851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[b:18a9wvdb]TITEL:[/b:18a9wvdb] Scary Movie 4
[b:18a9wvdb]GENRE:[/b:18a9wvdb] Skräck, Komedi
[b:18a9wvdb]SPELTID:[/b:18a9wvdb] 86 min
[b:18a9wvdb]REGISSÖR:[/b:18a9wvdb]David Zucker
[b:18a9wvdb]SKÅDESPELARE:[/b:18a9wvdb] Anna Farris, Regina Hall, Craig Bierko, dr. Phil
[b:18a9wvdb]EGET BETYG:[/b:18a9wvdb] 4

[b:18a9wvdb]HANDLING:[/b:18a9wvdb]
Cindy Campbell är tillbaka! (men tyvärr har hennes förra kille tragiskt gått bort). Hon söker nytt jobb, och hamnar hos en tant som inte kan röra sig. Men i hennes hus spökar ett alldeles för mycket sminkat asiatiskt barn -- just det, ni vet vem ja menar! -- Med sin sexgalna vän Brenda (tillbaka från döden?) är hon tvungen att leta upp grudge-ungens mördare. Sammtidigt är Tom Ryan, Cindys nya pojkvän, tvugen att med hjälp av sina två barn, få slut på de anfallande tri-pod-utomjordingarna.

[b:18a9wvdb]RECENSION:[/b:18a9wvdb]
En mycket bra film, gillar Scary movie-filmerna, specielt denna. Anna Farris kan bli för mycket. Brenda är tillbaka, och mer sexgalen än någonsin. Jag är mycket nöjd då jag reste mej ur tv-soffen när eftertexterna kom, en klar fyra!!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Den är väl BRA, varken mer eller mindre. Småkul, men i början och slutet blev det megagarv.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Tyckte att den var grymt dålig. Kass och tråkig humor som man inte skrattar åt en enda gång. Allt blir så himla överdrivet och det är en av de värsta filmupplevelserna jag haft på några år. Klockren i betyg.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tyckte att den var dåligt , ett par skämter bara ( Brockeback Mountain skämten , Carmen Elektra B ) men filmen är otroligt pinsam , dåliga skådespelare och allt är bara DÅLIGT !!! en otroligt svag
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Yeh.. jag tycker att filmen är ganska nice. Några flabmoments och man behöver inte tycka att man har slösat bort 2 timmar när man har sett den.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den var lite rolig, och det var mycket prat tycker jag. Men det var några scäner som var fantastisk! roliga...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anton":2le7rdbg]Den var lite rolig, och det var mycket prat tycker jag. Men det var några scäner som var fantastisk! roliga... [/quote:2le7rdbg]

vadå mycket prat ?? tyckte att filmen hade väldigt kort tid för att prata
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Scary Movie har aldrig varit bra och den blir sämre och sämre för varje uppföljare.
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Scary Movie har alltid varit bra men den blir bara bättre och bättre för varje uppföljare.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":z2fkfx4x]Scary Movie har alltid varit bra men den blir bara bättre och bättre för varje uppföljare.[/quote:z2fkfx4x]

Vad är det som gör att du tycket den är bra ?
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="Daywalker":4w68i2vy][quote="Lillemor":4w68i2vy]Scary Movie har alltid varit bra men den blir bara bättre och bättre för varje uppföljare.[/quote:4w68i2vy]

Vad är det som gör att du tycket den är bra ?[/quote:4w68i2vy]
Frågar dig samma sak fast tvärtom.

Jag gillar humorn, det är ju det enda utmärkande. Speciellt ettan, sedan har fyran grymt skön humor den med.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":31of1lar][quote="Daywalker":31of1lar][quote="Lillemor":31of1lar]Scary Movie har alltid varit bra men den blir bara bättre och bättre för varje uppföljare.[/quote:31of1lar]

Vad är det som gör att du tycket den är bra ?[/quote:31of1lar]
Frågar dig samma sak fast tvärtom.

Jag gillar humorn, det är ju det enda utmärkande. Speciellt ettan, sedan har fyran grymt skön humor den med.[/quote:31of1lar]

Jag tycker att det är dåliga och larviga skämt. Har bara sett 2:an och 4:an men den första lär ju vara likadan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är en dålig film, lite rolig bara. 2an är bäst tycker jag.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nånstans mellan godkänd och bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med alla som tycker att filmen va dålig. Skratta några enstaka gånger. Scary movie 1-3 dom är bra
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det första som kom upp var dr phil i saw miljö! Då blev jag lycklig sedan att dom tyvärr inte lyckades utveckla det till något roligt var hemskt.
Ungefär så var resten av filmen också...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mitt betyg:
Det enda roliga var när Charlie Sheen var med i typ början ..
154 inlägg
för
154 inlägg
sämsta skiten man nästan sett förutom epic movie
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Scary Movie 4 är den sämsta av alla scary movie filmerna, de andra 3 håller mycket bättre "standard" än 4:an
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hmm.. ve inte vad jag ska säga om filmen =/. Enligt mig är det den sämsta av dom fyra. Gillar bara scenen när Brenda föder en Saw-unge
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden