Visa första inlägg
684 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
684 inlägg
Älskar båda filmerna men jag lägger min röst på RotK...bästa filmen genom tiderna?
1203 inlägg
för
1203 inlägg
Min röst går till Gladiator.

Rotk är verkligen inte bästa genom tiderna.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Min röst går nog trots allt till [b:1hzu4u80]Gladiator[/b:1hzu4u80]. Hur mycket jag än älskar LOTR-filmerna tycker jag nog att just ROTK är ganska överskattad, plats 4 på IMDbs 250-lista är minst sagt att ta i. Gladiator känns mer komplett som film, en alldeles utmärkt uppbyggnad, härligt och övertygande skådespeleri, riktigt bra action (inledningen=wow) och ett underbart soundtrack. Gladiator är helt enkelt den bättre filmen.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Oj, det härt var riktigt svårt! Men jag måste nog säga "Gladiator".

Båda filmerna har verkligen allt jag villha, men "Gladiator" funkar mer som ensam film än vad "RotK" gör. Det är det enda som skiljer dem nu hos mig.
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Jag lägger min röst på [b:2u8i2lto]Return of the king[/b:2u8i2lto]...Den är inte alls lika bra som den första ringen filmen men den är klart bättre än gladiator
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Return of The King.... lätt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
precis som filmgalen sa båda är väldigt bra filmer men Return Of The King är mer min sorts film.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mitt Comeback inlägg.

Svårt val men jag säger [b:1j0b214w]Gladiator[/b:1j0b214w].
855 inlägg
för
855 inlägg
Lätt Return of the king
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det här blir jämnt

Min röst går såklart till Gladiator!
1055 inlägg
för
1055 inlägg
Det kan nog inte vara många som inte vet vad jag ska rösta

"Röstar ju som trogen tjänare till den riktige vinnaren MAXIMUS i Gladiator". Jag ska få min vinst den här gången eller nästa
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ett lätt val för min del.

Jag lägger min röst på "Gladiator" av Ridley Scott som ligger en nivå högre upp än "Return of the King". Peter Jackson har fortfarande mycket att lära sig av Scott.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Jag röstar på [b:33raao9p]Gladiator[/b:33raao9p] främst av två anledningar... Karaktärer och Regijobbet...

Scott är en makalös regissör och vet hur man hanterar scener som involverar kärlek, krig och drama... Jag håller Gladiator som en av vår tids bästa filmer...

781 inlägg
för
781 inlägg
[quote="hempo22":2caa1uwb]Oj, det härt var riktigt svårt! Men jag måste nog säga "Gladiator".

Båda filmerna har verkligen allt jag villha, men "Gladiator" funkar mer som ensam film än vad "RotK" gör. Det är det enda som skiljer dem nu hos mig.[/quote:2caa1uwb]

Jag håller med hempo på denna till punkt och pricka. Var dock förbannat svårt det här,men får bli [b:2caa1uwb]Gladiator[/b:2caa1uwb] med samma orsak som hempo tog fram.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Inget svårt val direkt. Älskar Sagan Om Ringen trilogin på alla sätt. Den är verkligen fantastiskt bra. Men ingen av dom platsar som den bästa filmen någon sin. Gladiator däremot är en av de filmer som jag personligen kallar nästintill felfritt mästerverk. Return of the King har inte chans och min röst går till:

Gladiator!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag älskar verkligen båda filmerna fruktansvärt mycket, två av mina absoluta faviroit filmer. Men det blir nog [b:kzinkvab]RotK[/b:kzinkvab] ändå. Det var nog den som berörde mest den första gången jag såg den...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Väljer Gladiator

Bättre regi och bättre skådespelare = bättre film
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Lägger min röst, utan tvekan, på Gladiator.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gaahh gladiator måste vinna. Röstar på den.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Return of the king
Såklart...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden