Visa första inlägg
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Jag tycker att den nya sidan är rent horribel. Jag älskade verkligen den förra versionen av moviezine och det bästa hade varit att ta tillbaka den, där hade man en sida som verkligen gick hand i hand med mitt filmintresse och man kunde gå in och surfa runt på filmskapare och andra medlemmar och se vad de tyckte om olika filmer. Nyhetssidan var också riktigt bra då. 

Det var väl dessa tre funktioner som jag använde mest och alla dessa tre är totalt misshandlade. Nyheterna är bara fulla med stora bilder som täcker hela skärmen. När jag går in på en filmskapare så får jag inte den överblicken utan bara massa posters. Jag tycker att ni verkligen har totalt misslyckats med layouten. Hade varit grymt om ni kunde ta tillbaka den gamla sidan som var så bra, annars får man väl söka sig någon annanstans.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Om du visste hur många som sa likadant när vi bytte till förra sajten. Det är alltid en risk att göra drastiska byten, men så har vi alltid gjort, istället för att hålla krampaktigt kvar i det gamla. Det är klyscha att säga att man vänjer sig, men man gör faktiskt det. Har hört från väldigt att många att sajten växer i deras ögon, ju mer de använder den.
21 inlägg
för i svar på V~s inlägg
21 inlägg
Oh ja. Kul att vara tillbaka.
1197 inlägg
för
1197 inlägg
Som Mats säger så växer sajten ju mer man använder den och efter massa av timmar på sajten så kan jag säga att jag tycker den är ganska så enkel och användarvänlig men med det sagt så får man komma ihåg att det är en beta version, så visst förekommer det diverse buggar. Men om man jämför med förra versionen av sajten så tycker jag att sökfunktionen funkar mycket bättre nu och med tanke på att jag är moderator så har jag använt den funktionen mycket och den är smidigare än den förra. Brukar ju vara att om man är van vid något man tycker funkar bra så är man ganska avig inställd på förändringar, ge det lite mer tid och låt sajten gro lite så tror jag det kommer bli helt suveränt.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Jo visst vänjer man sig vid förändringar! Men sen kan det ju faktiskt vara saker som har blivit sämre och då tycker jag verkligen att alla stora bilder på nyhetssidan och att man bara ser posters när man klickar in på filmskapare är sämre, jag vill ju ha den där härliga överblicken.

Och varför har alla kommentarer kring filmer och skådisar försvunnit?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, de är kvar. Alla kommentarer ska finnas här också.
Ja, vi kollar på om att få ett val hur man vill se det på profilsidorna. Hoppas bara det är hyfsat görbart, men det återstår att se.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Låter bra!
474 inlägg
för
474 inlägg
Måste bara påpeka att det är blir rätt så bökigt att se topplistor. Det kommer om cirka 6 stycken filmer, sen måste man trycka nästa, och då kommer det ytterligare upp 6 stycken, osv, osv. Tar förevigt. Dessutom står det inte ett nummer bredvid filmerna, så om man är mitt i vet man inte vart filmen är placerad i listan. Eller finns det något enklare sätt? Bara att jag inte förstått det än?
Annars gillar jag den nya sidan och allt funkar bra. :)
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Det som jag tycker är viktigast att fixa till är användar flödet. Som det är nu så är det helt omöjligt att följa. Först så kommer det bara upp 6 st sen så är det så stort så man vet inte var man ska titta och det är svårt att se om det är en kommentar eller ett betyg som är satt. 
Sen så är laddningstiderna på tok för långa än. Vet inte riktigt om det är när det är utan tycker det kommer helt random. 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Hur tar jag bort betyg?
84 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
84 inlägg
Snygg sida! Dock emellanåt långsam och instabil. Fryser en hel del. Det visuella behöver finputsas lite och allt fungerar inte när jag är inne på mobilen, t ex pop-up listor.

Försöker att byta toppbild men det verkar inte registreras, oavsett webbläsare. 
699 inlägg
för
699 inlägg
Älskar nya designen men så klart är den lite buggig nu i början. 
Har dykt upp en liten bugg med inloggningen de senaste dagarna för mig. Även om jag är inloggad så dyker rutan upp i botten av webbläsaren som ber mig logga in för att göra Moviezine mer personligt. Trycker jag på logga in så händer ingenting, om jag klickar bort rutan så kommer den strax tillbaka igen
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Vad är det du försöker göra när inloggningsrutan dyker upp? Betygsätta, vill ej se, sluta följa?
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Det har hänt samma sak för mig med idag flera gånger Mats, har aldrig haft problem med det innan. 
1197 inlägg
för i svar på Matss inlägg
1197 inlägg
Samma sak för mig, så gott som hela tiden i dag..
501 inlägg
501 inlägg
Har varit samma för min del under dagen, mestadels på filmsidor. Men händer även att den dyker upp på andra också.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Testa igen, ska förhoppningsvis vara löst nu.
1197 inlägg
1197 inlägg
Nu verkar det ha löst sig..
478 inlägg
för
478 inlägg
Än så länge är det bara sökfunktionen som har förbättrats sedan den tidigare versionen av MZ. Allt annat har tyvärr bara blivit sämre.

Jo förresten, layouten är ju snyggare också. Plus för den.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Definiera gärna vad det är som har blivit sämre. Om det inte är omöjliga uppdrag kan vi kanske korrigera försämringarna. Men svårt att säga och lova något när jag inte vet vad det är.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden