Visa första inlägg
1020 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1020 inlägg
Väl talat, Danne! Den där är fullkomligt magisk som AM säger.
871 inlägg
för
871 inlägg
Med tanke på schizofreni och sammanlänkade konton som diskuterades i en annan tråd förra veckan, har jag upptäckt ett eget problem. Det har hänt allt oftare den senaste tiden att jag postat dubbla kommentarer utan att klicka på knappen två gånger. Senaste gången var när jag kommenterade Breaking Bad nyss. Två kommentarer syns på seriens sida och på kommentarssidan, men när jag går in på min profil och ser mina senaste händelser syns det bara att jag skickat en kommentar som det egentligen borde vara.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Skulle vara kul om ni kunde fixa fler dödsmatcher! :)
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Ja det ver ett tag sen vi hade det. Borde fixas snarast
454 inlägg
för
454 inlägg
Ja det vore kul att få rösta i en dödsmatch! Jag hann ju aldrig uppleva dem
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Absolut! Kom gärna med förslag vilka teman på Dödsmatcher som ni vill se. Vi har avverkat Actionhjältar, Superhjältefilmer, Filmskurkar, 80-talsfilmer.
549 inlägg
för
549 inlägg
Filmhjältar kanske?
2575 inlägg
för
2575 inlägg
90 tals filmer, 70 tals filmer, 60 tal, 50 tal osv, Biografi, Sci-Fi, Western, Oscarsvinnare (film, skådisar), Tv-serier, Steven Spielbergs bästa (tex), Tv-karaktärer.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Gärna något som inte redan är betygsätt av användarna. Av t.ex. 70-tals filmer är det solklart att Gudfadern vinner eftersom den har högst betyg.
616 inlägg
för
616 inlägg
Bästa "side-kicks" och inte typ Robin i Batman utan ex. Walter Sobchak i TBL
1 inlägg
för
1 inlägg
Halloj
Kanske helt fel ute men fattar inte riktigt hur denna sida funkar.
Jag är ute efter att hitta filmen "Bucket list" eller på svenska "Nu eller aldrig"
Har hittat den här men kan inte hitta hur jag ser filmen
983 inlägg
för
983 inlägg
Bästa sci-fi hade varit mumma. Bästa filmduo hade också varit kul, då blir bedömningen lite klurigare.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Mikaela: Du kan se "Nu eller aldrig" på SF Anytime: http://sfanytime.com/sv-SE-2807-Nu-eller-aldrig.aspx
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Vi tar en funderare här kring Dödsmatcher, håller med om att det vore kul att köra igen. 
972 inlägg
för
972 inlägg
DiCaprio vinner lätt.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Med tanke på hur mycket kritik Depp har fått på senare år är jag tveksam till att han skulle vinna.
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Har gått och undrat ett tag nu om vi kommer få se en filmlista över de bästa 60-talsfilmerna enligt MovieZines läsare. Och om ja, när kan denna tänkas dyka upp?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Vi har inte kört någon dödsmatch på 60-talsfilmer (än).
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Tycker dödsmatcherna är ett kul koncept, men funkar inte så bra i praktiken. Ofta är utgången hyfsat klar på förhand, sen tenderar ju folk att vilja rösta även om man bara känner till eller har sett ett av alternativen då man egentligen borde avstå från att rösta, vilket i praktiken ofta leder till att de populäraste förslagen vinner.
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Håller med om det Ljusbus säger, men jag gillar fortfarande dödsmatcherna ändå.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden