Visa första inlägg
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Bara jag som får 11 nya notifikations om samma artikel?
Fick fyra stycken innan jag gick ut och sedan tryckte jag på kryss, men nu när jag kom tillbaks in hade jag elva nya, med samma artikel "Kom på förhandsvisning 22 jump street" :D

Äh, jag tycker det ser bra ut och är ju medveten om att det är beta, det kan ju bara bli bättre :)
Men saknar också att kunna se vad mina vänner har satt för betyg.
501 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
501 inlägg
Har haft det till och från under dagen. Vet inte riktigt vad som triggar dom heller, med tanke på att jag avvisat dom samtliga gånger.
1125 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
1125 inlägg
Ett tips är ju att skapa en lista som heter något i stil med "Filmer jag vill se" eller varför inte "pepp".
Tråkigt dock att filmerna du hade peppat har försvunnit, det har det för mig med. Men man kan ju försöka göra det bästa av situationen! :)
87 inlägg
för
87 inlägg
snygg design! Saknar dock klassikerrecensionerna
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Hej! Filmer ni peppat har nu blivit till filmer ni följer. Så inget har egentligen försvunnit.
Vi är tacksamma för all feedback och jobbar redan på att fixa till några av de vanligaste önskemålen. Sajten är som sagt i betastadiet; vi har lanserat men är långt ifrån klara. Det är nu när vi ser hur allt används som det viktiga arbetet börjar!
1753 inlägg
för i svar på Rogerios inlägg
1753 inlägg
De finns kvar! Under Recensioner.
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Nu när jag kollat runt på sidan en del måste jag säga att jag är riktigt besviken. Jag förstår ärligt talat inte varför ni tar bort smidiga användningar som ni hade på er sida, hade väntat mig att ni enbart skulle skulle lägga till nya användningar och absolut inte ta bort något - för vad finns det för anledning till att ta bort styckeindelning i kommentarsfältet? Vad finns det för anledning till att ta bort alla filmer som man har peppat och ta bort pepp-funktionen? Och kanske framförallt vad finns det för anledning  till att inte  ens ha betygsatta filmer i bokstavsordning och i möjlighet till indelning utefter betyg? Har använt denna funktion väldigt mycket och nu är den i princip oanvändbar och otroligt rörig. Känns lite som att sidan har förändrat visa saker för förändringens skull, tycker det vore lämpligare i fall ni koncentrerade er helt på att lösa problemen, i stället för att lösa problemen men i och med det ta bort en mängd fördelar.
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Åh ju mer jag klickar, desto mer gillar jag sidan, är riktigt nöjd faktiskt! :D
Men bör jag vara orolig över att det står "Användare saknas" när jag skrivit i ett forum? haha
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Men nej, han skrev ju att det nu är filmer man följer!
3296 inlägg
för
3296 inlägg
När jag ändå håller på - vad finns det för anledning till att ta bort möjligheten att se  vad ens vänner har satt för betyg på filmens sida? Det är ju det som vart vitsen med att ha vänner på moviezine, att se deras betyg.....
3541 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
3541 inlägg
Alexander förklarade ju nyss att det inte är den slutgiltiga sajten vi ser, mycket kommer säkert att anpassas och ändras när de får en klar bild av vad användarna tycker. Lanseringen skedde idag. Patience, my friend :)
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Men att betygen inte är i bokstavsordning och att vännernas betyg inte går att se på filmens sida är väl inget tillfälligt fel, det är väl ett medvetet val?
1753 inlägg
1753 inlägg
AntonKane
När jag ändå håller på - vad finns det för anledning till att ta bort möjligheten att se  vad ens vänner har satt för betyg på filmens sida? Det är ju det som vart vitsen med att ha vänner på moviezine, att se deras betyg.....

Det där är en sådan sak som inte är borttagen… Den är bara inte riktigt på plats än. Självklart ska man kunna se sina vänners betyg.
1753 inlägg
1753 inlägg
AntonKane
... vad finns det för anledning till att ta bort styckeindelning i kommentarsfältet? Vad finns det för anledning till att ta bort alla filmer som man har peppat och ta bort pepp-funktionen? Och kanske framförallt vad finns det för anledning  till att inte  ens ha betygsatta filmer i bokstavsordning och i möjlighet till indelning utefter betyg?…

Styckeindelning - finns ingen anledning, det går att fixa. Alla peppade filmer finns kvar men nu "följer" du dem. Samma princip men lite mer fördelar. Du får t.ex en notis när vi skriver något om filmen eller när den har premiär. Att visa betygsatta filmer och i bokstavsordning - vi har pratat mycket om det idag och hur vi ska kunna lösa det.
501 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
501 inlägg
Har utforskat uppladdningssidan under dagen. Filmer har gått bra att lägga till, men har inte fått det och funka med varken befintlig eller ny skådespelare.
Hur lång tid tar det innan det är sökbart? Ett par av filmerna jag la till med info ligger inte i kön längre (är dessa godkända?).
En ytterligare tanke var om det finns någon lösning på att slå ihop eventuella dubbletter på skådissidorna, om man hittar det?
616 inlägg
för
616 inlägg
Millan? Ah, går i trean
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Kenny Powers
Nja blev inte imponerad av den nya sidan, följande saker anser jag är ett måste:
- Sortera betygsatta filmer efter genre, årtal och betyg.
- Se filmer man betygsatt på samma sätt som på gamla sidan.

Läs Alexanders svar par inlägg ovanför ditt eget.
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Är det bara jag som inte hittat till det som hette live förut där man såg alla kommentarer? Måste man gå in på allt för att se kommentarer?
501 inlägg
för i svar på Mickes inlägg
501 inlägg
Du får klicka på "användare" till vänster om din profilikon. Sen får du eventuellt sortera på dom "du följer" eller "alla".

--Sen undrar jag varför kommentarer inte uppdateras på nyheterna, välkomstnyheten står att den ska ha 16 kommentarer, men jag kan bara se 4 stycken.
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Jo jag såg det men det var inte lika användare vänligt som för. Nu gnäller jag men det var lite för stort om man säger så
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden