Visa första inlägg
61 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
61 inlägg
Så jävla gött. Var osäker inför matchen, men Arsenal dominerade ju fullständigt i andra. Grym straffräddning och många bra prestationer! UNDERBART.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja de gick vidare med ett nödrop. Udinese hade dem på gaffeln, men man har inte råd med stolpskott och framförallt inte straffmissar på den här nivån. Får väl motvilligt gratulera till avancemanget. Dock tror jag inte M´Vila är någon som fyller luckan av Cesc och Nasri, men det får väl framtiden utvisa. Wenger verkar ju bara kunna värva från franska ligan och den är ju inte så mycket att ha direkt längre.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Jag vill bara börja gråta alltså.. 8-2 (!!!!) nää nu blir det en film förfan.
249 inlägg
för
249 inlägg
Jag trodde vi skulle förlora med kanske 3-4 mål inte 6.
Nej Arsenal behöver inte förstärka laget....
964 inlägg
för
964 inlägg
8-2, tror jag ingen skulle kunna gissa.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Och ett visst lag åkte på en utvisning igen. :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Jag hade spelat på 5-0, men 8-2... Tur att man inte är Gunners-fan, lider lite med er.
249 inlägg
för
249 inlägg
Tack. Det uppskattas :)
964 inlägg
för
964 inlägg
David Brent: Och vilket lag gillar du?
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Liverpool så klart ;)

1 inlägg
för
1 inlägg
Ac Milan Zlata
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Okej, då har vi fått in Yossi Benayoun,  Chu Young Park, Mikel Arteta, Per Mertesacker och Andre Santos. Äntligen köpte han in lite! 
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Hehe gamle poolaren Yossi ;)

1770 inlägg
för
1770 inlägg
Ja, Yossi är ju riktigt bra faktiskt. Krigare! Lite surt för pool att Meireles plötsligt stack till Chelsea :/
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja fast vi börjar bli vana att sydlänningarna tror de ska få större framgång i Chelski. Hoppas han får lika stor lycka där som El avdanking fått :) Han ville ju tyvärr inte stanna och kämpa om en plats, sen fick han säkert bättre betalt och det är ju tyvärr det enda som räknas i dagens läge, hjärta är det inte många som har längre.
Yossi gillade jag när han var i Pool, tyvärr så gillade ju inte Rafa israelen lika mycket. Han kan nog tillföra något. Synd att det är PL-uppehåll i helgen, men vi har ju en spännande kvalmatch ikväll att följa iaf.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Känns ju förbannat surt att förlora mot ett kasst lag som Ungern. Vår försvarslinje var riktigt svag. Om vi tar oss till EM så kan vi ju glömma chans till medalj.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Voldo: Medalj? Sverige har inte ens varit nära medalj i något mästerskap sen början på 90-talet, så det är nog inte många som någonsin trott på medalj.
Btw, Ungern är väl ett lag snäppet sämre än Sverige. Brukar ligga runt plats 40-45 världsrankingen och Sverige någonstans runt 25- 30. Så de är knappast usla jämfört med Sverige som inte heller är särskilt bra jämfört med andra landslag.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Svensk fotboll är överskattad!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
magiul: 2004 gick det ju hyfsat bra. Vi fick oavgjort mot Holland i kvartsfinalen men åkte ut på straffar. Vi hade kanske gått långt om vi vunnit där. Så lite förhoppningar brukar jag ha om medalj, ett EM-brons åtminstone någon gång skulle sitta fint.
VM 02 kom vi etta i gruppspelet framför England och Argentina. Sverige har liksom inte spelat genomruttet de senaste åren.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nej Ungern är ju inget bonkagäng, men ett normalt Sverige skulle vunnit matchen igår. Men har man ett försvarsspel som är det sämsta jag sett kanske någonsin i landslaget och ett tandlöst anfallsspel så går det så här illa. Zlatan hade ingen tajming och ingen kontroll på fötterna, märktes att han inte var uppe i matchform. Elmander skulle gjort tre mål, men han har ju tyvärr alltid varit en svag avslutare för att spela på den nivå han gör. Oscar Wendt gjorde den sämsta insats jag sett i landslaget sedan Alexander Östlunds "hjältematch" mot Irland borta, pinsamt. Vi lär ändå bli tvåa i gruppen, men bästa tvåa är inte alls lika säkert längre. Lär bli ett race mot Kroatien i nuläget...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden