Ja, fixa det du Kalis. Du är ju Community Manager.
Nej man kan tydligen inte ta reda på det, men jag skriver upp det på önskelistan! Hoppas att det är okey :)
Den önskelistan måste ju vara enorm nu. Ytterligare en läggs till.
Där är än så länge fyra önskemål denna månad, så det är inte så farligt faktiskt :)
Ni kanske ska gå in och godkänna filmerna som finns i databasuppdateringsbanken? Inte gjorts på en vecka ungefär.
Det är en bugg som gör att vi moderatorer inte kan godkänna materialet, men MZ jobbar på att lösa problemet.
Som sagt det är en bugg som gör att vi moderatorer inte kan godkänna material men MZ jobbar på att fixa.
Nu vet jag inte vad det är för bugg, men att det ska ta en vecka att fixa låter ju i längsta laget..?
Tyvärr så känns forumet inte så prioriterat längre. Vi får klara oss så gott det går här.
812 inlägg
Jag vet inte heller exakt vad problemet är, men som sagt MZ är informerade och så fort det är fixat så ska vi så klart godkänna allt uppladdat omgående!
Forumet är i allra högsta grad prioriterad! På vilket sätt tycker du att forumet inte är prioriterat längre?
Jag vet inte hur länge du har varit medlem Kalis. Men förr så fixades sådana här problem som uppkommit nu snabbare och sedan alla önskemål som kommit upp, känns inte som de prioriteras. PM funktion med mera. Känns som MZ lägger fokus på att fixa appar och grejer istället. Förr så skrev till och med skribenterna i forumet och de som håller i Moviezine var aktiva här.
Jag har inte varit medlem så länge så jag har inte koll på hur forumet såg ut innan. Men jag skriver upp det på listan som skickas till ansvariga så kanske det blir en förändring!
812 inlägg
Nu har de flesta uppladdade sakerna godkänts! Förhoppningsvis ska de flyta på bra nu igen!
Så nu kan ni alla börja ladda upp material igen! :D
De kanske har rensat meningslösa trådar där du har kommenterat.