Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jadu..

Tycker det känns som en kopia på säsong 1. Lite trist men karaktärerna och hoppet om att han ska komma ut etc håller det vid liv.
329 inlägg
för
329 inlägg
Det har ju inte hänt något som fått mig att verkligen längta till nästa avsnitt.

Visa spoiler
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="Dr. Acula":225d5kvu]Är folk trötta på att diskutera Prison Break?

Tredje avsnittet idag, ingen höjdare.[/quote:225d5kvu]

Nej, inte direkt. Första och andra avsnittet höll mig på topp, men nu så vet jag inte...Som Hero skriver så verkar det bara bli en upprepning.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":1hnrmb9w]Är folk trötta på att diskutera Prison Break?[/quote:1hnrmb9w]Jag är i alla fall riktigt jävla trött på hela serien. Alla spänningsmoment är fan inte spännande för fem öre för dom klarar sig alltid. Kan inte nån åka fast och dö, lite action, PLEASE. Snuskigt snäll serie mot karaktärerna, bara en massa statister som dör.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo, serien håller på att bli lite "tjatig". Men en sak som jag undrar över

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":2ghuhumo]tja NÖRDAR nån mer som har aids[/quote:2ghuhumo]

men snälla någon kan du sluta bete dig som en jävla omogen 10 åring nu eller?

Jag har velat se Prison Break men har fasen aldrig tid *pust* får la skaffa boxarna senare
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="binrob":2ht6ijxx]Jo, serien håller på att bli lite "tjatig". Men en sak som jag undrar över

Visa spoiler
[/quote:2ht6ijxx]Hahaha.
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tyckte faktiskt det här avsnittet var bra! Det hände vissa oväntade saker, gamla karaktärer dök upp och flera smarta saker skedde. Godkänt!
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="Tyler":1g8vl05b][quote="binrob":1g8vl05b]Jo, serien håller på att bli lite "tjatig". Men en sak som jag undrar över

Visa spoiler
[/quote:1g8vl05b]Hahaha.
Visa spoiler
[/quote:1g8vl05b]

Visa spoiler

[b:1g8vl05b]S03E04[/b:1g8vl05b] höll riktigt hög klass. Ett av de bättre avsnitten någonsin av Prison Break. Det börjar mörkna nu, serien mognar för varje avsnitt som går. Finns en möjlighet att Säsong 3 blir bäst hittills.

Mahone äger hela serien för tillfället. Grym karaktär.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Micke":39buatts]
Visa spoiler
[/quote:39buatts]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Så du Dr.Acula tror inte att
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="ZimtraX":1k4b6i9m]Så du Dr.Acula tror inte att
Visa spoiler
[/quote:1k4b6i9m]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="ZimtraX":c0eimsgp]Så du Dr.Acula tror inte att
Visa spoiler
[/quote:c0eimsgp]

Självklart gör det ont, men inte är det sååååå farligt.

SPOILER som har med det som fanns i lådan att göra. Läs inte om ni inte sett vad som var där i!

[quote:c0eimsgp]
Visa spoiler

Källa: Devotedfansnetwork
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jadu, det finns olika sätt. Själv åker jag till USA varje måndag för att se avsnittet som går där på kvällen, sen åker jag hem igen. Blir lite omständigt att göra det varje vecka, men det är värt det! =)
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Jag såg precis klart avsnitt 2 och 3 av säsong 3. Det är grymt bra och Prison Break är tillbaka i gammal god form. Hoppas verkligen att det fortsätter så här.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Luke":2ku4bv13]Jag såg precis klart avsnitt 2 och 3 av säsong 3. Det är grymt bra och Prison Break är tillbaka i gammal god form. Hoppas verkligen att det fortsätter så här.

[/quote:2ku4bv13]

Ahh Luuke! Hoppade du över säsong 1 eller? ^^
Avsnitt 3 håll bra klass. Men i jämförelse med säsong 1 är det piss. Imo kan det inte jämföras.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden