[b:18a9wvdb]TITEL:[/b:18a9wvdb] Scary Movie 4
[b:18a9wvdb]GENRE:[/b:18a9wvdb] Skräck, Komedi
[b:18a9wvdb]SPELTID:[/b:18a9wvdb] 86 min
[b:18a9wvdb]REGISSÖR:[/b:18a9wvdb]David Zucker
[b:18a9wvdb]SKÅDESPELARE:[/b:18a9wvdb] Anna Farris, Regina Hall, Craig Bierko, dr. Phil
[b:18a9wvdb]EGET BETYG:[/b:18a9wvdb] 4
[b:18a9wvdb]HANDLING:[/b:18a9wvdb]
Cindy Campbell är tillbaka! (men tyvärr har hennes förra kille tragiskt gått bort). Hon söker nytt jobb, och hamnar hos en tant som inte kan röra sig. Men i hennes hus spökar ett alldeles för mycket sminkat asiatiskt barn -- just det, ni vet vem ja menar! -- Med sin sexgalna vän Brenda (tillbaka från döden?) är hon tvungen att leta upp grudge-ungens mördare. Sammtidigt är Tom Ryan, Cindys nya pojkvän, tvugen att med hjälp av sina två barn, få slut på de anfallande tri-pod-utomjordingarna.
[b:18a9wvdb]RECENSION:[/b:18a9wvdb]
En mycket bra film, gillar Scary movie-filmerna, specielt denna. Anna Farris kan bli för mycket. Brenda är tillbaka, och mer sexgalen än någonsin. Jag är mycket nöjd då jag reste mej ur tv-soffen när eftertexterna kom, en klar fyra!!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Menar du Jigsaw unge?
Nej, roligaste scenen var ju när Carmen Elektra lite väl dumt men ändå kul
Nej, roligaste scenen var ju när Carmen Elektra lite väl dumt men ändå kul
Saknas
för
Inga inlägg
4:an är den nästsämsta i "fyrologin". 3:an är bäst med 1:an tätt efter. Sen kommer 4:an. 2:an kommer lååååååångt efter.
Men fyran får .
Men fyran får .
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dindin":l3thb3l4]Nånstans mellan godkänd och bra.[/quote:l3thb3l4]
scary moviefilmerna ligger på en mycket lägre nivå. 1:an 2:an 4:an suger!
3:an e sktbra resten är jättedåligt
scary moviefilmerna ligger på en mycket lägre nivå. 1:an 2:an 4:an suger!
3:an e sktbra resten är jättedåligt
En hyfsad bra film med hyfsat roliga skämt...
Saknas
för
Inga inlägg
Den var väl helt okej, inte den bästa i serien. ett få par delar utav filmen var dock väldigt roliga medans andra var rätt så botten.