Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Batman":31lg6uv9][quote="hannibal23":31lg6uv9]TCM the beginning kan slänga sig i vägen för här kommer Halloween.
Vilken jädra bra trailer längtar också asmycket efter filmen vet någon när den kommer på bio?[/quote:31lg6uv9]

31 augusti[/quote:31lg6uv9]

Jag menade i sverige men tack ändå för datumet för amerikas release.
719 inlägg
för
719 inlägg
[quote="hannibal23":1ultmfw2]TCM the beginning kan slänga sig i vägen för här kommer Halloween.[/quote:1ultmfw2]

Vad säger du för nåt?! Den nya Halloween kanske blir bra men för i helvete han är ju fortfarande samma omänskliga jävel. Polisen i trailern sköt ju honom med gevär i fängelse korridoren. Det här kommer bara bli ren dynga i jämförelse med Texas Chainsaw Massacre: The Beginning.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":1qom3ymp][quote="Batman":1qom3ymp][quote="hannibal23":1qom3ymp]TCM the beginning kan slänga sig i vägen för här kommer Halloween.
Vilken jädra bra trailer längtar också asmycket efter filmen vet någon när den kommer på bio?[/quote:1qom3ymp]

31 augusti[/quote:1qom3ymp]

Jag menade i sverige men tack ändå för datumet för amerikas release.[/quote:1qom3ymp]

hmm jag är inte säker på att den kommer gå här i sverige asså

[quote="PatrikDenStore":1qom3ymp][quote="hannibal23":1qom3ymp]TCM the beginning kan slänga sig i vägen för här kommer Halloween.[/quote:1qom3ymp]

Du vet ju fan inte vad du säger. Den nya Halloween ser onekligen bra ut men för i helvete han är ju fortfarande omänsklig, polisen sköt ju honom med gevär i fängelse korridoren. Det här är bara ren dynga i jämförelse med The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning.[/quote:1qom3ymp]

Texas Chainsaw Massacre: The Beginning var skräp och skit dålig men däremot så gillade jag The Texas Chainsaw Massacre remaken men du vet inte ens om polisen träffade honom för jag tror polisen missade honom helt alltså
134 inlägg
för
134 inlägg
Kom just hem från semester där jag inhandlade Halloween 1-Ressurection (7?) dock inte H20. Har aldrig sett någon av dem men är ju klassiker och det var typ svinbilligt så jag slog till. Låter väl lite sådär med en remake om det redans finns ett mycket bra orginal, skulle det inte vara roligare med en schysst uppföljare?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moonis":17zafa4p]Kom just hem från semester där jag inhandlade Halloween 1-Ressurection (7?) dock inte H20. Har aldrig sett någon av dem men är ju klassiker och det var typ svinbilligt så jag slog till. Låter väl lite sådär med en remake om det redans finns ett mycket bra orginal, skulle det inte vara roligare med en schysst uppföljare?[/quote:17zafa4p]

nja dem schyssta uppföljarna i Halloween serien är ju 2,4,5 & 6
134 inlägg
för
134 inlägg
Är H20 nr 6?

Ja alltså 3an innehåller väl inte ens Myers om jag har förstått rätt, låter ju lite knas
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moonis":3j9vmya5]Är H20 nr 6?

Ja alltså 3an innehåller väl inte ens Myers om jag har förstått rätt, låter ju lite knas[/quote:3j9vmya5]

mm 3an var skit så den ska du undvika och nä H20 är sjunde filmen i Halloween serien:)
719 inlägg
för
719 inlägg
[quote="Batman":1y5c2g6v]Texas Chainsaw Massacre: The Beginning var skräp och skit dålig men du vet inte ens om polisen träffade honom för jag tror polisen missade honom helt alltså[/quote:1y5c2g6v]

Vet du vad? Det tror inte jag. Och om han missade så bevisar det bara ännu mer vilken värdelös skitfilm det här blir för jag är så trött på alla korkade skitfilmer med alla korkade poliser som inte vet hur man hanterar sina tjänstevapen, trots lång utbildning och träning.

