[b:1ykgrm1z]Titel: War of the Worlds[/b:1ykgrm1z]
[u:1ykgrm1z]Regissör: Steven Spielberg[/u:1ykgrm1z]
Skådespelare:[size=75:1ykgrm1z=75:1ykgrm1z] Tom Cruise, Justin Chatwin, Dakota Fanning, Tim Robbins, Miranda Otto, David Alan Basche, James DuMont, Yul Vazquez, Daniel Franzese, Amir Allak, Michalina Almindo, Michael Arthur, Cass Asher, Verton R. Banks, Tania Barone, Gene Barry, Gerald Blakey, David Blanc, Shon Blotzer, David Campbell, Benny Ciaramello, Shanna Collins, David Conley, Robert DaGasta, Ambi Daniel, Crystal Dawne, Joseph DeBona, Matt DeWinkeleer, Jane Di Nicola, Robert Feeley, Miguel Antonio Ferrer, Pamela Fischer, Takayo Fischer, Morgan Freeman, Charles 'Chaz' Galuski, David Gere, Stephen Gevedon, Jennifer Glasgow, Rick Gonzalez, Tommy Guiffre, Jim Hanna, David Harbour, Amy Hohn, Elizabeth Jayne Hong, John Thompson Hopkins, Priscilla Hopkins, Tracy Howe, Dalon Huntington, Daniel A. Jacobs, Angie Jaree, Freddie Johnson, Ingrid Johnson, Lauri Johnson, Janis Jones, Johnny Kastl, George Katt, Vladislav Kozlov, January LaVoy, Christy Lee, Lorelei Llee, Riley G. Matthews Jr., Mariann Mayberry, Kirsten Nelson, Emily Nilsen, Robert O'Connor, Jorge Pallo, Jason Patrick Palmer, Dempsey Pappion, Rick Pisarro, Sharrieff Pugh, Laura Zoe Quist, Bill Richards, Ann Robinson, Rachelle Roderick, Cory Rodriguez, Amy Ryan, Camillia Sanes, Rafael Sardina, Stacy Sarver, Ed Schiff, John Scurti, Columbus Short, Ty Simpkins, Robert Bowen Smith, Ian Snell, Channing Tatum, Patrick Tierney, Chris Todd, Mark Valinsky, Ed Vassallo, Lenny Venito, Travis Aaron Wade, Michael Waldron, Lisa Ann Walter, Christopher Evan Welch, Julie White, Christopher Wiackley, Marlon Young, Dianne Zaremba, Eric Zuckerman.[/size:1ykgrm1z]
[url=http://www.moviezine.se/filmsidor/waroftheworlds.shtml:1ykgrm1z]Recension/Handling[/url:1ykgrm1z]
Min Recension:
En av dom bästa Spielberg filmerna någonsin!
Jag tkr att i princip allt e perfekt i denna filmen, dock var avslutet och en sista förklaring lite otydlig(röst av Morgan Freeman).
Men är nog en av dom mest spännande filmer jag sett, effekterna e det värsta jag sett någonsin, allt e så grymt detaljerat snyggt så man skiter på sig. Och Äntligen slipper man Hero-killer, scener när Huvudrollen springer runt och helt orädd besegrar Aliens, Nej här är det den som springer längst, snabbast och hittar bästa gömnställe som överlever(TACK! =), Vilket gör att denna film känns mkt realistisk som i sin tur gör filmen mkt bättre.
Den får det självklara betyget:
Mitt betyg:
[quote="Rilopoz":39m95lj9][quote="tsw_gnaget":39m95lj9]Filmen är snyggt gjord, men var dock inte så mäkta imponerad av den..
Var helt okej...
Sluter förstod jag dock inte
[/quote:39m95lj9]
Lyssnade du inte på "Freeman epilogen" i slutet?
De klarade inte av jordens bakterier.[/quote:39m95lj9]
Jaha okej, nej det gjorde jag tydligen inte...
Men aja, tack för att du berättade iag..
Var helt okej...
Sluter förstod jag dock inte
[/quote:39m95lj9]
Lyssnade du inte på "Freeman epilogen" i slutet?
De klarade inte av jordens bakterier.[/quote:39m95lj9]
Jaha okej, nej det gjorde jag tydligen inte...
Men aja, tack för att du berättade iag..