3462 inlägg
Om man vill kolla på bioaktuella filmer är det bio som gäller. Vi är en filmtidning, så vi visar inga filmer, vi skriver om dem istället.
@rubenito perfekt ide att skippa dom, fungerar skit bra
1753 inlägg
Nästa måndag förhandsvisar vi skräckisen "You're Next" för alla våra medlemmar i Stockholm. Det finns fortfarande en del platser kvar, hoppas ni kommer!
http://www.moviezine.se/artikel/14851
http://www.moviezine.se/artikel/14851
Vi har ju favorit skådespelare, film och regissör men kan man inte göra en till med favorit serie?
Jag vill också ha det! Favorit manlig/kvinnlig skådespelare hade också varit kul.
90% av allt jag gjort/skrivit på Moviezine verkar ha försvunnit. Sedda filmer, kommentarer, foruminlägg osv. Mycket konstigt.
3462 inlägg
När jag kollar i databasen verkar du ha två konton. Kan vara så att du har en FB-inloggning och en utan. Kan du logga in på det andra kontot? Kan se till att du kommer in på det annars.
102 inlägg
Aha, jag trodde bara att det var ett annat sätt att logga in på samma konto. Går det att slå ihop kontona på något vänster? :) Nu loggade jag in via FB, och det var inga problem.
3462 inlägg
Måste ha blivit nåt vajsing när du loggade in utan Facebooks hjälp. Osäker på om det går att slå ihop dem. Ska undersöka saken, men lovar inget :)
102 inlägg
Hehe, all I can ask for! Tack så mycket Mats!
102 inlägg
Ska man få någon form av notifikation när någon "svarar" till en i tex kommentarer på en film?
3462 inlägg
Nej, någon sådan funktion finns tyvärr inte.
1597 inlägg
Jag har faktiskt också ett facebook konto som bara ligger där och skräpar, för så fort jag loggar in via facebook så kommer jag in på den tomma Dimitri Latorre, men tar jag det andra Moviezine konto så kommer jag in på den jag skriver med! Vore tacksam om de slogs ihop eller om facebook skiten försvann! :)
Bra idé med favoritserie Fermen och med notifikationer för att kunna svara på kommentarer Niclas! ;)
Bra idé med favoritserie Fermen och med notifikationer för att kunna svara på kommentarer Niclas! ;)
3462 inlägg
Ja, helt rätt. Det räcker nog med en Dimitri! ;) Tog bort FB-kontot nu.
1597 inlägg
Hahaha ja två hade blivit för jobbigt! :p Tuuusen tack bäste Mats!!
Varför fungerar inte sökfunktionen på moviezine? Varje gång man söker på någonting, till exempel "Gudfadern", så möts man av - ingenting. Varför?
Såg precis ett tidigare svar på samma fråga - man ska alltså inte trycka enter utan vänta tills ett alternativ dyker upp då man skrivit i sin sökning. Märkligt, men okej då.
3462 inlägg
Inget märkligt alls, tvärtom. Börjar bli vanligare och vanligare. Finns lite överallt nuförtiden, Imdb, YouTube och Google är några som har livesök.
Fast om man trycker enter på google efter att man skrivit färdigt sökordet så kommer det fram resultat, vilket det inte verkar göra här. Lite kasst kan tyckas