Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
nu är det dags igen för en ny Halloween film och jag tror att den kommer floppa som Halloween: Resurrection men man kan ju alltid ha fel och här är lite info om projektet.

Directed by
James Briggs

Writing credits
John Carpenter (characters)
Debra Hill (characters)

Credited cast:
Heather Bowen
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Vad är det för idé med att göra en Halloween film när Jamie Lee Curtis inte är med?

Det är ju hon som är själva dragplåstret, hennes kämpande, skrikande och springande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
JAG TROR FILMEN BLIR BRA
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är det den officiella postern?
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Hahaha. Ni måste skoja med mig! Halloween: Ressurection var bland det sämsta jag sett. Halloween - 20 years later är mycket bättre och det säger en del. Nej, tror inte på denna.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Visa spoiler
2408 inlägg
för
2408 inlägg
FilmGalen:

Spoiler
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Spoiler
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
När får man se det?

Jag har sett den filmen 3 ggr minst, och isåfall har jag väl missat det varenda gång!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Spoiler
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hahahahahahaha va kaaaasst. Det där måste ha vart det sämsta jag hört. Herregud, egentligen skulle det inte komma fler uppföljare, men på något sätt fixar dom till det. Det är inte ens trovärdigt. Inte ens liiite. Mördaren är ju stor och biffig, nästan onormal, och hur fasen kan nån annan kläs ut till honom?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Okej, tack för förklarningen.

Vet inte varför, men i mina öron låter det lite otroligt. Men men, det kanske försvinner när jag ser filmen sen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Du ska inte ha för höga förhoppningar på filmen, om du inte vill se Michael Myers mörda drogade tonåringar i ett hus.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nej nej, jag såg trailern och den sa det mesta. Alltid kul med sånna dumma filmer. Ser den först och främst eftersom Tyra Banks och Busta Rhymes är med i den.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det finns vissa scener som är roliga i filmen, annars är den som vilken slasherfilm som helst.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Är dom två som jag nämnde med mycket i filmen? Dör nån?
2408 inlägg
för
2408 inlägg
FilmGalen:

Visa spoiler

Busta Rhymes går bara runt med sin kung-fu. Otroligt löjligt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
haha Halloween:resseraction är en sån jävla patetiskt dålig film så det inte är sant
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Apråpå Michael Myers så har det länge tvistats om ifall han är en demon inuti en människokropp eller om han bara är riktigt, riktigt galen. Men jag tror jag vet vad han är. I Halloween 6: The Curse of Michael Myers så får man reda att som barn blev han infekterad med en förbannelse, Thorn, av en ond druidsekt som även näms i del två när Loomis pratar om druiderna som levde för tvåtusen år sen. Jag tror att på Halloween 1963 så blev Michael Myers infekterad av den här förbannelsen, som fyllde honom med hat och ilska. Förbannelsen drev honom till vansinne på några timmar, sedan mördade han sin syster. Pga förbannelsen så kan Michael inte känna smärta, fruktan eller empati med nån. Tack vare förbannelsen så känner han alltså inte om han blir skjuten, bränd osv men hans kropp reagerar fortfarande. Förbannelsen har också viss läkande kraft, det är därför hans muskler har växt ut igen i del 4 och att hans ögon har läkts. Hans styrka kommer från förbannelsen, han kan ju riva huvet av folk som man kunde se i del 6. Han går för att han vet att han har all tid i världen att mörda sina familjemedlemmar och behöver inte skynda sig genom att springa. Eller så kanske en del av Michael stretar emot och det är därför han går så långsamt. Att han dödar dom på eller vid Halloween är för att då är förbannelsens hat som starkast. Han har en mask på sig för att kanske människan Michael(om det finns något kvar) känner medlidande med sina offer men att han måste mörda pga förbannelsen. Han har blivit lurad av druidsekten att om han dödar alla sina familjemedlemmar så kommer förbannelsen att upphöra. Att han mördar oftast med en kökskniv går nog tillbaka till hans barndom då han mördade sin syster. Han tog helt enkelt det första han hittade. Att han bär mask kanske också går tillbaka till hans barndom, han kanske känner sig "trygg" inuti det där stora vita masken. Jag hoppas att vi får svar i Halloween 9 eller om han slåss mot Freddy Krueger så att man får se inne i Michaels hjärna vad som verkligen försiggår.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden