Smygreklam är ett nödvändigt ont i de flesta film- och tv-produktioner. När sponsorer kan täcka en stor del av produktionskostnaden i utbyte mot att deras läsk eller bil skymtar i några sekunder, får de flesta regissörer bita i det sura äpplet och spela med.
Sedan har vi Michael Bay, som glatt omfamnar sin produktplacering, och låter Mark Wahlberg ta en paus mitt i actionscenen för att klunka i sig en Bud Light.
Den före detta reklamfilmsregissören är knappast känd för att vara subtil. Hans filmer hör till Hollywoods mest högljudda och effektspäckade - och reklamfyllda, vilket vi får se här:
Sedan har vi Michael Bay, som glatt omfamnar sin produktplacering, och låter Mark Wahlberg ta en paus mitt i actionscenen för att klunka i sig en Bud Light.
Den före detta reklamfilmsregissören är knappast känd för att vara subtil. Hans filmer hör till Hollywoods mest högljudda och effektspäckade - och reklamfyllda, vilket vi får se här:
Mellan "Bad Boys" (1995) och "13 Hours" (2016) har karln verkligen legat i. 555 inslag av smygreklam på 20 år! Yikes, det måste vara något slags rekord.
Se också: 2000-talets 9 värsta produktplaceringar på film
Har ni sett några spännande produktplaceringar i "Transformers: The Last Knight"? Kommentera nedan.