Och om du påstår att TCM: The Beginning är skitdålig så bevisar det bara att du inte kan någonting om skräckfilm.
134 inlägg
för
134 inlägg
Ahajdu, då fattas alltså två filmer, 6an och H20. Ska i vilket fall bli roligt att se dem, funderar på att dra en lång movienight där det tas så många det kan ;D
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moonis":1y7zahst]Ahajdu, då fattas alltså två filmer, 6an och H20. Ska i vilket fall bli roligt att se dem, funderar på att dra en lång movienight där det tas så många det kan ;D[/quote:1y7zahst]

Varje Halloween så tar jag och kolla alla Halloween filmer förutom 3an då för den räknas inte som en Halloween film för mig.....Ingen Myers ingen Halloween så enkelt äre ^^

[quote="PatrikDenStore":1y7zahst]Vet du vad? Det tror då fan inte jag, och om han missade så bevisar det bara ännu mer vilken värdelös skitfilm det här blir för jag e så trött på alla korkade filmer med alla korkade poliser som inte vet hur man hanterar sina tjänstevapen.
Och om du påstår att TCM: The Beginning är skitdålig så bevisar det bara att du inte kan nånting om skräckfilm.[/quote:1y7zahst]

Haha jag vet fasen mer om skräckfilmer än du någonsin kan ana så bara knip igen på den punkten plus jag sa min åsikt och det har jag all rätt att göra och plus att
Visa spoiler
så då måste det tyda på att polisen i trailern missade honom eller så snuddade skottet so we dont know men det är ju bara vänta på filmen så får vi se hur det blir på den scenen. Plus är du trött på alla värdelösa skitfilmer med korkade poliser så ska du nu få ett jättebra tips nu....kolla inte på dem då!

TCM:The Beginning sög för den hade så många hål i sig och var helt värdelös gjord men men det är ju din filmsmak så jag skiter i vilket men jag tycker den sög och kommer nog fortsätta tycka det. Men jag gillar Halloween för det är min filmsmak och en toppen skräckfilm desutom så jag ser fram emot den här remaken på originalet
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="PatrikDenStore":addusosq][quote="Batman":addusosq]Texas Chainsaw Massacre: The Beginning var skräp och skit dålig men du vet inte ens om polisen träffade honom för jag tror polisen missade honom helt alltså[/quote:addusosq]

Vet du vad? Det tror då fan inte jag, och om han missade så bevisar det bara ännu mer vilken värdelös skitfilm det här blir för jag e så trött på alla korkade filmer med alla korkade poliser som inte vet hur man hanterar sina tjänstevapen.
Och om du påstår att TCM: The Beginning är skitdålig så bevisar det bara att du inte kan nånting om skräckfilm.[/quote:addusosq]

Jag håller med Patrik, The Beginning är absolut ingen dålig film. Samma sak kan man inte säga om Halloween 4, 5 och 6.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker Att TCM:The Beginning suger men däremot gillade jag TCM remaken för den var svinbra men jag hatade The Beginning asså.

Halloween 2 & 4 & 5 & 6 är bra och sedan är resten skit när det gäller uppföljarna
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="PatrikDenStore":18oaca6w][quote="hannibal23":18oaca6w]TCM the beginning kan slänga sig i vägen för här kommer Halloween.[/quote:18oaca6w]

Du vet ju fan inte vad du säger. Den nya Halloween ser onekligen bra ut men för i helvete han är ju fortfarande omänsklig, polisen sköt ju honom med gevär i fängelse korridoren. Det här är bara ren dynga i jämförelse med The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning.[/quote:18oaca6w]

Jo jag vet vad jag säger men texas chainsaw massacre the beginning är bra men jag tror att Halloween blir mycket bättre.
719 inlägg
för
719 inlägg
[quote="Batman":3ou4f45u]Jag tycker Att TCM:The Beginning suger[/quote:3ou4f45u]

Har du något emot en förklaring istället för att bara svamla en massa som att "den suger..."? För det gör den inte.

[quote="hannibal23":3ou4f45u]Jo jag vet vad jag säger men texas chainsaw massacre the beginning är bra men jag tror att Halloween blir mycket bättre.[/quote:3ou4f45u]

Fine. Tror du det så får du väl tro det då. Men kom inte här och häv ur dig en massa skit i fortsättningen som att TCM ska slänga sig i väggen osv. För sånt skitsnack gör mig galen, framförallt när det handlar om TCM.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
TCM: The Beginning är ju hur bra som helst! Den har en sjukt äcklig stämning hela tiden och den är väldigt snyggt filmad! Han som spelar Hoyt spelar ju sjukt bra!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="PatrikDenStore":1vw9o7tf][quote="Batman":1vw9o7tf]Jag tycker Att TCM:The Beginning suger[/quote:1vw9o7tf]

Har du nånting emot till en förklaring istället för att bara svamla en massa som att "den suger..."? För det gör den inte.

[quote="hannibal23":1vw9o7tf]Jo jag vet vad jag säger men texas chainsaw massacre the beginning är bra men jag tror att Halloween blir mycket bättre.[/quote:1vw9o7tf]

Fine. Tror du det så får du väl tro det då. Men kom inte här och smutskasta igenom att häva ur dej en massa skit som att TCM skulle slänga sig i väggen för sånt skitsnack tål jag inte, speciellt inte när det handlar om TCM.[/quote:1vw9o7tf]

Men för i helvete Patric vi skiter i vilket skitsnack du inte tål och om du läser så har jag redan förklarat varför TCM suger men jag får la säga det igen. Den hade för många hål i sig och det var bara för mkt å den var inte precis välplanerad.

men vi tar det nu i TCM The Beginning tråden för här är det meningen att man ska snacka om filmen Halloween så nu återgår vi helt enkelt till topicen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I alla fall medans ni svamlar om TCM och annat diverse gnäll så kan jag säga att jag tror att Zombie kommer lyckas ganska bra med den här filmen!

Av trailern att döma så tycker jag den känns mycket mer intensiv än orginalet. I första filmen då var det en annan sorts intensivitet när han med försiktighet dödade sina offer.
I den här filmen däremot så ser det ut som han kör på som en galning, lite mindre försiktig men ändå riktigt brutal!

Hela skiten med att få med lite bakgrund är väl ett smart drag av Zombie, han vill nog göra sin grej istället för att imitera Carpenter som är väldigt modigt av han tycker jag.

I alla fall så ser jag väldigt mycket fram emot den här filmen...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tycker det är skitbra att Zombie har gjort så att vi får se Michael's barndom och när han dödar sin syster brutalt det ska intressant att se:)
och Tylar Mane passar bra som Myers för Myers ska ju vara rätt lång men i denna så är han både lång och biffig....så man blir lite rädd för honom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":9sxoas6z]tycker det är skitbra att Zombie har gjort så att vi får se Michael's barndom och när han dödar sin syster brutalt det ska intressant att se:)
och Tylar Mane passar bra som Myers för Myers ska ju vara rätt lång men i denna så är han både lång och biffig....så man blir lite rädd för honom.[/quote:9sxoas6z]

Mmmm, han dödar väl två andra personer också? En jävla kallblodig 10-åring de där!

Ja Tyler Mane ser jävligt hotfull ut kan jag lova, ganska bra att man får se ögonen genom masken också, tycker jag då är lite mer skrämmande!
Det enda jag har emot Mane är det långa håret, men men, petitesser!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Grollo":2h0aurce][quote="Batman":2h0aurce]tycker det är skitbra att Zombie har gjort så att vi får se Michael's barndom och när han dödar sin syster brutalt det ska intressant att se:)
och Tylar Mane passar bra som Myers för Myers ska ju vara rätt lång men i denna så är han både lång och biffig....så man blir lite rädd för honom.[/quote:2h0aurce]

Mmmm, han dödar väl två andra personer också? En jävla kallblodig 10-åring de där!

Ja Tyler Mane ser jävligt hotfull ut kan jag lova, ganska bra att man får se ögonen genom masken också, tycker jag då är lite mer skrämmande!
Det enda jag har emot Mane är det långa håret, men men, petitesser! [/quote:2h0aurce]

bra att han har långt år för när man har sitter på ett mentalsjukhus så ger de ju inga fasta föremål till patienten eller någon hårklippning^^ men helvetet kommer bryta sig löst när Mane kommer ut på gatorna
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden