jag tänker bara skriva i meningsfulla trådar från och med nu för att undvika detta!
Vi har rensat bort gamla trådar, så det kan vara därför.
Stör mig fortfarande på att detta foruminlägg är mitt 403 och att nästa inlägg blir mitt 405. Är det bara jag som upplever denna bugg?
Kul att höra att du också har synpunkter Moviemaster!
Ni kan lägga till på listan att ha ett mer strukturerat forum. Bara trådarnas titlar gör mig galen!
Ni kan lägga till på listan att ha ett mer strukturerat forum. Bara trådarnas titlar gör mig galen!
Vad har hänt med betygssidorna? Jag ser alla filmer som jag har betygsatt men inte vilket beyg jag har gett dem. Hoppas att det är någon tillfällig bugg bara, inte så kul att behöva gå in på varje films sida för att kolla betyg.
Jag hoppas verkligen det. Har gått och hoppats att betygssidorna ska bli bättre (Att man kan sortera filmerna efter betyg i bokstavsordning till exempel), så då är det ju inte jättekul om det blir sämre istället. Att betygsätta och ha koll på mina sedda filmer är nämligen huvudsyftet med Moviezine för min del även om jag försöker vara aktiv i forumet då och då ;)
Det är som jag sa innan säkert något övergående. Men blir det inte bra så säg till igen :)
jag brukar skriva ner filmerna jag ser i en liten bok och sen klistra in guldstjärnor
Nu har nåt jävla fyllo ragglat in på redaktionen igen och bytt ut en poster - Jurassic Park denna gång. bYYYYYYyyyt
812 inlägg
Jag förstår inte vem det är som godkänner dessa posters
Vad har en "Ambassadör" för roll på MZ egentligen??
Enligt denna artikel,https://www.moviezine.se/nyheter/moviezine-soker-ambassadorer, så ska de göra reklam för sidan och i ren allmänhet göra sidan bättre...
Okej, såg en lista på vilka som var moderatorer och ambassadörer och kände inte igen många så undrade vad dem hade för funktion egentligen.