Japp, då var det klart för en till American Pie rulle verkar det som. Enligt imdb har de redan satt igång med att filma och det är samma karaktärer som i 5an som filmen ska kretsa kring. Hade hellre sett en avslutande film med orginalkaraktärerna, då även Oz och Vicky m.m., med ett Adam Herz manus och kanske bröderna Weitz bakom kameran, där allt började.
[url:2fgjz6uz]http://www.imdb.com/title/tt0974959/[/url:2fgjz6uz]
1753 inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Kommer stifler från dom tre första filmerna att vara med?
Och vad är beta house för något?
Och vad är beta house för något?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":2tio1ayf]Kommer stifler från dom tre första filmerna att vara med?
Och vad är beta house för något?[/quote:2tio1ayf]
antar att beta house är en av många "communitys och klubbhus" amrikanska high school och college har
Och vad är beta house för något?[/quote:2tio1ayf]
antar att beta house är en av många "communitys och klubbhus" amrikanska high school och college har
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moonis":3cu54jq5]Japp, då var det klart för en till American Pie rulle verkar det som. Enligt imdb har de redan satt igång med att filma och det är samma karaktärer som i 5an som filmen ska kretsa kring. Hade hellre sett en avslutande film med orginalkaraktärerna, då även Oz och Vicky m.m., med ett Adam Herz manus och kanske bröderna Weitz bakom kameran, där allt började.
[url:3cu54jq5]http://www.imdb.com/title/tt0974959/[/url:3cu54jq5][/quote:3cu54jq5]
Håller helt klart med dig. Det hade kunnat vara kul att se en film med orginalgänget igen, den hade jag velat se. Men det här? Det är ju bara patetiskt!
[url:3cu54jq5]http://www.imdb.com/title/tt0974959/[/url:3cu54jq5][/quote:3cu54jq5]
Håller helt klart med dig. Det hade kunnat vara kul att se en film med orginalgänget igen, den hade jag velat se. Men det här? Det är ju bara patetiskt!
Herregud, dom här filmerna tillsammans med Scary Movie borde dom sluta mass producera! Snälla någon! Det här känns så fel. Med "original" gänget så hade det iallafall varit [b:tu8gnb4o]något[/b:tu8gnb4o] positivt!!
[quote="Remus":2ftgansf]Herregud, dom här filmerna tillsammans med Scary Movie borde dom sluta mass producera! Snälla någon! Det här känns så fel. Med "original" gänget så hade det iallafall varit [b:2ftgansf]något[/b:2ftgansf] positivt!![/quote:2ftgansf]
Grah! Jag blir så sur på såna här inlägg. Scary Movie-seriern kan inte jämföras med American Pie. Dels för att det bara finns 4 Scary Movie, och i alla är de 2 huvudpersonerna med. Om du tycker att Scary Movie massproduceras kan du ju tänka över att trean kom 2003 och fyran 2006. Det tar inte 3 år att filma en sådan film, så den började knappast att filmas direkt efter trean.
OT:
Yay, en till American Pie Har inte sett femman, och det vill jag inte ens. Humorn är sen länge borta.
Grah! Jag blir så sur på såna här inlägg. Scary Movie-seriern kan inte jämföras med American Pie. Dels för att det bara finns 4 Scary Movie, och i alla är de 2 huvudpersonerna med. Om du tycker att Scary Movie massproduceras kan du ju tänka över att trean kom 2003 och fyran 2006. Det tar inte 3 år att filma en sådan film, så den började knappast att filmas direkt efter trean.
OT:
Yay, en till American Pie Har inte sett femman, och det vill jag inte ens. Humorn är sen länge borta.
6342 inlägg
Klart kommer man se denna, men inget som är nödvändigt att göras. Det enda som är bra är väl att dom har med samma snubbar som var med i föregångaren.
Japp, undra vad "orginalgänget" tänker när dom ser sånt här.
5an var ju helt urusel.
5an var ju helt urusel.
Ja det som på förhand är positivt får väl vara kontinuiteten från tidigare film.
Saknas
för
Inga inlägg
Någon som hänger med USA o slår ner lite dumma människor som fortsätter plåga omvärlden ?.
För att 5an sög mer än något riktigt sugigt. Enda sättet den här filmen kan bli räddad genom är helt klart om Orginalgänget kommer tillbaka.
Det kommer bli såå skit. Hälften av de som sätt 1an 2an 3an , vet ju knappt att 5an finns. Finns några som inte ens vet att det finns en 4a. Såå aah
För att 5an sög mer än något riktigt sugigt. Enda sättet den här filmen kan bli räddad genom är helt klart om Orginalgänget kommer tillbaka.
Det kommer bli såå skit. Hälften av de som sätt 1an 2an 3an , vet ju knappt att 5an finns. Finns några som inte ens vet att det finns en 4a. Såå aah
Såg nyss 5an, kände mig tvungen. Finns lite grejer att tänka på
* American Pie andan kändes som bortblåst. Det räcker inte med att ha Jim's farsa och prata om tidigare händelser/karaktärer för att det ska kännas American Pie. Tyckte ändå att 4an hade en viss feeling.
* Bra att man lämnade lite mer barnvänliga 4an för att gå tillbaka till lite mer r-rated, men man behöver ju inte ta i så man skiter på sig. Naket överallt kändes det som. Gäller att lägga det på en lagom nivå
* En vettig story skulle vara bra. Kändes verkligen som att 5an var intetsägande och stillastående långa stunder. Mer driv, mer handling.
* Erik Stiflers farsa var en av de nya karaktärerna som skulle kunna utnyttjas i 6an då han funkade ganska bra. Får dock ej bli för mycket.
* Sist men inte minst, ska man ha en riktig Stifler (Dwight i filmen) så ska han iallafall svära och agera likt en Stifler (vilket jag tycker Matt i 4an gjorde)
Ja det blev visst lite långt, finns en del att jobba på och egentligen tycker jag inte karaktärerna duger till en uppföljare nu när jag sitter och tänker. Jaja
* American Pie andan kändes som bortblåst. Det räcker inte med att ha Jim's farsa och prata om tidigare händelser/karaktärer för att det ska kännas American Pie. Tyckte ändå att 4an hade en viss feeling.
* Bra att man lämnade lite mer barnvänliga 4an för att gå tillbaka till lite mer r-rated, men man behöver ju inte ta i så man skiter på sig. Naket överallt kändes det som. Gäller att lägga det på en lagom nivå
* En vettig story skulle vara bra. Kändes verkligen som att 5an var intetsägande och stillastående långa stunder. Mer driv, mer handling.
* Erik Stiflers farsa var en av de nya karaktärerna som skulle kunna utnyttjas i 6an då han funkade ganska bra. Får dock ej bli för mycket.
* Sist men inte minst, ska man ha en riktig Stifler (Dwight i filmen) så ska han iallafall svära och agera likt en Stifler (vilket jag tycker Matt i 4an gjorde)
Ja det blev visst lite långt, finns en del att jobba på och egentligen tycker jag inte karaktärerna duger till en uppföljare nu när jag sitter och tänker. Jaja
Saknas
för
Inga inlägg
Blev tokig i huvudet när jag fick reda på det här för ett tag sedan... vad tänker dessa människor med?
Varför måste man mjölka ut varendaste litet korvöre ur allt, det är så patetiskt!
Varför måste man mjölka ut varendaste litet korvöre ur allt, det är så patetiskt!
American Pie filmerna äklar mig, så den här kommer jag nog inte att se.
Saknas
för
Inga inlägg
Ettan tvåan trean och fyran är ju bra.
Varför gillar ni inte dom för?
Varför gillar ni inte dom för?
Vi syftar på dom filmerna där inte origanlgänget är med.
Saknas
för
Inga inlägg
Jo jag saknar dom med.
I allafall matt var med på fyran och det tyckte jag om.
I allafall matt var med på fyran och det tyckte jag om.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är ju bara en originalskådis från ettan Eugene Levy...
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vet men jag tänkte på karaktären matt stiffler i fyran.