Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":tlqj28ut]Jag är ganska säker på att den kommer visas när Halloween närmar sig. Sen så har det inte direkt vart så många seriemördarfilmer på bio nyligen, så det kan locka folk. Sen så beror det också hur det går för den i USA.[/quote:tlqj28ut]

nä det är ju klart sant men jag tror det kommer gå rätt bra för den i USA men man kan ju alltid ha fel.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det finns en hel del anhängare av den äldre Halloween så den nya kommer nog tjäna in en hel del.

Här är en [url=http://shocktilyoudrop.com/news/topnews.php?id=825:2x7us4mz]interview[/url:2x7us4mz] med Rob Zombie om filmen av shocktilyoudrop.com.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men om det kommer en ny Halloween film om typ 3-4 år så blir inte Rob inblandad.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
July 27, 2007 - Dimension Films unveiled footage from director Rob Zombie's forthcoming remake of the horror classic Halloween. Zombie and cast members Tyler Mane, Scout Taylor-Compton and Sheri Moon were on hand for the panel, where the trailer and an exclusive clip were shown.

man kan läsa resten här [url=http://movies.ign.com/articles/808/808797p1.html:2txryfe8]Halloween[/url:2txryfe8]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hm. från Rob på myspace idag. [url=http://www.youtube.com/watch?v=V8TxggeUQDg:2zux33w7]Halloween TV Spot[/url:2zux33w7]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="crazylove4btvs":e3xq5xsw]hm. från Rob på myspace idag. [url=http://www.youtube.com/watch?v=V8TxggeUQDg:e3xq5xsw]Halloween TV Spot[/url:e3xq5xsw][/quote:e3xq5xsw]

ojojoj jag ser mkt fram emot till den här filmen och ska jag vara ärlig så tror jag att
Visa spoiler

haha hittade också ett tv spot från sketna Halloween 3 där Myers inte ens är me [url=http://www.youtube.com/watch?v=tvFA5CbfqUE:e3xq5xsw]Halloween 3 tv spot[/url:e3xq5xsw]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="crazylove4btvs":3g4dkv6y]hm. från Rob på myspace idag. [url=http://www.youtube.com/watch?v=V8TxggeUQDg:3g4dkv6y]Halloween TV Spot[/url:3g4dkv6y][/quote:3g4dkv6y]

Den grymmaste tv spot jag någonsin har sett.
Om inte sf låter den gå på biograferna så blir jag arg.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":uv0he0hu]
ojojoj jag ser mkt fram emot till den här filmen och ska jag vara ärlig så tror jag att
Visa spoiler

[/quote:uv0he0hu]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":3pxsncf0][quote="Batman":3pxsncf0]
Visa spoiler

[/quote:3pxsncf0]

Visa spoiler
[/quote:3pxsncf0]

Fuskis nu blev jag avundsjuk.
Var fick du tag på manuset någonstans.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":2gbynzqm][quote="F.E.A.R":2gbynzqm][quote="Batman":2gbynzqm]
Visa spoiler

[/quote:2gbynzqm]

Visa spoiler
[/quote:2gbynzqm]

Var fick du tag på manuset någonstans.[/quote:2gbynzqm]

Väldigt enkelt, det gäller bara att ha rätt kompisar
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vet någon om den kommer på bio i sverige?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":30kxlosi][quote="hannibal23":30kxlosi][quote="F.E.A.R":30kxlosi][quote="Batman":30kxlosi]
Visa spoiler

[/quote:30kxlosi]

Visa spoiler
[/quote:30kxlosi]

Var fick du tag på manuset någonstans.[/quote:30kxlosi]

Väldigt enkelt, det gäller bara att ha rätt kompisar[/quote:30kxlosi]

hmm jag tror inte du har läst det äkta manuset riktigt för jag trodde ha läst Batman Begins manuset men sen jag såg flmen så stämde inte med det jag hade läst asså. men men det är bara vänta på filmen så får vi se hur det går.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":a4az1bck]hmm jag tror inte du har läst det äkta manuset riktigt för jag trodde ha läst Batman Begins manuset men sen jag såg flmen så stämde inte med det jag hade läst asså. men men det är bara vänta på filmen så får vi se hur det går.[/quote:a4az1bck]

Nope, det jag läst är the real deal. Jag vet varenda scen i trailern och tv spoten.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vadå det är vanligt med att
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":34g6az33][quote="Batman":34g6az33]hmm jag tror inte du har läst det äkta manuset riktigt för jag trodde ha läst Batman Begins manuset men sen jag såg flmen så stämde inte med det jag hade läst asså. men men det är bara vänta på filmen så får vi se hur det går.[/quote:34g6az33]

Nope, det jag läst är the real deal. Jag vet varenda scen i trailern och tv spoten.[/quote:34g6az33]

nice nice... så du typ känner en kille som e gift med en brud som typ är kusin med en kille som är syssling med sheri moon eller va?
fan va fränt! lovely lovely. ärligt asså...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":2zz2yg0a]Vadå det är vanligt med att
Visa spoiler
[/quote:2zz2yg0a]

Nja
Visa spoiler

crzylove4btvs:
Haha, något i den stilen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":2qp75v2g][quote="hannibal23":2qp75v2g]Vadå det är vanligt med att
Visa spoiler
[/quote:2qp75v2g]

Nja
Visa spoiler
[/quote:2qp75v2g]

Fan då kommer det ingen tvåa.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":eeughozw][quote="hannibal23":eeughozw]Vadå det är vanligt med att
Visa spoiler
[/quote:eeughozw]

Nja
Visa spoiler

crzylove4btvs:
Haha, något i den stilen [/quote:eeughozw]

okej hot shot hur
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":289du44r]Fan då kommer det ingen tvåa. [/quote:289du44r]

Nog kommer det en, producenterna kommer nog inte vilja släppa en ny franchise som kommer nog tjäna en hel del. Och flera skådespelare har skrivit på till flera Halloween's.

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":2t57hyp9][quote="hannibal23":2t57hyp9]Fan då kommer det ingen tvåa. [/quote:2t57hyp9]

Nog kommer det en, producenterna kommer nog inte vilja släppa en ny franchise som kommer nog tjäna en hel del. Och flera skådespelare har skrivit på till flera Halloween's.

Visa spoiler
[/quote:2t57hyp9]

Jag trodde det var loomis jobb
Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden