Vore extremt skönt om man kunde redigera sin "Gillar/ogillar" lista. Till exempel om man slutar ogilla, men fortfarande inte gillar en skådis/regissör så pass mycket att man vill visa upp det, så kan man radera sin ogilla-markering istället för att behöva lägga över den på gilla-sidan. Detta vore riktigt härligt, tack!
Vore riktigt gött om man kunde lägga in filmer själv, precis som på filmtipset.se.
Det hade varit skönt, eller att ett par till användare kunde lägga in iallafall! Det här med att kunna redigera sin gilla/ogilla lista hade också varit bra.
@Kevin E
http://nyheter24.se/filmtipset/addmovie.cgi
En sådan där sida borde finnas här på Moviezine! Om man går efter dessa regler så kan ALLA lägga in filmer. Kul att du håller med om förslagen förresten! :)
http://nyheter24.se/filmtipset/addmovie.cgi
En sådan där sida borde finnas här på Moviezine! Om man går efter dessa regler så kan ALLA lägga in filmer. Kul att du håller med om förslagen förresten! :)
1597 inlägg
Jag håller med föregående talare!! Finns bland annat massor av sköna klassiker som är redo att få en plats i denna databas! Hade jag kunnat lägga in filmer hade jag med nöje matat in ett gäng! Jag förstår att inte alla kan lägga upp och de som lägger upp gör en fantastisk insats! Men ibland har jag fått vänta år på en film som haft biopremiär, finns på DVD och i andra filmdatabaser och då har det kliat i fingrarna, men jag har ej kunnat påverka det hela! Här med dessa ord hoppas jag kunna göra en insats för denna utomordentliga filmsajt! Fler filmer kan matas in och räcker inte arbetskraften för efterfrågan så hitta ett par soldater till! Jag kan tänka mig till exempel att bidra med mitt! ;)
Redigera sin ogilla/gilla lista låter också som en mkt bra idé!! Den skriver jag under på med min välsignelse! :D
Redigera sin ogilla/gilla lista låter också som en mkt bra idé!! Den skriver jag under på med min välsignelse! :D
Jo men eller hur, jag skulle också kunna mata in hur mycket som helst!
tycker det är för många filmer inlagda.
1597 inlägg
Hahaha så klart du gör!!
Kommenterade precis på Ben Wheatleys profilsida och kommentaren visades varken i kommentarsflödet eller på min profil, detta händer rätt ofta när man skriver inlägg på mindre kända namn och kan vara lite frustrerande.
Yep, hände samma sak när jag skrev och gillade Tye Sheridan, som spelar Ellis i "Mud" och är med i Tree of Life (som saknas).
edit; Fast på föregående sida så stod det att om man uppdaterade födelseinfo så funkar det. Så får väl hoppas att dom gör det :)
edit; Fast på föregående sida så stod det att om man uppdaterade födelseinfo så funkar det. Så får väl hoppas att dom gör det :)
Det ska funka nu. Lille Tye fick en bild också.
Detta har säkert tagits upp tidigare men det sulle vara bra om man inte såg spoilers i sido fältet.
10 000 Gillningar på Facebook! Good work, MZ!
Någon annan som har problemet att när dom skriver på forumet från en ipad eller iphone så kommer aldrig hela inlägget med utan det blir bara några bokstäver? Någon som kan förklar vad jag gör för fel?
Det går helt enkelt inte att skriva på forumet från de apparaterna. Helt omöjligt faktiskt. Har själv frågat Mats och det gick inte.
Har för mig att det går om man skriver utan "å,ä,ö".
Helvte vad dålig sök motorn är på sidan, söker man på ett film namn så kommer bara kommentarer ocb forum inlägg upp och med lite tur kan man klicka sig vidare till filmen. Annars fårman google film namn + moviezine.
dåligt!
dåligt!
Helvte vad dålig sök motorn är på sidan, söker man på ett film namn så kommer bara kommentarer ocb forum inlägg upp och med lite tur kan man klicka sig vidare till filmen. Annars fårman google film namn + moviezine.
dåligt!
dåligt!
Sök efter filmens namn, men när du gjort det så tryck inte på enter utan vänta tills den dyker upp under sökrutan så här.
Hej
är ny här på denna sidan... men undrar en sak kan man inte kolla på filmer som är ute på bio tänkte velat se the mortal instruments city of boones men fattade inte va filmen visades såg bara trailers.....
är ny här på denna sidan... men undrar en sak kan man inte kolla på filmer som är ute på bio tänkte velat se the mortal instruments city of boones men fattade inte va filmen visades såg bara trailers.....