Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Ja, så är det med alla omröstningar där alla kan rösta. Men jag gillar det. För jag tycker att alla ska kunna göra sin röst hörd. "Nackdelen" är att det oftast blir de mest omtalade bidragen som vinner. Men å andra sidan, ju fler som röstar ju mer kan man påstå att det är folket som har valt vinnaren.
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Nu var det inte riktigt dödsmatcher jag syftade på, utan en lista likt 70, 80, 90 och 00-listan som man hittar under "filmlistor/dina rekomendationer". Men en dödsmatch över bästa 60-talsfilmen låter inte heller så dumt. :)
Jag vet inte om det här har tagits upp tidigare eller om det bara är jag som har det här problemet, men jag kan inte se de senaste inläggen på forumen när de börjar på en ny sida. Så när jag jag klickar på en del av de senaste inläggen, hamnar jag bara på den föregående sidan, utan någon möjlihet att kunna klicka mig fram till nästa sida.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Aha, då förstår jag vad du menar.
Ja, det är ett välkänt problem som kommer försvinna när vi byter till nya sajtversionen. Går live snart.

1161 inlägg
för
1161 inlägg
@Mats Okej, då vet jag. :)
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Obs: Strax går det inte längre att logga in, kommentera eller betygsätta på MovieZine. Vi stänger ner delar av sajten för att förbereda för nylanseringen på tisdag.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Spontant sett ser det bra ut, men visst finns utrymme för förbättringar. Inget dock att påpeka så mycket än tycker jag då man inte vant sig med sajten. De första dagarna kommer ju mest gå åt till att "göra sig hemmastadd" och veta vart man ska klicka. Det är helt klart oerhört annorlunda och spontant känns sajten mycket mer community än databas i dagsläget. Men det tycker jag är bra.
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Ja, detta var ju en totalt annorlunda sajt jämfört mot igår! Mestadels positivt intryck spontant, men kommer säkert komma med åsikter och synpunkter när man gjort sig hemma.

Edit: tog bort ett kommatecken
-7 inlägg
för
-7 inlägg
Måste säga att jag var väldigt orolig över den enorma uppdateringen ett par dagar innan men det här var riktigt bra.
Självklart så kommer det ta ett tag att vänja sig med allting men som ett första intryck är jag väldigt positiv.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag tycker det ser väldigt bra ut, behöver dock göra mig lite mer hemmastadd innan jag kan ge några specifika åsikter.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Under fliken "användare" där man ser användares aktivitet så krånglar det för mig när jag klickar på "visa fler", istället för att visa mer aktivitet så dyker en banner upp i nederkant som säger "Logga in för att göra MovieZine personligt. Att skapa ett konto får blixtsnabbt!". Detta trots att jag är inloggad. Är det bara jag som upplever detta?
Utöver det så funkar allt bra hittills.
Bild: http://oi58.tinypic.com/deo382.jpg
989 inlägg
för
989 inlägg
Trevligt ansiktslyft! Roligt!
Hoppas att forumdelen kommer bli lite hetare än att man diskuterat i kommentarsfälten som tidigare. 
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Åh, jag kan fortfarande inte koppla mitt konto till facebook :(
Kommer till en annan användare när jag gör det. Jag vet att jag hade en annan innan men trodde dem var borttagna. Om någon moderator ser detta får ni gärna ta bort morbidantilop@live.se (som en bekräftelse på att det faktiskt är jag så kan nu ju skicka mejl eller något).

Angående den nya designen, så gillar jag den faktiskt. Visst finns det vissa saker som behöver förbättras men Rom byggdes ju heller inte på en dag. Detta kommer nog bli jättebra och något jag verkligen gillar är att man nu kan betygsätta säsong för säsong på serier, då varje säsong skiljer sig :)
1125 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
1125 inlägg
Nä, skoja bara, det gick visst inte att betygsätta säsong för säsong haha ^_^
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Klickar jag på upptäck och sen ett genre så får jag "tyvärr hittade vi inga titlar på den sorteringen"

Här i forumen så dyker textkodning upp om man väljer andra färger, typsnitt och storlekar på texten.
1597 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
1597 inlägg
Nope! Inte bara du som upplever detta! Exakt samma för mig! 
93 inlägg
för
93 inlägg
Ser bra ut men måste allt se så stor ut? En nyhet täcker ju liksom upp hela skärmen. :)
12 inlägg
för
12 inlägg
Haha Moviezine har fan blivit meta! Snygg och hyfsat originell design men den kommer ta ett tag att vänja sig till den. Gillar dom "facebookierade" profilerna som öppnar upp lite bland användarna. Och sökfunktionen har kommit in i 2010-talet, underbart!
870 inlägg
för
870 inlägg
Ser rörigt ut men jag antar att man vänjer sig. Det som stör mig är att jag inte verkar kunna få fram en lista över mina betygsatta filmer (om man går in på betygsatta filmer under sin profil så får man bläddra tre filmer åt gången, jag vill ha alla i en lista). Jag verkar inte heller kunna hitta vart man lägger in filmer i databasen.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Synd att man inte längre kan se vad ens vänner har gett för betyg till en film när man är inne på den! Synd att man inte längre kan se sina betyg med mer än 3 filmer åt gången och att man inte kan välja efter betyg! Exempelvis "nu vill jag se mina femmor" som man kunde innan. Synd att peppknappen försvann för nu minns jag inte hälften av de filmerna jag hade satt upp på min kölista så får jag börja om! 
Snygg design på sajten och skönt med en bra sökmotor till slut! Ett stort plus för det! 
1597 inlägg
för i svar på reeds inlägg
1597 inlägg
Jag saknar också den funktionen! Jag som betygsatt över 2000 filmer tycker det är lite drygt att behöva bläddra 3 filmer åt gången! 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden