Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
De första 3 tyckte jag var mycket bra, och även fyran höll ganska hög klass, den var rätt rolig faktiskt!
Men femman var ju bara sorglig, inte alls bra på nåt sätt, de bara förstör American Pies rykte, och det känns inte som om nummer 6 kommer bli mycket bättre
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej det kommer handla om samma personer som 5 an.
32 inlägg
för
32 inlägg
Jag tycker som många andra att American Pie filmerna dog lite när det började komma in nya karaktärer.

1,2,3 är de helt klart bästa så här långt.
Att det ska komma en sjätte AP film är för mig helt ologiskt men det är ju klart det finns säkert några fnittriga fjortisar som säkerligen ser de nya som otroligt underhållande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag anser inte att dessa filmer ska få kallas för [i:1rowb7uv]American Pie[/i:1rowb7uv]. Varför? För det har tappat handlingen från de första filmerna. Då var Jim huvudperson med Stifler som hans vän som gjorde filmerna roliga. Nu är det om Stiler-family som ska försöka göra filmen roliga hela tiden. Det funkar inte, sånna personer ska komma in ibland och säga/göra något roligt. Denna film lär ju ha all fokus på Stiler-family den också så...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
varför inte ha med orginal casten igen.
Det hade varit roligt med Steve, Jim, och dom andra
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Inte en chans att dom går med på att göra American Pie nu.
1. Dom är "seriösa" skådisar nu.
2. American Pie serien har smutsats ner redan. Dom håller nog sig borta nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
American pie skulle ha slutat efter trean.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="SkruMp":qra214px]Jag anser inte att dessa filmer ska få kallas för [i:qra214px]American Pie[/i:qra214px].[/quote:qra214px]

Överraskande nog säljer namnet fortfarande. Hur många skulle se denna om den kallades för bara Beta House? Tror inte ens att folk här på forumet skulle diskutera filmen då.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Vad kan man säga? Pinsamt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Å nej! Jag är 14 år och man får ju se upp med sitt beteende både här och i riktiga livet för att inte bli stämplad töntig fjortis. Men dessa filmer, visst man garvar lite nu som då men i helheten är de VÄRDELÖSA(tänker då på de senare,tidagre var de ju acceptabla)! Och jag är så trött på mina fjortiskompisar som tycker AP filmerna är guds gåva till människan. Man tänker som: HAr dom överhuvudtaget NÅN filmsmak??
134 inlägg
för
134 inlägg
[url:171idgod]http://www.youtube.com/watch?v=q_cAvH4oWsE[/url:171idgod]

En trailer ligger uppe.
Inte för att det säger så mycket men den verkar bättre än 5an iallafall
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moonis":1l12y90b][url:1l12y90b]http://www.youtube.com/watch?v=q_cAvH4oWsE[/url:1l12y90b]

En trailer ligger uppe.
Inte för att det säger så mycket men den verkar bättre än 5an iallafall[/quote:1l12y90b]
ÅHNEEJ!!! Varför kan dom bara inte lägga ner skitet!?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Åh nej.

Skona oss från detta.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="cool man":1f7w9af2]6:ans film verkar vara dö grym... precis som alla andra american pie filmerna.... alla filmnördar som innan har skrivit på denna sidan... vad faan har ni emot americen pie grymt bra filmer har allt brudar o en jävlar go humor... keep on ameican pie[/quote:1f7w9af2]

Men serriöst väx up lill killen på 10 år...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, och skriv ordentligt.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Helt okey, inget märkvärdigt... Verkade som om dom hade kul under inspelningen iallfall.
648 inlägg
för
648 inlägg
Tragiskt!
Ettan var ju ganska rolig iallafall, sen bar det utför.
Inga inlägg
för
Inga inlägg
Jag tycker det hade varit roligare om de slutade gör om Stifler. En film till med Matt Stifler (Tad Hilgenbrink) hade kunnat gå för han e stört skön. Men 5:an suger allvarligt. 6:an värkar inte speciellt bra häller. Ifall det kommer en 7:a så hoppas jag det är utan Stifler släkten. En med Jims Ungar hade varit kul. Eller en med den gammla sköna gänget!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså, jag har inget emot att titta på tuttar i 80 minuter men det blir ju ingen bra film.

Skitkass.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ingen idé att ens recensera skiten. Icke existerande handling, naket, tuttar, rumpor och ännu mer naket. Rolig? Inte det minsta.

0/5
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden