta mig. Om det inte var länge sedan något sådant skedde, i så fall skulle man kunna ha en omröstning.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Absolut. Det är bara ni nominerar i denna tråd era förslag på funktioner så kan jag göra en officiell omröstning.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
En redigera/ta bort-knapp till kommentarerna är väl något som efterfrågats sedan det nya forumet infördes. Det ligger högst upp på min önskelista.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Njaa Tobias det kan bli rätt svårt det. Men du kan alltid åka till MZ huvudkontor på Lästmakargatan 3 för att offra ett lamm åt Nicolas :)
8 inlägg
för
8 inlägg
En omröstning kommer knappast sätta segel på skutan, alla önskade uppdateringar kommer fortfarande ligga och kravla i botten av träsket. Menlöst med andra ord.
Vad är det för viktigare saker som ligger högre upp på listan? Mats du får ta till din silvertunga och krypa lite för Nicolas så börjar det nog hända grejer.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det blir svårt, för Nicolas är inte kvar hos oss. Han jobbar med andra saker på andra sidan Atlanten.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Vinylspelaren: Det finns en konst som kallas att inte dra ett skämt för långt. Man ska sluta i tid, när man är på topp. :-)
Själv saknar jag inte en PM-funktion, även om jag kan se en logisk plats för den. Men de flesta är inte anonyma här på Moviezine utan vill man ha kontakt är det många som kommunicerar via Facebook istället. Visst är det en community för likasinnade, men det är ändå mest film vi diskuterar, och såna diskussioner gör sig bäst i grupp så behovet känns inte jättestort.
Håller dock med Voldo om att en redigeringsknapp för kommentarer verkligen behövs. Det får gärna fungera så som i forumet, att man kan redigera i någon timme efter ursprungliga publiceringen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Okej.
727 inlägg
för
727 inlägg
En Pm funktion kan jag lugnt vara utan, precis som Magiul säger så är ju de flesta anonyma och känner inte varandra IRL, vilket innebär att dem flesta inte har så mycket privat att snacka om. Inte för att det skulle sabba något, men nästan alla filmrelaterade diskussioner går lika bra eller bättre att ha i grupp. En redigeringsknapp känns dock högst nödvändig ifall man råkar ut för stavfel, dubbelpost, eller misstar filmen/personen för någon annan. Dessutom så har väl det varit efterfrågat ett ganska bra tag nu om jag inte misstar mig.
93 inlägg
för
93 inlägg
Alltid när jag har försöt att byta lösenord som har stora och små bokstäver så kan jag inte logga in efteråt. Antar att man inte kan använda sig av det i lösenordsbytet i så fall....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
.gim ratssim etni gaj mo un gat arb aksnag tte tagårfretfe tirav ted läv rah ås motusseD .nanna nogån röf nenosrep/nemlif ratssim relle ,tsoplebbud ,lefvats röf tu rakår nam llafi gidnävdön tsgöh kcod snnäk ppanksgniregider nE .ppurg i ah tta erttäb relle arb akil råg renoissuksid edaretalermlif alla natsän nem ,togån abbas elluks ted tta röf etnI .mo akcans tta tavirp tekcym ås rah etni atself med tta räbenni tekliv ,LRI ardnarav etni rennäk hco amynona atself ed uj rä ås regäs luigaM mos sicerp ,natu arav tngul gaj nak noitknuf mP nE
84 inlägg
för
84 inlägg
@wugllabang Fast.. jag har lärt känna många trevliga vänner här i forumet och vi har då fått flytta vår diskussion till twitter eller skype. Personligen hade jag gärna sett en pm-funktion eftersom jag skulle vilja komma i kontakt med ännu fler filmvänner som tycker likasinnat. I dagsläget så kanske man finner en skön prick i ett forum men det går liksom inte vidare ifall man inte båda har ett externt konto på någon annan site. Det är väl inte direkt akut men några trevliga meddelanden vore kul att kunna lämna till varandra. [b][/b]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men gud va trevligt.
1113 inlägg
för
1113 inlägg
@Vinylspelaren. Shit vad du håller på, Vaknat på fel sida?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ber om ursäkt. Ärligt talat så hade jag väldigt ont i huvudet och var i en typ av Inferno. Men jag gjorde som alla galna män (see what I did there?) och tog en treo.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden