Om man t.ex. ska söka på en film som är lite ovanligare så är det inte alltid filmen kommer upp i sökrutan och då blir det jobbigt. För då måste man söka på skådespelaren och därifrån ta sig in till filmen. t.ex. filmen Nó från Chile.
3462 inlägg
Japp, är ett bekymmer med en del titlar. Vi håller på och jobbar med en helt ny sökfunktion.
Skriver under på Blasters förslag!
Allt det Blaster säger+
Ändra födelsedatum-dödsdatum på skådespelare. Som ni har det nu är helt oacceptabelt.
Sedan att göra det möjligt att skriva från Ipad och mobiler i forumet.
Ändra födelsedatum-dödsdatum på skådespelare. Som ni har det nu är helt oacceptabelt.
Sedan att göra det möjligt att skriva från Ipad och mobiler i forumet.
3462 inlägg
Det är mycket som kommer att ändras nästa år, men vad det blir får bli en överraskning :)
Det jag kan säga är att det kommer inte ske över en natt. Tror ingen vill ha nåt hafsjobb. Det kommer ta sin tid, men är värt all väntan.
Det jag kan säga är att det kommer inte ske över en natt. Tror ingen vill ha nåt hafsjobb. Det kommer ta sin tid, men är värt all väntan.
3462 inlägg
Precis, det är det som är grejen. Annars skulle det inte bli en överraskning.
1597 inlägg
Bra förslag Blaster, riktigt bra! Gött att höra att förändringarna kommer! Jag har då inte bråttom utan ändringarna får komma peu un peu! :)
Vore det inte roligt om Topplistan även kunde innefatta skådespelare och regissörer? Så att man kunde se vilka personer Moviezine har tummat upp för mest, dvs de mest populära?
Finns det någon chans att man kan få byta sitt fräcka nick på forumet?
Har haft samma väldigt länge och namnet känns inte direkt aktuellt längre om jag uttrycker mig så och vore trist att behöva skapa ett nytt konto.
Förövrigt vad hände med personerna ni sökte som skulle skriva om youtube och grejjer, en vän sökte men han sumpade lösenordet till sin mail så han är lite nyfiken här på ett hörn. Han tror att han var given nämligen innan olyckan med das password
Har haft samma väldigt länge och namnet känns inte direkt aktuellt längre om jag uttrycker mig så och vore trist att behöva skapa ett nytt konto.
Förövrigt vad hände med personerna ni sökte som skulle skriva om youtube och grejjer, en vän sökte men han sumpade lösenordet till sin mail så han är lite nyfiken här på ett hörn. Han tror att han var given nämligen innan olyckan med das password
Ja bytt nick skulle väl jag ha gjort också :) Det är dags att lämna Psychopatrik bakom sig nu, inte för att han gjort sitt, men ändå. Patrik Jonsson blir det väl då, mitt namn med andra ord. Men fan va trist det låter också känner jag, Putte Jonsson då, det skulle bli bra. Så, när det finns tid och lust, Putte Jonsson it is! Tack på förhand!
3462 inlägg
paperface: Det är så gott som klart. Bara smådetaljer kvar. Att inte killen hörde av sig om han hade sumpat lösenordet? Såna som inte svarar hamnar i papperskorgen.
Vad vill du ha för namn? Kan byta det.
Vad vill du ha för namn? Kan byta det.
Han är begåvningsreserv.
Nice! Om namnet kan bli Walther istället så uppskattas det. Tack på förhand
Nice! Om namnet kan bli Walther istället så uppskattas det. Tack på förhand
Jag kunde inte hitta det exakta forumet (det har väl kanske varit inaktivt i ett år eller så finns det inte, jag vet ej), men jag skulle bara, eftersom jag imorgon troligtvis tar en paus från inlägg och kommentarer m.m. på denna sida, vilja önska alla här på MovieZine, en riktigt, riktigt God Jul från mig! o<|:-D)))
Gott nytt år my fellow moviefriends! :) Jag hoppas ni hade ett riktigt bra nyår! :)
Detsamma Fermen! Jag hoppas att du hade ett trevligt nyår och att du inte åker på någon baksmälla inatt :)
[color=#333333=#333333]Gott nytt år[/color]
Hade varit härligt om man kunde skapa egna listor på sidan. Ungefär som topplistorna som finns, fast man gör egna som hamnar på sin egen sida! Det hade varit något!
Ja, egna topplistor i samma stil, eller liknande, som på IMDB. Det hade varit riktigt härligt. Själv är jag en riktig list-junkie, så det hade verkligen uppskattats.
1753 inlägg
Det är precis en av funktionerna vi jobbat på senaste tiden. :)