Nu är den nya iterationen av sajten live, något vi alla har väntat spänt på!
Förhoppningsvis är den en förbättring på alla sätt, däremot är säkert inte allt guld och gröna ängar.
I den här tråden tänkte jag vi skulle diskutera den nya sajten specifikt (till skillnad mot moviezine-tråden som diskuterar moviezine brett) - vad som är bra, vad som är dåligt. Vad som är nytt och vi inte förstår, vad vi vill se förbättras. Osv., osv.
Tänk på att nu när sajten är ny, att vissa reaktioner och synpunkter kanske är en konsekvens att man inte har lärt sig allt nytt riktigt. Själv återkommer jag med feedback när jag känner mig lite mer hemma.
102 inlägg
När jag går in för att se en trailer vore det roligt med ett kommentarsfält angående den faktiska trailern, och inte bara angående filmen i stort. Efter att man sett klart trailern hänvisas man bara vidare till nästa trailer i playlisten.
Fixa gärna så att det går att lyssna på filmixern, både i firefox och Explorer ligger spolknapen nedanför filen, och det går inte att öppna i nytt fönster, och avsnittet startar om efter drygt 10 minuter.
3462 inlägg
Ett nytt avsnitt publicerades nu och vi har testat i både Firefox och Chrome, som funkar fint. Kolla hur det funkar för dig och återkom.
vad är en iteration för nåt? jag läser irritation varje gång.
Drömmer jag eller har ni börjat med reklam i diverse trådar i forumet???
3462 inlägg
Jättemysko. Testa gärna på en annan dator när du får chansen, för låter som det skulle vara något på din dator som orsakar detta. För det är ingen annat än en inbäddad kod som säkerligen används på en massa ställen, så inget unikt hemmabygge av oss. Ännu mer märkligt att det verkar bara vara du som har problem med det.
Podcasten kan du även lyssna på iTunes, ifall du inte visste det. Så du kan lyssna på den, även om du inte får fart på podden i artiklarna.
Podcasten kan du även lyssna på iTunes, ifall du inte visste det. Så du kan lyssna på den, även om du inte får fart på podden i artiklarna.
1593 inlägg
Är det möjligt att få de betygsatta filmerna i alfabetsordning både i helhet och bland de olika fem betygsskalorna?
3462 inlägg
Kan undersöka saken när Sverige har kravlat sig ur dvalan.
1593 inlägg
Hahaha ja en dvala var just det rätta ordet! :p Tusen tack, det skulle uppskattas! ;)
3462 inlägg
Menar du filmer som inte har någon poster än eller bara ett tomrum? Släng gärna upp en skärmdump över hur det ser ut.
3462 inlägg
Japp, jag ser något du följde för 7 månader sedan. Mysko, kan möjligtvis vara något som har blivit raderat. Har du någon aning om vad detta kan vara för något? Förenklar felsökandet om vi vet vilken film eller person det handlar om.
kan man inte göra tummen ner längre? (på t ex skådisar) är det bara facebookplankad site för hela slanten nu eller har jag missat nåt
1753 inlägg
Nyfixat på mobilsajten: Nu fungerar menyn längst ner igen, där man loggar in bl.a. Har varit kaputt ett litet tag.
1593 inlägg
Är dvalan över för Sverige eller pågår den fortfarande? :)
3462 inlägg
Semidvala kan man kalla det. Just nu har vi ingen tekniker på heltid hos oss. Väntar fortfarande på att Sveriges arbetslösa tekniker ska hitta ett arbetssug och svara på vår platsannons :)
Tycker det är märkligt att det ska vara så svårt att hitta en bra tekniker :)
1593 inlägg
:) Då förstår jag! Skall hålla ögon och öron öppna ifall jag ser eller/och får höra om en arbetslös tekniker som vill bidra till Sveriges största filmsajt! Nån hjälte måste väl ändå finnas därute?! :)
1593 inlägg
Förut kunde jag ta bort filmer från min skapta lista! Det kan jag inte längre! Har ni tagit bort den funktionen? Eller vart kan jag redigera min lista?