Kan ju säga som så till Bonks försvar att vissa killar mognar senare än andra ;)
[size=1=1]Alla datum har ändrat språk till engelska.[/size]
[size=1=1]När man går in på en persons sida står det inte längre "X gillar denna skådespelare", utan skådespelare/regissör har försvunnit.[/size]
[size=1=1]När man går in på en persons sida står det inte längre "X gillar denna skådespelare", utan skådespelare/regissör har försvunnit.[/size]
Hyfsat less att forumet inte uppdaterar sidbyte, detta händer alldeles för ofta. Man ser ju att någon har nyss skrivit i en tråd, men det går inte att hitta personens kommentar i tråden. Om man inte ändrar sidbytet manuellt i adressfältet dvs. Jag kan väl inte vara ensam om detta problem?
1597 inlägg
Jag har lidit länge av detta problem!! Jag fattar inte ens hur man ändrar manuellt i adressfältet så jag har aldrig kunnat se meddelandet som "försvinner" förrän någon annan skriver ett nytt! Igår så skrev jag på en tråd något jag inte ens kunde se själv!! Detta borde fixas på något sätt! Eller är det omöjligt??
Har också märkt ibland att vissa meddelanden kan vara "osynliga". Brukar väl vara att dom kommer fram när någon annan skriver efter då.
3462 inlägg
Vi är medvetna om problemet och det står också på vår lista. Men ska erkännas att det ligger ganska långt ner på listan. Först och främst måste vi rätta till alla buggar som uppstod med serverbytet. En del att plocka med :)
Ja, Grillchirre, har alltid grubblat över samma sak. Har dock varit osäker på om det är fel på min dator eller liknande. Men nu vet jag att jag inte är ensam om det. :)
Det händer mig också hela tiden Blaster, grymt irriterande. Om man t.ex vill tipsa om en mer obskyr eller anorlunda filmskapare så försvinner kommentaren och går bara att se om man går in på personens sida manuellt, skitstörigt.
3462 inlägg
Intressant problem. Testade själv nyss och dyker heller inte upp. Grejen är att det finns inget "spamfilter" för kommentarerna, så vete tusan vad det beror på. Det här måste undersökas.
Brukar fixa sig om man uppdaterar födelseinfo på personen enligt min erfarenhet. Ändock väldigt udda och dumt problem.
Edit: nu funkar det för mig.
Edit: nu funkar det för mig.
3462 inlägg
Japp, samma här. Bra jobbat Ljusbus :) Då vet vi varför det inte dyker upp till nästa gång.
Nu fyller snart MovieZine tio år, och om allt går rätt till tror jag att jag kan bjussa med en liten present till min favorit sida på nätet...
3462 inlägg
Jajamen, nu är vi tio år! :)
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Känns jättebra !Kan man lägga in alla under 20 som spamfilter!
1597 inlägg
Stort GRATTIS till Moviezine!!! Fantastiskt att det har gått 10 år och ser fram emot att få åldras tillsammans med sidan i minst 10 år till! ;) Hurra, hurra, hurra!!! Och en stor eloge och hälsning från min sida till hela personalen och alla andra runtomkring som lägger upp filmer och delar med sig av artiklar om serier och annat!! Keep up the good work!!
Grattis, MovieZine! Ja, den här 10-års-dagen blev ju ganska glad. För min del inte alltför lyckad, men mycket lycklig. Min födelsedagpresent hann vara perfekt i elva minuter. Jag hade för länge sen påbörjat ett arbete på Wikipedia, att skriva MovieZines andra artikel (den senaste blev radderad, av någon anledning...). Sedan tog jag en paus. Senare insåg jag vilken present det skulle vara till 10-årsjubeleumet. Men elva minuter efter att sidan var färdigställd, kritiserades den för att sakna oberoende källor, d.v.s. källor som inte kommer ifrån den sida jag skriver om. Hoppas nu länken visas här nedan, för där är min present till världens bästa filmsida på nätet:
http://sv.wikipedia.org/wiki/MovieZine
När jag ändå höll på med en sida om MovieZine, slog jag två flugor i en smäll, och tog friheten att skriva en sida om dess grundare Alexander Dunerfors. Denna sida kritiserades också, av nån anledning jag inte helt känner till, och sammanlänkades med sidan om MovieZine. Här är (förhoppningsvis om länken visas) länken till det arbete jag fullgjorde om Dunerfors. Man kalla det ett tack för vad gjort, och särskilt för den gärning han gjorde för tio år sedan:
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Alexander_Dunerfors&oldid=21657398
Grattis på 10-årsdagen, Moviezine, och lycka till med de kommande tio åren!
http://sv.wikipedia.org/wiki/MovieZine
När jag ändå höll på med en sida om MovieZine, slog jag två flugor i en smäll, och tog friheten att skriva en sida om dess grundare Alexander Dunerfors. Denna sida kritiserades också, av nån anledning jag inte helt känner till, och sammanlänkades med sidan om MovieZine. Här är (förhoppningsvis om länken visas) länken till det arbete jag fullgjorde om Dunerfors. Man kalla det ett tack för vad gjort, och särskilt för den gärning han gjorde för tio år sedan:
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Alexander_Dunerfors&oldid=21657398
Grattis på 10-årsdagen, Moviezine, och lycka till med de kommande tio åren!
1753 inlägg
Tack för alla hälsningar och ett extra stort tack till Viktor för presenten/wiki-sidorna! :)
Håller med Blaster på denna.
Hade varit kul om ni gjorde något i samma tankebana iaf
Hade varit kul om ni gjorde något i samma tankebana iaf
Bra ide där Blaster. Men jag undrar fortfarnde om ni löst problemet där inlägg försvinner? Kolla tex in Gremlins sida där är ett tydligt exempel.