Jag tycker att Lumiere bröderna ska få profiler här och även att deras första filmer ska läggas in. Jag är medveten av att de är korta och svårbedömda men de är fortfarande filmer och förtjänar en plats i arkivet.
1753 inlägg
Bröderna Lumiére har nu hittat sin rätta plats på MZ och vi mjukstartar även med en av deras filmer i databasen: http://www.moviezine.se/film/ett-tag-anlander (tyvärr sträcker sig årtalen vi har bara bak till 1901... hoppas Auguste eller Louis inte misstycker).
Jag tycker att jag ska vinna American Pie -tävlingen ,tack på förhand haha :D
för mig får du gärna vinna, jag vill inte ha dom
Har inte lärt mig hur man lägger upp bilder än haha
Nej inte just nu, känns som jag är rätt problemfri atm :P
@Blaster
Ha lite tålamod! Det här forumet har inte ens några moderatorer, då är det ok om de inte svarar inom 2h :P.
Ha lite tålamod! Det här forumet har inte ens några moderatorer, då är det ok om de inte svarar inom 2h :P.
När du har kommentarsfältet uppe, klicka på bilden med det ensliga trädet, kopiera in bildens URL (webbadress) i rutan där det står "Image URL". :-)
Dem kan väl inte sitta inne på forumet 24/7 :)?
dom kan inte det, men blaster kan. han ägnar hela sommaren åt att sitta framför forumet, förmodligen lika blek som dracula.
HAHA, men är inte han "ny" här?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Om ni kan eran Seinfeld så är Blaster "Bubbleboy"
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
"What people invaded Sicily? Bubbleboy:The Mores!
George Costanza: Nope the card says Mopes!Klassiskt roligt när Bubbleboy blir hysterisk!
George Costanza: Nope the card says Mopes!Klassiskt roligt när Bubbleboy blir hysterisk!
Vad har man missat då? Ser att det är en ny medlem här på Mz, trevligt, välkommen Blaster. Välkommen till forumet. ;)
3462 inlägg
En medlem? Vi får många nya medlemmar varje dag! :)
3462 inlägg
Man kan inte vara medlem på bara ett ställe, men blir det på båda ;)
Hade varit fint fint om Moviezine hade en app, det hade varit perfekt!