Visa första inlägg
3541 inlägg
för i svar på PerHs inlägg
3541 inlägg
Exakt! Mina avföljningar har ändrats nu, men det dröjer som sagt innan det händer.
1197 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
1197 inlägg
Ja då kommer mina också inom snar tid, man får räkna med såna saker efter en så stor uppdatering som MZ har gjort.
3541 inlägg
för i svar på PerHs inlägg
3541 inlägg
Absolut! :)
616 inlägg
för
616 inlägg
Ett litet spörsmål: När man är inne på person X sida så kunde man innan t.ex se FB,twitter or whatevvah men är det borttaget nu? Kan ha missat men ser det inte längre
2 inlägg
för
2 inlägg
Går det att få RSS-flöde med nya designen? Jag missar massor med nyheter nu! Jag orkar aldrig bläddra igenom nyheterna på sajten. :(
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, tyvärr så går det inte att få RSS. Vi la det åt sidan när största RSS-läsaren Google Reader la ner. Men det jag kan rekommendera är Twitter, där alla våra nyheter twittras ut:
https://twitter.com/moviezine
5 inlägg
för
5 inlägg
Synd att ni valde bort RSS men det var ju trevligt så länge det varade.... man får väl gå tillbaka till dom Amerikanska sajterna då tex Joblo och AintItCool som har RSS stöd :(
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja det förstår jag, AICN kör ju fortfarande med Internet 1.0 :)
3 inlägg
för
3 inlägg
Tycker också det är fruktansvärt tråkigt att ni inte har kvar RSS! 
Kan inte vara så svårt att få ut en XML-fil på som senaste inläggen ni gör?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Hade det varit enkelt hade vi fixat det. Men dessvärre skulle det ta för lång tid att fixa. Nu ligger vårt största fokus att fixa de buggar som har upptäckts med nylanseringen.
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Om man går in på subforum, går det inte att klicka sig vidare från förstasidan.
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Söken verkar inte fungera riktigt bra om man inte söker på den svenska titeln, eller titeln som getts i det fältet. När jag exempelvis söker på "skuggor i natten" kommer den jag söker efter upp perfekt, men om jag söker på engelska titeln "dead of night", kommer filmen inte med alls. Det känns som det borde fixas.
203 inlägg
för
203 inlägg
Vet inte om detta har tagits upp i forumet innan, eller om jag har missat funktionen i den nya versionen, men här kommer i alla fall frågan. I den tidigare versionen av sidan kunde man se alla sina betygsatta filmer och serier på ett väldigt smidigt sätt. Man kunde dessutom sortera sina betygsatta filmer efter vilket betyg man givit filmen. Jag kunde väldigt enkelt få upp en lista över alla filmer som jag hade gett betyg 5. Nu hittar jag bara mina senaste fyra betygsatta "verk" och kan bläddra bakåt i tiden, vilket känns väldigt oanvändbart. Är den tidigare funktionen helt borttagen eller har jag bara inte hittat den? Om den är borttagen, är den på väg tillbaks? För mig var det en av de bästa funktionerna med sidan, möjligheten att enkelt ha koll på alla filmer man hade sett och vilka betyg man hade gett filmerna.
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Jag vet att den där frågan har tagits upp tidigare och jag vill minnas att dom håller på att arbeta med och få tillbaka den funktionen :)

Varför kan jag inte sortera mina sedda filmer efter betyg?

En uppskattad funktion på gamla MZ var att kunna se vad man själv, eller andra användare, hade satt för 5:or till exempel. Här är just en sådan kommentar som har hjälpt oss att se hur ni vill använda sajten. Möjligheten att sortera sina betygsatta filmer efter betyg är med andra ord på väg tillbaka.

1593 inlägg
för
1593 inlägg
Det är den funktionen jag saknar mest av allt och anledningen till varför jag inte betygsatt lr hängt på MZ ett tag nu! Den skulle förhoppningsvis ha kommit denna veckan så om vi har tur så kommer den tillbaka innan sommaren är över! :)
2 inlägg
för
2 inlägg
Har ni några planer på göra ert API tillgängligt igen?
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Ännu en vecka... inget kring betygen än... suck
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Läs mitt inlägg i MovieZine-tråden, det förklarar varför det kommer att dröja.
21 inlägg
för
21 inlägg
Först av allt - japp, the bitch is back.

För det andra - skönt att forumet funkar mobilt då min dator har pajat.

Fast mobilversionen känns fortfarande iklämd. Jag hoppas att det löser sej.
2566 inlägg
för i svar på OroFritoKathys inlägg
2566 inlägg
Kathy Farias
Först av allt - japp, the bitch is back.

Det var längesedan.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden