Visa första inlägg
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Haha, trodde först folk sket i min tråd, men så verkar inte vara fallet. Det verkar som jag kunde svara, ni ser mitt svar?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
"För 16 timmar sedan"
Är det något fel eller har nya MZ varit aktivt så länge?

EDIT: Okej. Såg att jag skrev detta "för 14 timmar sedan". :)
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Jag kan inte heller skriva i ljusbus tråd. Får samma fel. Bra att du startade den iaf
501 inlägg
för
501 inlägg
Ja, något tok är det, får upp samma sida om Kevin och de andra.
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Då har vi en sak som måste fixas ASAP ;) Någon annan kan ju starta en testtråd lite snabbt, så kan vi se om det går att svara där.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Lite plottrigt känns det och rörigt, men man vänjer sig nog. Hur går jag in på mina betyg? Alltså 5:or, 4:or osv?
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Det verkar tyvärr inte gå, sen kan man bara se dom tre senaste man har betygsatt sen byta sida eller något när man är inne på sina betygsatta filmer. 
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Den delen kommer jag att sakna väldigt mycket då jag ofta besökte de individuella betygen både hos mig och vänner. Att kunna kolla in sina 1:or eller 5:or var något jag återkom till ofta och att kunna besöka sina vänners betyg likväl! Så den funktionen plus peppknappen saknar jag redan något ofantligt! Annars är jag nöjd med sidans uppgradering! 
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Martin jag har lagt upp en testtråd nu 
616 inlägg
för
616 inlägg
Verkar ju bara vara de nya trådarna som inte går att skriva i... Hur ska nu At the movies överleva??? THE HUMANITY!!!!
2549 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
2549 inlägg
Kevin Eriksson
Det verkar tyvärr inte gå, sen kan man bara se dom tre senaste man har betygsatt sen byta sida eller något när man är inne på sina betygsatta filmer. 
Dimitri Latorre
Den delen kommer jag att sakna väldigt mycket då jag ofta besökte de individuella betygen både hos mig och vänner. Att kunna kolla in sina 1:or eller 5:or var något jag återkom till ofta och att kunna besöka sina vänners betyg likväl! Så den funktionen plus peppknappen saknar jag redan något ofantligt! Annars är jag nöjd med sidans uppgradering!

2549 inlägg
för
2549 inlägg
Ja absolut! Det är ju den viktigaste funktionen av alla. Man måste ju kunna kolla sina betyg och andras!

Annars tycker jag att det är svårt att få en överblick över regissörers och skådespelares filmografi. Istället för en lista där man kunde se i ordning vilken film som regissören gjorde vid den tiden så måste man nu istället klicka massa klick för att komma till första filmerna. En regissör som Spielberg har ju gjort några filmer och det tar ju lite tid att komma till hans första filmer.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Precis! Har man till exempel satt, som jag, över 2000 betyg så är det jävligt svårt att hålla reda på vilka filmer man hunnit sätta betyg på och vilka man saknar! Pepp knappen gjorde så att jag kunde hålla i ordning på tips på sådana filmer man skulle vilja se! Väldigt synd och som sagt så försvann ett av mina stora funktioner på MZ! 
1597 inlägg
för
1597 inlägg
@Starscream det går inte att svara på din testtråd så det är nog bara gamla trådar som funkar än så länge! Men är övertygad om att de fixar detta problemet snart! ;)
501 inlägg
för i svar på Mickes inlägg
501 inlägg
Jag kunde inte skriva i den nya testtråden...
616 inlägg
för
616 inlägg
Har surfat runt lite nu på sidan och tycker att det är okej.  Alltså vad fan, tar ett tag innan man vänjer sig så tänker inte gråta blod direkt... Det blir om en vecka eller två isåfall.
Däremot!!! reklamen är ju åt h-vete , reklam brukar inte störa mig ett dugg men vad fan nu är det ingen riktig skiljelinje/banderoll mellan reklam och artiklar, reklamen liksom bara är där mitt i havet av artiklar och recensioner på ett, för mig onaturligt sätt. Jag kanske har OCD här men jag blir fan tokig. 
Symmetrin bryts då allting annat har samma "mått", "typsnitt" whatever you wanna call it. Den bara dyker in som en störig unge som fått för mycket socker och någon jävel gett ungen en vattenslang som är på fullsprut med kallt vatten. 
Föredrar när reklam är uppenbar reklam och inte ser ut som att den försöker smyga sig in som en agent på hemligt uppdrag för att sedan köra en trollface "U MAD BRO????"
118 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
118 inlägg
Som andra redan har påpekat vill man gärna kunna se alla sina, samt andra användares, betyg. Tråkigt också att man inte längre kan se sina vänner/de man följers betyg på enskild film.

Jag gillar att filmaffischer används i större utsträckning men tycker att de är alldeles för stora. Grafiken känns lite rörig och plottrig och vissa funktioner känns onödiga/överflödiga samtidigt som man då saknar andra. Blir för mycket länkar till relaterat klipp/trailers/artiklar och så.

Vore trevligt om man kunde se hur många filmer man har sett i en viss lista, exempelvis en regissörs/skådespelares filmografi. 
------
http://letterboxd.com/ är en sida jag gillar skarpt. En svensk version av denna + Moviezines redan utmärkta nyhetsuppdatering/artiklar/recensioner hade varit drömmen.
972 inlägg
för
972 inlägg
Asså, sökmotorn suger fortfarande. Helt värdelös. Har sökt på flertalet filmer nu och ingen av dem kommer upp. Jag sökte på There WILL be Blood och det enda jag fick upp var klipp med WILL Smith. Samma sak med t.ex. The Master. Kommer upp en hemskt massa B-filmer med ordet master insmusslat någonstans i titeln. Sjukt Irriterande. Sedan vad är grejen med favoritklipp när man inte ens kan söka på alla klipp?
18 inlägg
för
18 inlägg
[li]Jag var ruskigt kär i funktionen där man kunde se (utav ens tidigare betyg att dömma) hur bra vissa filmer passar mig. Den, samt att se vad andra kära MZ'are tyckte om filmerna. [/li]
3462 inlägg
för i svar på Dannes inlägg
3462 inlägg
Danne
Asså, sökmotorn suger fortfarande. Helt värdelös. Har sökt på flertalet filmer nu och ingen av dem kommer upp. Jag sökte på There WILL be Blood och det enda jag fick upp var klipp med WILL Smith. Samma sak med t.ex. The Master. Kommer upp en hemskt massa B-filmer med ordet master insmusslat någonstans i titeln. Sjukt Irriterande. Sedan vad är grejen med favoritklipp när man inte ens kan söka på alla klipp?

Nu är det fixat! Testa nu att ex söka på There Will Be Blood.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden