Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Ganska, men ändå mediokert.
1203 inlägg
för
1203 inlägg
Okej nån som vet när reprisen går?
29 inlägg
för
29 inlägg
Rilopoz: Jag antar att du följer teveserien på TV och inte laddat ner dem. I så fall så syftar du nog på avsnitt 9 av 22, som visas på TV3 klockan 1.30 i natt.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Någon som kan berätta om vad som hände de tio första minuterna? Jag missade det... Och helt plötsligt var Sara Tancredi på fri fot. Hur gick det till?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
22 januari kör vi igång igen... oooo längtar så tills dom kör igång denna underbara serie
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Så det visas inget imorgon?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2226gdwo]Så det visas inget imorgon?[/quote:2226gdwo]

Vet inte hur det går i Sverige, men i USA körs dom nya avsnitten igång 22 januari
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hade inte sett serien förut (dock varit smått intresserad) men sen fick jag en 'promotion' dvd med de tre första avsnitten i julklapp och då blev jag helt såld. Kände mig tvungen att köpa boxen och nu är jag ännu mer såld. Helt fantastisk serie, mår nu smått dåligt tills jag får se de nya avsnitten.
98 inlägg
för
98 inlägg
[quote="021h":oc7z5wql][quote="FiLmGaLeN":oc7z5wql]Så det visas inget imorgon?[/quote:oc7z5wql]

Vet inte hur det går i Sverige, men i USA körs dom nya avsnitten igång 22 januari[/quote:oc7z5wql]
Det visas i alla fall inget Prison Break ikväll här i sverige..,
tror det kommer vara ett litet uppehåll nu.. så det är väl bara att
vänta och hålla sig uppdaterad på [url=http://www.tv3.se:oc7z5wql]TV3[/url:oc7z5wql]

MVH//Lillan
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det är Shark som visas istället. Då kommer Prison Break nog att få en ny visningstid.
98 inlägg
för
98 inlägg
Såg just på tv3s hemsida på tablån och såg att nästa måndag den 22/1 kl. 22.00 börjar en ny serie som heter "Standoff", den lär väl gå ett par veckor nu innan Prison Break kommer tillbaka...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Breath in, breath out.
Imorgon kommer Prison Break igen! /Stånd/

Ahh, har längtat så förbannat nu. Fyfan va skönt det känns igen. Måste kolla senaste avsnittet igen så jag kommer i stämmning igen
989 inlägg
för
989 inlägg
Gottans, det lönar sig och att vänta
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Yes, riktigt härligt. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Är det USA premiären ni snackar om nu? För serien börjar den 26 februari i Sverige.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":jl1svsaw]Är det USA premiären ni snackar om nu? För serien börjar den 26 februari i Sverige.[/quote:jl1svsaw]

Självfallet min vän.
Sverige är för naabz
989 inlägg
för
989 inlägg
gud, jag har syndat, men det va det värt

Prison Break är tillbaks och det e starkt

Mkt spännande avsnitt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Itsa nice!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
sjukt bra avsnitt det senaste i USA!
Visa spoiler
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="waterboij":3kk75c0b]sjukt bra avsnitt det senaste i USA!
Visa spoiler
[/quote:3kk75c0b]

Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden