Visa första inlägg
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Wow, dom var riktigt snygga. Damon ser inte ut som sig själv och de svartvita färgerna ger en mörkare ton till filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag gillar taglinen på nr 2: "Remember everythin, forgive nothing"
Och det börjar närma sig nu. Men september kan ändå inte komma för tidigt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.worstpreviews.com/media.php?id=155&place=shots:ng2d9vxc]Massvis med bilder[/url:ng2d9vxc]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
NICE!Gillade poster nr.2 men även trean var grym. Nån som vet nåt nytt om denna film??
4488 inlägg
för
4488 inlägg
En ny poster har anlänt:

[img:2yu1dgi3]http://img153.imageshack.us/img153/8472/bourneultimatumver4zo1.jpg[/img:2yu1dgi3]

Denna gång, en mer traditionell Bourne-poster ...
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Ja. Trist. Gillade den svartvita/delade skarpt.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Ja, det var lite tråkigt... Tur då att det redan släppts dugliga mer kreativa posters från filmen ...

Jag antar eftersom filmerna är en trilogi så måste de hänga ihop på något sätt i marknadsföringen... Så något säger mig också att denna bild eller åtminstone något liknande kommer att finnas med på filmens DVD-omslag, när väl den tiden kommer ...

4680 inlägg
för
4680 inlägg
New trailah at Apple:

[url:736yn3ye]http://www.apple.com/trailers/universal/thebourneultimatum/hd/[/url:736yn3ye]

Biljakterna ser mumsiga ut.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Jäkligt nice trailer...

Ja, biljakterna ser ruggigt bra ut ... Verkar som Greengrass kör på samma spår som i Supremacy, "InsideCar" vinklar och Universals egna uppfinning "The Go-Mobile" ...

Och som vanligt när det gäller Bourne-filmerna så ser slagsmåls-scenerna ut att vara av det högsta kvalité man kan komma i Hollywood... Realistiska och inte överdrivna...

Ser fram emot denna film!

2408 inlägg
för
2408 inlägg
Så jävla grym trailer! Gåshud! Snacka om att jag ser fram emot filmen. Kan inte bli ett mer givet biobesök alltså... Kommer bli kanonbra.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit, vad man längtar till den här filmen nu. Trailer var ju verkligen cool! Gillar när han ringde mannen i bilen
Undrar vad det är han försöker åstadkomma när han backar över kanten på parkeringshuset
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Kan någon förklara för mig vad dom här filmerna handlar om? Finns det inte tre st (med den här inräknad)? Trailern var inte precis jätte häpnadsväckande men det kan nog bli bra underhållning för stunden.

Jag borde kanske ta och se dom två första filmerna? Är dom verkligen så bra? Har för mig jag såg första hemma hos en kompis men somnade till den, hehehe.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
De handlar allihop om superagenten Jason Bourne. Baseras på böckerna skrivna av Robert Ludlum.

Och det är nog bra om du ser de 2 första filmerna före den här, eller läser böckerna ^^
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Okej, är han en vanlig människa som inte vet vem han är? Har minnesluckor? Är han en "super människa"? Vad är det han är ute efter? Få reda på vem han är?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I första filmen hittas han ute i havet. Han kommer inte ihåg vem han är eller någonting om hans liv.

Sedan märker han att han kan slåss riktigt bra, och undermedvetet slår han ner några poliser.

Han ser också att i hans bankfack finns det åtminstone 3 olika pass till olika länder. Han har olika namn i varje pass. Det finns också en pistol och pengar i facket.

Och nej, han är ingen supermänniska ^^
1753 inlägg
för
1753 inlägg
[url=http://www.moviezine.se/sidor/0707/bourne_ultimatum.shtml:3j5k6ina]En liten preview[/url:3j5k6ina]
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Nice preview! Det känns verkligen som att filmen kommer att bli grymt bra. Ännu bättre skådisar än i föregångarna och Greengrass och Damon är ett vinnarpar. Skrämmande så mycket man längtar.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Asså ne ja tkr inte alls att den här verkar såå bra.. ja håller precis på å slutföra min läsning av boken som filmen bygger på men dom har sabbat en himla massa.. i supremacy (boken) dör inte marie å dom e inte i europa så mkt, i boken e dom i sydostasien.. i identity (boken) e han i europa å träffar conklin som blir hans vapendragare..

Synd att dom inte gjort som böckerna!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:261c2tep]Precis som föregångarna avviker Tony Gilroys manus av ”The Bourne Ultimatum” från Ludlums romaner – skrivna mitt under kalla kriget som skulle bli närapå oigenkännligt för en generation som är födda efter kriget. Men Ludlums teman av konspiration och regeringsprogram som löper amok kvarstår som påtvingande och universellt relevant[/quote:261c2tep]

Första filmen hade en del gemensamt med sin förlaga, men jag tycker det är bra att de inte är exakt som boken. Det är en värld som vi inte känner igen som poträtteras i dem. Att de moderniserat och ändrat är bara bra enligt mig. Men de behåller känslan från boken, och det är det som är det viktiga.
Och så vet man inte vad som kommer hända heller..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kan knappt vänta på denna! Bourne filmerna är kung Fina trailers också!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden