nu är det dags igen för en ny Halloween film och jag tror att den kommer floppa som Halloween: Resurrection men man kan ju alltid ha fel och här är lite info om projektet.
Directed by
James Briggs
Writing credits
John Carpenter (characters)
Debra Hill (characters)
Credited cast:
Heather Bowen
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="putteH":ehmhgg01][quote="hannibal23":ehmhgg01][quote="putteH":ehmhgg01]Jahap, då har man beställt Unrated 2 disc, från en sida. Riktigt nice, väntar ivrigt.[/quote:ehmhgg01]
Jag tror att det är Workprint versionen som är unrated versionen.
Eller är det? Vilken hemsida?[/quote:ehmhgg01]
loudness.se tror jag det va.[/quote:ehmhgg01]
Tack så himla mycket putteH.
Jag tror att det är Workprint versionen som är unrated versionen.
Eller är det? Vilken hemsida?[/quote:ehmhgg01]
loudness.se tror jag det va.[/quote:ehmhgg01]
Tack så himla mycket putteH.
Fick DVD:N idag då, riktigt nice är den hehe R1 men det förstår ni ju säkert.
Saknas
för
Inga inlägg
Inget slår Orginalet inte ens denna tappra försök till remake.
Edit: denna borde flyttas till dvd sektionen
Edit: denna borde flyttas till dvd sektionen
3462 inlägg
Varför ska denna flyttas till DVD-sektionen? Nu har visserligen nån moderator redan gjort det, så den får väl ligga här då. Mig veteligen finns det inget DVD-datum än, eller vet du när den svenska dvd:n släpps?
[quote="Mats":1ck45jje]Varför ska denna flyttas till DVD-sektionen? Nu har visserligen nån moderator redan gjort det, så den får väl ligga här då. Mig veteligen finns det inget DVD-datum än, eller vet du när den svenska dvd:n släpps?[/quote:1ck45jje]
Nej men precis, jag köpte import utgåva, så den borde ligga på kommande filmer, menmen.
Nej men precis, jag köpte import utgåva, så den borde ligga på kommande filmer, menmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Den är ju hur bra som helst, något riktigt kul är även att Danielle Harris dyker upp, lill-tjejen från 4-6.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hestbananen":6tdl4t2o][quote="Winlund":6tdl4t2o]Den är ju hur bra som helst, något riktigt kul är även att Danielle Harris dyker upp, lill-tjejen från 4-6. [/quote:6tdl4t2o]
hon är inte med i 6an[/quote:6tdl4t2o]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt
hon är inte med i 6an[/quote:6tdl4t2o]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt
[quote="Batman":2w6gjo08][quote="hestbananen":2w6gjo08][quote="Winlund":2w6gjo08]Den är ju hur bra som helst, något riktigt kul är även att Danielle Harris dyker upp, lill-tjejen från 4-6. [/quote:2w6gjo08]
hon är inte med i 6an[/quote:2w6gjo08]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt [/quote:2w6gjo08]
Nej, jag har directors cut av 6:an, hon är icke med.
hon är inte med i 6an[/quote:2w6gjo08]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt [/quote:2w6gjo08]
Nej, jag har directors cut av 6:an, hon är icke med.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="putteH":30wf8j9a][quote="Batman":30wf8j9a][quote="hestbananen":30wf8j9a][quote="Winlund":30wf8j9a]Den är ju hur bra som helst, något riktigt kul är även att Danielle Harris dyker upp, lill-tjejen från 4-6. [/quote:30wf8j9a]
hon är inte med i 6an[/quote:30wf8j9a]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt [/quote:30wf8j9a]
Nej, jag har directors cut av 6:an, hon är icke med.[/quote:30wf8j9a]
förlåt jag hade fel det är Producer's Cut jag menade för jag har sett den klippen och det är defenetivt hon
hon är inte med i 6an[/quote:30wf8j9a]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt [/quote:30wf8j9a]
Nej, jag har directors cut av 6:an, hon är icke med.[/quote:30wf8j9a]
förlåt jag hade fel det är Producer's Cut jag menade för jag har sett den klippen och det är defenetivt hon
[quote="Gunne-Gunnar":3tcb2z85][quote="bananen":3tcb2z85][quote="Batman":3tcb2z85][quote="putteH":3tcb2z85][quote="Batman":3tcb2z85][quote="hestbananen":3tcb2z85][quote="Winlund":3tcb2z85]Den är ju hur bra som helst, något riktigt kul är även att Danielle Harris dyker upp, lill-tjejen från 4-6. [/quote:3tcb2z85]
hon är inte med i 6an[/quote:3tcb2z85]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt [/quote:3tcb2z85]
Nej, jag har directors cut av 6:an, hon är icke med.[/quote:3tcb2z85]
förlåt jag hade fel det är Producer's Cut jag menade för jag har sett den klippen och det är defenetivt hon[/quote:3tcb2z85]
hon är inte med i 6an överhuvudtaget, inte i producers cut heller.[/quote:3tcb2z85]
jo det är hon. [/quote:3tcb2z85]
Det är INTE Danielle Harris som är Jamie i 6:an, det är J.C. Brandy som spelar henne där, så tillbaka till Huvudämnet.
hon är inte med i 6an[/quote:3tcb2z85]
jo i directors cut så är hon me fast inte alls mkt [/quote:3tcb2z85]
Nej, jag har directors cut av 6:an, hon är icke med.[/quote:3tcb2z85]
förlåt jag hade fel det är Producer's Cut jag menade för jag har sett den klippen och det är defenetivt hon[/quote:3tcb2z85]
hon är inte med i 6an överhuvudtaget, inte i producers cut heller.[/quote:3tcb2z85]
jo det är hon. [/quote:3tcb2z85]
Det är INTE Danielle Harris som är Jamie i 6:an, det är J.C. Brandy som spelar henne där, så tillbaka till Huvudämnet.
6342 inlägg
Det lättaste är väl bara att kolla upp det på www.imdb.com ?
[quote="FiLmGaLeN":1il4sizo]Det lättaste är väl bara att kolla upp det på www.imdb.com ?[/quote:1il4sizo]
Redan gjort.
Redan gjort.
Jaha, då är allt ett missförstånd trodde vi snackade om Harris, med tanke på vad dom skrev längre upp, aja.
Saknas
för
Inga inlägg
Vet någon på Moviezine när filmen släpps på DVD här i Sverige?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":2sz10rpo]Vet någon på Moviezine när filmen släpps på DVD här i Sverige?[/quote:2sz10rpo]
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
Dom flesta importer kostar 269 kr när dom släpps på discshop. Köp dom från Play eller Axelmusic så spar du en hundring.