Visa första inlägg
1678 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
Ha, ha... halvtid Sverige - San Marino (världens sämsta landslag) och jag gick in på text-tv för att kolla resultatet. CHOCK! Fortfarande 0-0, och jag som har en femhundring på att Sverige vinner med minst 4 mål. Jaja, matchen är inte slut än, 0-0 lär inte stå sig. Men ändå...
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Pinsam första halvlek ja, men resultatet blev helt okej tillslut. Känns bra att vi verkar ha en lovande vänsterback i form av Martin Olsson, hoppas att han får fler chanser framöver.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Härligt med lite PL-fotboll idag :) 
Arsenal - Swansea. ja, vinner vi inte den så vet jag inte vad jag gör..
964 inlägg
för
964 inlägg
Bolton - Man United, hoppas på en underhållande match där United vinner.. =) 
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja verkligen underbart med PL igen! Ska straxt ta på min Gerrardtröja och börja ladda för eftermiddagen! Bring on Stoke :)
Ja vinner ni inte idag då vet jag inte vad man ska säga. Tror dock att det kommer bli ganska jämnt, Vorm har ju varit lysande i Swanseamålet hittills. Men skulle tippa på en 2-1 seger för Arse.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
1-0, woho! :p  Äntligen tog vi tre pinnar. 

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Matchen Barca - Milan sammanfattar varför fotboll är världens bästa sport. Barca hade överlägset störst bollinnehav men lyckades ändå inte vinna. Thiago Silva gjorde det avgörande målet på stopptid, det var främst hans och Nestas förtjänst att de inte förlorade. Kanske världens bästa mittbackspar.
61 inlägg
för
61 inlägg
Jag såg 40 sekunder av Barca - Milan. Pedro har "ont" i ansiktet. Är överlycklig över att de inte vann.
Förövrigt helt värdelös insats av Arsenal idag. Är därför nöjd med 1-1.
61 inlägg
för
61 inlägg
Haha. Klockren statusuppdatering av min bror på facebook:
"[size=11=11]Fräsigt att man kan uppdatera sin pedrobook utan att händerna är i vägen. Så tänkte bara säga det att Iniesta fick utgå efter en katalansk tappa-bollsträckning och ska få benet amputerat av Alves medan Mascherano filmar det hela."[/size]
719 inlägg
för
719 inlägg
Barca är alltid trögstartade under säsongsinledningen, brukar krävas några matcher innan de får igång tempot och intensiteten i spelet. Att de inte ens gjorde ett ärligt försök till att punktera matchen vid ställningen 2-1 säger allt om vilken form Barca befinner sig i för närvarande.
Men nu får väl italienarna hybris i vanlig ordning och tror de kommer sopa hem hela turneringen bara för att de lyckas kryssa på Camp Nou, i en match där de var helt utspelade.
Förövrigt förstår jag inte Peps val att spela med Keita på mittfältet, han tar allt som oftast alldeles för lång tid på sig med bollen när han får den och på så vis sänker hela tempot i Barcas speluppbyggnad, vilket är kostsamt eftersom hög intensitet alltid varit nyckeln i Barcas spelsätt. Barca skulle helt klart må bättre av att sätta honom på bänken och låta Sergio sköta den defensiva rollen på mittfältet.
2566 inlägg
för
2566 inlägg

Men nu får väl italienarna hybris i vanlig ordning och tror de kommer sopa hem hela turneringen bara för att de lyckas kryssa på Camp Nou, i en match där de var helt utspelade.

Det lär hursomhelst gå bättre för dem när Zlatan och Robinho är tillbaka.
Vilken match ska man glo på ikväll förresten? Har inte bestämt mig men det lutar åt City - Napoli.
55 inlägg
för
55 inlägg
real madrid-dinamo zagreb eller city
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Igår var Patos inledning mot barca så underbar! Snygg dragning och iskallt avslut :) 
Blir självklart en titt på City ikväll.
229 inlägg
för
229 inlägg
Äntligen vinner inte Barca, synd bara att inte Messi skadades.
55 inlägg
för
55 inlägg
oavsett va man tycker om messi, ska man alrig önska sig ngn blir skadad. Karma is a bitch! Well just make sure that bitch is beautiful 
719 inlägg
för
719 inlägg

Voldo: Det lär hursomhelst gå bättre för dem när Zlatan och Robinho är tillbaka.

Det betvivlar jag starkt, både Zlatans och Robinhos "bäst-före-datum" har gått ut, Zlatan är inte densamme spelare som han en gång var i mina ögon. Det går an att prestera mot mediokert motstånd i Serie A, men i hur många stora matcher har han egentligen presterat när han måste? Han har avgjort ett El Clasico, det är väl ungefär allt.
Milan kommer att bli uppätna i en ev. finalserie mot t.ex Manchester United, City, Real Madrid eller Barca där matcherna är så oerhört mycket betydelsefullare än matchen som spelades igår. Barca försökte aldrig ens stänga matchen när de hade möjligheten, det säger ju allt om deras inställning, medan Milan firade som om dem tagit hem hela cupen.

FamilyGuy: synd bara att inte Messi skadades.

MovieZine har verkligen blivit mötesplatsen för 16-åriga småglin som dig själv. Tyvärr är det just pga outvecklat bottenskrap som dig som gör att man ledsnat på det här forumet. Man önskar aldrig någon spelare skadad, aldrig, hur illa man än tycker om något lag. Lär dig visa lite respekt och gör oss alla en tjänst genom att inte öppna truten här igen förrän du har blivit torr bakom öronen.
229 inlägg
för
229 inlägg
@Patrik Nu var det så att det var ett skämt, och om det råkar vara så att du verkligen gillar Messi så var det ju synd och då ber jag om ursäkt om du tog illa upp. Sedan det där med respekt, lägg bara ner, Barcelona är bara ett utav många lag som inte visar andra lag respekt och sportslig moral när dom filmar och håller på. Någonting som hade varit riktigt respektlöst hade varit om jag skrivit ''Haha Messi, rätt åt dig'' om han verkligen blivit skadad eller kanske rentav blivit grovt misshandlad eller liknande. Om du tycker att jag är ett sextonårigt småglin så kan du ju bara ignorera mig, det är inte så att jag bryr mig.
61 inlägg
för
61 inlägg
Det som gör mig trött på forumet är know-it-alls som tror att de är bättre än andra! Förövrigt tycker jag att MIlan är ett bättre lag med Zlatan på plan.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Patrik: Zlatan kanske är på väg neråt, men är han i toppform så håller han världsklass. Han gjorde mål mot alla de bästa lagen i Serie A förra säsongen, om man inte ska räkna Roma. Fast Roma suger ju nuförtiden.
Milan har potential att vinna, bara de är skadefria osv. De slog nytt rekord i Serie A förra säsongen om jag inte minns fel, angående minst antal insläppta mål. Det är i försvaret deras främsta styrka ligger, Rooney och Messi får ingen lekstuga mot Nesta och Silva.
Ärligt talat tror jag dock att Barca vinner CL igen.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nej jag tror inte Milan har någon chans att vinna Cl, inte något av de övriga italienska lagen för den delen heller. Det kommer stå mellan Man U, City, Barca och Real. Det är de som har mest pengar och bäst spelare, så enkel och förutsägbar har toppfotbollen tyvärr blivit. Money rules. Men jag har mer än gärna fel.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden