Visa första inlägg
134 inlägg
för
134 inlägg
Såg den idag och måste säga att jag faktiskt bjöds på ett par skratt. Den är klart bättre än 5an. Håller dock med om att det är väl mycket naket, visst orginalen var ju med lite nakna men nu går det ju nästan till övdrift, de borde tona ner det lite. En helt ok chillrulle som kanske får mig att skratta här och var, men utan AP-feeling
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Alltså originalen är lite snuskiga av sig, det är mycket som antyds och så finns det lite tuttar här och var... men det är inte som nu där det flashas tuttar var tredje sekund.

Och med originalen menar jag inte trean eftersom jag tycker att den suger, dessutom har den inte alla skådisar med...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den var faktiskt helt okej. De var viserligen väldigt mycket naket, så de har till en del börjat gå till överdrift. I annat fall, ett par skratt kan man få ur denna film. Smaken är som baken. =)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det går ju inte att jämföra den här med originalen, men den var faktiskt riktigt rolig. Filmmässigt var den ju som väntat en katastrof men bortser man från det så har den ju iaf humor så det räcker och blir över.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tyckte redan vid Band Camp att det har blivit för mycket. Men jag ser inte de tre nyaste pie filmerna som riktiga American Pie filmer.
Har inte alls samma känsla över sig samtidigt som dom enligt vad jag tycker inte alls är så bra. Självklart roliga men inget mer.

The Naked Mile var inte alls bra, alldeles för överdriven blir inte förvånad om den senaste ligger lika till.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden