nu är det dags igen för en ny Halloween film och jag tror att den kommer floppa som Halloween: Resurrection men man kan ju alltid ha fel och här är lite info om projektet.
Directed by
James Briggs
Writing credits
John Carpenter (characters)
Debra Hill (characters)
Credited cast:
Heather Bowen
Läs igenom tråden istället för att skriva onödiga inlägg, svaret på din fråga finns på första sidan...
Saknas
för
Inga inlägg
Kändes verkligen som att blodet och allt halvporr har ersatt skräcken och intensiteten från orginalet.
3462 inlägg
Ni har väl inte missat att ni kan se filmen på Stockholm Filmfestival om ni vill se den på stor duk.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[b:1ro9alav]Workprint versionen[/b:1ro9alav]
Igår såg jag workprint versionen av den nya halloween .
Det var rätt roligt att se när han blev omhändetagen av polisen när han var 10 år.
Det var rätt otäcka splatter scener men det gör filmen bättre.
Men det finns en sak jag inte gillar med denna filmen är att
Jag fattar inte varför nästan alla hatar denna här filmen?
Bra skådisar var det absolut. Och Tyler Mane var den bästa Michael jag har någonsin har sett.
Workprint versionen får
Igår såg jag workprint versionen av den nya halloween .
Det var rätt roligt att se när han blev omhändetagen av polisen när han var 10 år.
Det var rätt otäcka splatter scener men det gör filmen bättre.
Men det finns en sak jag inte gillar med denna filmen är att
Jag fattar inte varför nästan alla hatar denna här filmen?
Bra skådisar var det absolut. Och Tyler Mane var den bästa Michael jag har någonsin har sett.
Workprint versionen får
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Grollo":9j2wzwlm][quote="FiLmGaLeN":9j2wzwlm][/quote:9j2wzwlm]
[/quote:9j2wzwlm]
[/quote:9j2wzwlm]
6342 inlägg
Med tanke på hur bra det gick för denna är jag säker på att en uppföljare kommer och då kan inte denna sluta såhär.
Den har gått bra utomlands alltså?
Konstigt då att den inte kom till Sverige
Konstigt då att den inte kom till Sverige
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":17w2ck4r]Med tanke på hur bra det gick för denna är jag säker på att en uppföljare kommer och då kan inte denna sluta såhär.[/quote:17w2ck4r]
Jo, det därför att Rob zombie ville att den skulle sluta så.
Han ville inte ha någon uppföljare till hans remake.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":3fbi91qb][quote="FiLmGaLeN":3fbi91qb]Med tanke på hur bra det gick för denna är jag säker på att en uppföljare kommer och då kan inte denna sluta såhär.[/quote:3fbi91qb]
[/quote:3fbi91qb]
Nja man ska aldrig säga aldrig, var ju snack om att Macdowell var påskriven för fler filmer och även snubben som spelade Michael.
[/quote:3fbi91qb]
Nja man ska aldrig säga aldrig, var ju snack om att Macdowell var påskriven för fler filmer och även snubben som spelade Michael.
6342 inlägg
[quote="hannibal23":19t2nlwv][quote="FiLmGaLeN":19t2nlwv]Med tanke på hur bra det gick för denna är jag säker på att en uppföljare kommer och då kan inte denna sluta såhär.[/quote:19t2nlwv]
[/quote:19t2nlwv]
Så fort pengarna tar slut kommer det bli ändrade planer, och då ändras slutet av ettan i en flschback eller liknande. Finns många möjligheter.
[/quote:19t2nlwv]
Så fort pengarna tar slut kommer det bli ändrade planer, och då ändras slutet av ettan i en flschback eller liknande. Finns många möjligheter.
Jahap, då har man beställt Unrated 2 disc, från en sida. Riktigt nice, väntar ivrigt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="putteH":isw4fgm1]Jahap, då har man beställt Unrated 2 disc, från en sida. Riktigt nice, väntar ivrigt.[/quote:isw4fgm1]
Jag tror att det är Workprint versionen som är unrated versionen.
Eller är det? Vilken hemsida?
Eller är det? Vilken hemsida?
Saknas
för
Inga inlägg
Nu har jag sett Unrated-versionen och jag tycker den var lite bättre än den horribla Workprinten som jag såg.
För det första så finns det fler scener. Detta är ett plus under den andra halvan av filmen där man får lite fler scener med Loomis och sheriffen Brackett. Dessutom får Michael lite mer tid att smyga omkring och slakta folk. Det blir inte lika stressigt med andra ord.
Ett litet plus var väl att slutet var annorlunda den här gången, visst det hade kunnat gjorts bättre. Men allt annat var bättre än workprintens slut.
Men för övrigt så är det fortfarande en skitfilm, en skymf till en av de bästa skräckfilmer som har gjorts.
En sliten
För det första så finns det fler scener. Detta är ett plus under den andra halvan av filmen där man får lite fler scener med Loomis och sheriffen Brackett. Dessutom får Michael lite mer tid att smyga omkring och slakta folk. Det blir inte lika stressigt med andra ord.
Ett litet plus var väl att slutet var annorlunda den här gången, visst det hade kunnat gjorts bättre. Men allt annat var bättre än workprintens slut.
Men för övrigt så är det fortfarande en skitfilm, en skymf till en av de bästa skräckfilmer som har gjorts.
En sliten
[quote="hannibal23":lyos3io4][quote="putteH":lyos3io4]Jahap, då har man beställt Unrated 2 disc, från en sida. Riktigt nice, väntar ivrigt.[/quote:lyos3io4]
Eller är det? Vilken hemsida?[/quote:lyos3io4]
Nepp det är inte workprinten för den har jag sett, sen såg jag en där det stod unrated, Hmm tänkte jag o kollade o det va en helt ny film
loudness.se tror jag det va.
Eller är det? Vilken hemsida?[/quote:lyos3io4]
Nepp det är inte workprinten för den har jag sett, sen såg jag en där det stod unrated, Hmm tänkte jag o kollade o det va en helt ny film
loudness.se tror jag det va.
Unrated finns [url=http://www.axelmusic.com/productDetails/796019805575:z1y0h2r6]här.[/url:z1y0h2r6] Den är en kvart längre än workprinten. Och ett tips, köp aldrig filmer från loudness.se, svindyrt! Halloween kostar 80kr mer där än hos Axelmusic.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shitstorm":23s6rlak]Unrated finns [url=http://www.axelmusic.com/productDetails/796019805575:23s6rlak]här.[/url:23s6rlak] Den är en kvart längre än workprinten. Och ett tips, köp aldrig filmer från loudness.se, svindyrt! Halloween kostar 80kr mer där än hos Axelmusic.[/quote:23s6rlak]
tack för tipset Shitstorm
tack för tipset Shitstorm
[quote="shitstorm":cp4cbcum]Unrated finns [url=http://www.axelmusic.com/productDetails/796019805575:cp4cbcum]här.[/url:cp4cbcum] Den är en kvart längre än workprinten. Och ett tips, köp aldrig filmer från loudness.se, svindyrt! Halloween kostar 80kr mer där än hos Axelmusic.[/quote:cp4cbcum]
Jo jag märkte det, men dom fanns i sverige så då körde jag på det direkt.
Jo jag märkte det, men dom fanns i sverige så då körde jag på det direkt.
Saknas
för
Inga inlägg
Den här filmen är en utav dom bättre Halloween filmerna klart bättre än Ressurection.Tyler Mane gestaltar Miachel myers bättre än någon av dom andra får den Rob zoimbe har verkligen lyckats med den här