Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Ojojoj, här fick jag svar på nästan alla mian frågor. Tack!

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Okej, men det är bra. U make me happy!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=14833:klk1zuvn]Rob Zombie ska regissera nya Halloween[/url:klk1zuvn]

Kul för alla skräckälskare där ut att Zombie ska regissera, eller? Är inte så insatt i Halloween filmerna och har inte ett så många av Zomibes filmer men jag tänker ialalfall hålla mig undan från den här filmen, det är väll nionde filmen i serien? Tror att det kommer att krävas ett mirakel för att den ska bli bättre än ettan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ingen Halloween film som görs kan bli bättre än ettan men denna kan ju bli en av de bästa i serien. Har inte sett Zombies tidagre filmer. när det stog att de skulle börja på ett nytt kapitel i Hallloween serien så börjar jag undra om inte det ska bli en ny Jamie Lloyd.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Serien gick utför så fort han kom på idén med 2:an. Jag tror inte den här filmen blir något att ha, men den kan dock inte bli värre än 3:an!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Halloween 3 är en av de sämsta filmer jag nånsin sett. Jag har tyvärr sett den två gånger, andra gången jag såg den var för att första gången så tyckte jag den sög men nu ett år senare så tänkte jag att den kanske inte var så dålig men det var den.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Är det i Halloween två ett offer hamnar med ryggen in i en maskin med taggliknande grejer som sticker ut ur brösten, sen så trycker Myers på en knapp och de börjar röra sig?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sexan.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Herregud. Jag som trodde det var tvåan. Okej, tack, nu hänger jag med lite iallafall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det händ ju när hon flydde från Myers så råkade hon hamna i en lada eller liknande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
är detta 'the untitled rob zombie project' (halloween 9e) som Sheri Moon (Zombie) ska ha huvudrollen i?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="crazylove4btvs":3b4p0ejr]är detta 'the untitled rob zombie project' (halloween 9e) som Sheri Moon (Zombie) ska ha huvudrollen i?[/quote:3b4p0ejr]

Detta är den nionde Halloween men jag har inte hört nåt om skådespelarna än, Zombie har sagt att han fortfarande håller på med manuset.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Skräckälskaren":zh96509i][quote="crazylove4btvs":zh96509i]är detta 'the untitled rob zombie project' (halloween 9e) som Sheri Moon (Zombie) ska ha huvudrollen i?[/quote:zh96509i]

Detta är den nionde Halloween men jag har inte hört nåt om skådespelarna än, Zombie har sagt att han fortfarande håller på med manuset.[/quote:zh96509i]

jo jag vet att han fortfarande håller på med manuset.
två namn står med än så länge... jag vet att det inte betyder något just nu. men hoppas iaf på att Sheri är med.
[url=http://www.imdb.com/title/tt0373883/:zh96509i]Halloween 9[/url:zh96509i]
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Tagline:

[i:2z42v3xu]This Halloween nothing will stop him [/i:2z42v3xu]

Originellt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3vwc3ltl]Tagline:

[i:3vwc3ltl]This Halloween nothing will stop him [/i:3vwc3ltl]

Originellt.[/quote:3vwc3ltl]

mm... extremt originellt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="crazylove4btvs":27dsdh4v][quote="FiLmGaLeN":27dsdh4v]Tagline:

[i:27dsdh4v]This Halloween nothing will stop him [/i:27dsdh4v]

Originellt.[/quote:27dsdh4v]

mm... extremt originellt[/quote:27dsdh4v]

Och tråkigt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="simlun485":1yn6mhwe][quote="crazylove4btvs":1yn6mhwe][quote="FiLmGaLeN":1yn6mhwe]Tagline:

[i:1yn6mhwe]This Halloween nothing will stop him [/i:1yn6mhwe]

Originellt.[/quote:1yn6mhwe]

mm... extremt originellt[/quote:1yn6mhwe]

Och tråkigt! [/quote:1yn6mhwe]

om Sheri Moon är med så ser jag den nog... annars står jag helst över.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kommer nog se den oavsett vilka som är med. Bara de har med Myers så att vi inte får en till Halloween 3.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Rob Zombie talar om sin Halloween: http://halloweenmovies.com/
Gå in under "News" och sen under July 7,2006 så finns det en video med Zombie.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden