Visa första inlägg
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Prison Break är den en av de bästa serierna på många år. Den är konstant spännande och har bra skådespelare i rollerna. Avsnittet igår var bra och de vet verkligen hur man ska avsluta de olika avsnitten, eftersom man alltid längtar som fan till nästa. Den är smart och inte som alla andra serier.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1o8916kv]Bra avsnitt. Lite irriterande och förutsägbar. Blev ganska överraskad över att den döda mannen som dom grävde upp är den "onda" kvinnans bror. (!!)[/quote:1o8916kv]

jo det är ju hon som är vice president och lincon blev ju dömd för att ha mördat vicepresidentens bror
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jaha... Är helt borta. Inte konstigt att hon ville sätta dit nån så fort som möjligt då. Är hon själv medveten om att de har tagit fast fel person?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
dom har ju antytt att brodern lever och det är därför lincon blev ditsatt på mordet eftersom bandet dom hittade ej stämde. Sedan så hade ju den personen som dom gjort obduktion på hel blindtarm men dom hittade ju bevis på att hennes bror tagit bort denna när han var liten det var därför avrättningen stoppades. Kanske kommer att bli helt klart i frågan längre fram i säsongen eller kanske dom som redan sett säsongen kan klargöra läget??
213 inlägg
för
213 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":8z45pw3o]Jaha... Är helt borta. Inte konstigt att hon ville sätta dit nån så fort som möjligt då. Är hon själv medveten om att de har tagit fast fel person?[/quote:8z45pw3o]

Det borde hon veta. Har fått intrycket att hon är den som ligger bakom allt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja hon har väl pratat med sin bror i telefon till och med?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Aja, hursomhelst fortsätter serien ikväll. Längtar, hoppas det blir spännande och kommer upp till sin "riktiga" klass. Känns som om serien släppt lite nu på sistone.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3ltig2r6]Aja, hursomhelst fortsätter serien ikväll. Längtar, hoppas det blir spännande och kommer upp till sin "riktiga" klass. Känns som om serien släppt lite nu på sistone.[/quote:3ltig2r6]

Så kände jag också, de första fyra avsnitten känns rätt avslagna på nåt sätt. Ingen riktigt Prison Break känsla. Det släpper dock efter det och serien blir riktigt bra igen.

tredje avsnittet av säsong 2 sänds i USA ikväll, finns väl att "skaffa" runt 4-tiden skulle jag tro. Synd att man sitter fast på jobbet.

Har faktiskt lagt ner nerladdning på senaste tiden, men när det gäller Lost och Prison Break så gör jag undantag.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Håller med. Det sämsta avsnittet av Prison Break hittills. Fick den äckliga Lost-känslan, där man får se bakgrunden av varje person. Usch.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2unrsa99]Håller med. Det sämsta avsnittet av Prison Break hittills. Fick den äckliga Lost-känslan, där man får se bakgrunden av varje person. Usch.[/quote:2unrsa99]

Haha "Lost" äger ju. Fast jag håller med, det hör inte hemma i "Prison Break". Kändes mest som utfyllnad eller nåt i den stilen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Prison Break S02E03 major spoiler härunder.

Visa spoiler
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="Tyler":31tykg5y]Prison Break S02E03 major spoiler härunder.

Visa spoiler
[/quote:31tykg5y]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
S02E03 spoilers...

Visa spoiler
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Spoilers om säsong 2..

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://youtube.com/watch?v=ScXCr5fmKPU:3s28stbh]Trailer[/url:3s28stbh] till S2E04
spännande...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Micke":2rp7evzc]Spoilers om säsong 2..

Visa spoiler
[/quote:2rp7evzc]

[spoiler]Tror det kommer bli så att Michael och Lincoln kommer rädda LJ nu när han ska förflytas till Arizona. Tror inte att det blir att dom försöker bryta sig in i ett nytt fängelse utan dom kommer försöka ta sig först till Ohio, fixa pengarna sen er till Mexico. Frågan är vem åker fast först?[spoiler][/spoiler]
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Kvällen avsnitt var rätt så spännande. Riktigt bra slut. Dock så missade jag lite i början, ca 7 min, kan någon berätta en snabbis om vad som hände? (Om det hände nåt viktigt)
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Vilket avsnitt var det? Berätta lite vad som hände under avsnittet så kan jag summera de missade minuterna.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="021h":3f1sdoca][quote="Micke":3f1sdoca]Spoilers om säsong 2..

Visa spoiler
[/quote:3f1sdoca]

[spoiler]Tror det kommer bli så att Michael och Lincoln kommer rädda LJ nu när han ska förflytas till Arizona. Tror inte att det blir att dom försöker bryta sig in i ett nytt fängelse utan dom kommer försöka ta sig först till Ohio, fixa pengarna sen er till Mexico. Frågan är vem åker fast först?[spoiler][/spoiler][/quote:3f1sdoca]

Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden