3462 inlägg
Det vill vi också ha, men är snuskigt dyrt rent ut sagt. Hur gärna vi än vill ha det, är det inte värt dem pengarna. Men vi har knappast gett upp för det, vi letar bara efter någon med rimliga priser. Vore trist om vi fick vänta tills priserna har sansat sig.
Okej, en vacker dag kanske vi får se en app då, låter bra i alla fall.
Som webbdesigner kan jag dock inte rekommendera en app till Moviezine. De flesta större aktörer överger appar till förmån för mobilsajter då dessa är plattformsoberoende och ju färre plattformar, desto mindre utvecklingskostnader. En app använder man mer till avancerade kampanjer och liknande istället.
Men det vore inte fel med en översyn av mobilsajten som är alldeles för fattig idag. Det fungerar inte alltid heller att lämna mobilsajten via knappen längst ner då man bara blir tillbakaskickad till mobilsajten igen.
Men det vore inte fel med en översyn av mobilsajten som är alldeles för fattig idag. Det fungerar inte alltid heller att lämna mobilsajten via knappen längst ner då man bara blir tillbakaskickad till mobilsajten igen.
3462 inlägg
Jag vet. Vi håller på och ser över mobilsajten och borde förhoppningsvis vara avklarat inom en snar framtid.
Svar på vad? du ställde ingen fråga
Sjukt bra sida! skulle sitta fint med en riktigt bra app till denna :)
1753 inlägg
Åh, jag tyckte väl att jag kände igen "Indigo Prophecy"! Har spelat det förut, under namnet "Fahrenheit", till PS2.
Nu är det tyvärr så att MZ fokuserar och är uppbyggt efter film-film, folk skulle säkert undra varför två spel finns i databasen, och vill därefter ha sina egna favoriter inlagda. Och kan vi inte vara heltäckande inom spel också, så sätter vi hellre stopp där.
Därmed inte sagt att spel inte kommer dyka upp i annan form på MZ framöver, det kan bli fler artiklar och recensioner åt det hållet, om det efterfrågas. Som du säger är ju gränsen mellan spel och film rätt tunn ibland.
Nu är det tyvärr så att MZ fokuserar och är uppbyggt efter film-film, folk skulle säkert undra varför två spel finns i databasen, och vill därefter ha sina egna favoriter inlagda. Och kan vi inte vara heltäckande inom spel också, så sätter vi hellre stopp där.
Därmed inte sagt att spel inte kommer dyka upp i annan form på MZ framöver, det kan bli fler artiklar och recensioner åt det hållet, om det efterfrågas. Som du säger är ju gränsen mellan spel och film rätt tunn ibland.
japp det är väl det amerikanska namnet. har det också till ps2, inte så tokigt.
1753 inlägg
Jag ska slänga ett getöga på det imorgon.
1753 inlägg
Ja. Vår tekniker kollar lite mer på det imorgon, då vet vi om det är en enkel fix eller ngt mer tidskrävande.
1753 inlägg
Jag kan inte påstå att det är högsta prio på att ordna en anti-peppknapp åt dig. Men det kommer.
1753 inlägg
Din peppmätare har inte fastnat, Blaster. Vår tekniker håller på o kollar på avpeppningen as we speak. Därför kan det bugga lite tills allt är klart.
1753 inlägg
Kan hända att siffran uppdateras en gång om dagen.
Nu ska det funka att avpeppa. Prova gärna!
Nu ska det funka att avpeppa. Prova gärna!
3462 inlägg
Du behöver jobba på din attityd Blaster. testa att vara trevlig nästa gång. Vem vet, du kanske gillar det. Det är alltid roligare att hjälpa personer som inte gnäller och har en dryg attityd jämt och ständigt.
Tack för opepp-funktionen. Känns mycket snyggare så här!
Lägger ni in kortfilmer nu också?
1753 inlägg
Några enstaka kortfilmer har alltid letat sig in här. Såna som Burtons första "Frankenweenie" eller Disneys "Paperman" kändes t.ex. rätt givna att ha med. Men nej, det är ingen ambition annars.
Hallå! jag skulle nog behöva lite hjälp, och jag tror nog att det här är rätt forum att så att säga... komma åt den information jag behöver.
Jag försöker vara en aktiv Moviezine-medlem, men har också ett konto på den stora encyklopedin Wikipedia, och just nu söker jag efter fakta och källor till en sida om just Moviezine. Folk måste få upp ögonen för den här filmdatabasen och få veta lite mer om den. Problemet är att jag inte kan hitta så många källor som innehåller information om Moviezine. Självklart har jag koll på själva sidans artiklar och listor, och jag har alla (d.v.s. två stycken) tidskrifter som har getts ut av Moviezine... nu när jag tänker efter så kanske det räcker...
Vad tycker ni? Om inte... vart tror ni att jag kan hitta andra källor?
Jag försöker vara en aktiv Moviezine-medlem, men har också ett konto på den stora encyklopedin Wikipedia, och just nu söker jag efter fakta och källor till en sida om just Moviezine. Folk måste få upp ögonen för den här filmdatabasen och få veta lite mer om den. Problemet är att jag inte kan hitta så många källor som innehåller information om Moviezine. Självklart har jag koll på själva sidans artiklar och listor, och jag har alla (d.v.s. två stycken) tidskrifter som har getts ut av Moviezine... nu när jag tänker efter så kanske det räcker...
Vad tycker ni? Om inte... vart tror ni att jag kan hitta andra källor?
1753 inlägg
Hej Viktor! BRA jobbat, klart vi ska ha en sida på Wikipedia :) Behöver du någon specifik information av mig så säg till, jag vet inte riktigt vad Wikipedia efterfrågar för källor och info.
Tack så mycket. Det är verkligen skönt att veta att mitt arbete stödjs. Verkligen...
Jag låter mitt arbete bara rulla på, så kan det vara att jag återkommer under arbetet när jag behöver eventuella infon, bara jag nu inte tränger mig på under någon pågående konversation medlemmar emellan... Jag lägger tills vidare en förhoppningsvis utförlig grund till sida på Wikipedia. Alla sidor kan förlängas och förbättras, så det kan ju bara ske att jag kommer hit och möjligtvis ber om lite eventuell info, mitt under året.
Nu babblar jag bara på... jag vill bara säga tack för ditt stöd. Det är en ära att få skriva denna sida. Jag återkommer.
Jag låter mitt arbete bara rulla på, så kan det vara att jag återkommer under arbetet när jag behöver eventuella infon, bara jag nu inte tränger mig på under någon pågående konversation medlemmar emellan... Jag lägger tills vidare en förhoppningsvis utförlig grund till sida på Wikipedia. Alla sidor kan förlängas och förbättras, så det kan ju bara ske att jag kommer hit och möjligtvis ber om lite eventuell info, mitt under året.
Nu babblar jag bara på... jag vill bara säga tack för ditt stöd. Det är en ära att få skriva denna sida. Jag återkommer.