Visa första inlägg
11101 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11101 inlägg
jo jag bryter lite mot min egen regel, ibland dyker det upp undantag.men generellt vidhåller jag att man vinner på att hålla sig till reglerna!

85 inlägg
för
85 inlägg
Vilken härligt objektiv guide, Bonk! :)
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Men varför har du inte gett betyg till filmerna du hyllat så som tex La strada, 8 1/2, Cykeltjuven, och Veronikas dubbelliv? 
11101 inlägg
för
11101 inlägg
När har jag hyllat dom?
972 inlägg
för
972 inlägg
Ja när hyllade Bonk sånna högkulturella dramafilmer?

3296 inlägg
för
3296 inlägg
På tråden 100 filmer någonsin! på sida 2.
972 inlägg
för
972 inlägg
Jag tror vi ska ta det inlägget med en nypa salt faktiskt....

3296 inlägg
för
3296 inlägg
Jaså? Blir lite förvirande när man skämtar om vilka filmer man tycker om. Trevligt att du har David Brent på din bild förresten älskar verkligen The office UK :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja, klockren bild Danne! Hatten av :)
972 inlägg
för
972 inlägg
Ja David Brent är ju helt underbar. Ricky Gervais är ju en av världens roligaste män om inte den roligaste. Hans sketch om Noahs Ark är solklar.
Ja jag tror han skämtar. Kan inte säga rätt ut att han gör det men baserat på vad han annars brukar säga om sånna filmer så ska vi nog ta det lite med en nypa salt.
870 inlägg
för
870 inlägg
Denna tråd förtjänar en bump tycker jag, sjukt underhållande guide Bonk! Dock är jag lite förvånad att det inte finns med något om att undvika superhjältefilmer eller filmer med Tom Hanks. Dags för en uppdatering av guiden kanske, Bonk? :D
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Kul initiativ reed! Bonk vi vill läsa mer!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
=)

jag är ju ganska rejält pepp inför kommande ben affleck-rullen the accountant så tvingas nog bryta mot mina egna regler där.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
The Accountant ser riktigt häftig ut! Dem har verkligen fått ihop en toppen skådespelare ensemble! 
188 inlägg
för
188 inlägg
Adam Sandler istället för Ben Affleck? Det känns som att man missar en del bra om man undviker den sistnämnde.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Adam Sandlers senaste filmer har ju bara varit skit! :D
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Listan borde inkludera Action/Skräck/Thriller som har en 11-årsgräns.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden