Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu orkar jag nästan inte att vänta mer på filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":bq68umyo]Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.[/quote:bq68umyo]

Vadå det är ju lite skräck i HP filmerna.
Så du tycker att jag är irriterande?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":14w1fiuw][quote="Tyler":14w1fiuw]Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.[/quote:14w1fiuw]

Så du tycker att jag är irriterande? [/quote:14w1fiuw]

Först så tycker du att filmerna saknar action och nu skräck, vad är det med dig?
Filmerna är BARNFILMER och inte någonslags Die Hard&Grudge blandat
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":47k2byz6]Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.[/quote:47k2byz6]

Men Tyler då, om vi nu är så irriterande behöver du ju inte vara här. ska du vara kvar får du helt enkelt stå ut med oss
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":6hcqlmo9][quote="Tyler":6hcqlmo9]Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.[/quote:6hcqlmo9]

Så du tycker att jag är irriterande? [/quote:6hcqlmo9]

Jag tycker i alla fall att du har roliga ideer, men ideer jag absolut inte skulle vlja ha på riktigt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker böckerna är bättre!
Och nog med hp som skräck och action filmer.
Men mer monster borde det vara .
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":1376q9nb][quote="hannibal23":1376q9nb][quote="Tyler":1376q9nb]Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.[/quote:1376q9nb]

Så du tycker att jag är irriterande? [/quote:1376q9nb]

Först så tycker du att filmerna saknar action och nu skräck, vad är det med dig?
Filmerna är BARNFILMER och inte någonslags Die Hard&Grudge blandat[/quote:1376q9nb]

Actionfilmer kan vara från 11 år även om dom har lite skräck i sig
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag förstår inte folk som resonerar så om filmtrådar. Är det här er privata lekplats eller? Jag är inte direkt megafan av de tidigare filmerna i Potter-serien men har läst alla böcker och varje ny film som kommer ut är fortfarande intressant, om inte annat för att det kan vara roligt att basha på den, men även för att se om det är en regissör som äntligen har fångat samma känsla som man har när man läser böckerna.

Så bara för att ni börjar spamma tråden med en massa onödigt skitsnack så ska jag strunta i att läsa den? Hur vet jag att de nya inläggen inte innehåller nyheter.

Sluta resonera så dumt och sluta spamma så att den här tråden kan innehålla ordentliga diskussioner som inte berör att man ska sammanfläta två fantasy-serier.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Okej jag ska sluta
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":2j3ekg4a][quote="Tyler":2j3ekg4a]Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.[/quote:2j3ekg4a]

Men Tyler då, om vi nu är så irriterande behöver du ju inte vara här [/quote:2j3ekg4a]

Han menar irreterande INLÄGG

Det blir spännande att se om Fenixoren filmen blir lika kass som Goblet
Hoppas skådisar har förbättrat sig och ser inte lika töntliga ut som dem gjorde i alla 4 HP filmer.

Vem är dem där Häst/männsikor, är dem skurkar eller vad?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":3g6p6und]Jag förstår inte folk som resonerar så om filmtrådar. Är det här er privata lekplats eller? Jag är inte direkt megafan av de tidigare filmerna i Potter-serien men har läst alla böcker och varje ny film som kommer ut är fortfarande intressant, om inte annat för att det kan vara roligt att basha på den, men även för att se om det är en regissör som äntligen har fångat samma känsla som man har när man läser böckerna.

Så bara för att ni börjar spamma tråden med en massa onödigt skitsnack så ska jag strunta i att läsa den? Hur vet jag att de nya inläggen inte innehåller nyheter.

Sluta resonera så dumt och sluta spamma så att den här tråden kan innehålla ordentliga diskussioner som inte berör att man ska sammanfläta två fantasy-serier.[/quote:3g6p6und]

Vi disskuterar väl vad vi vill, så länge det handlar om filmen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vadå häst människor?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":lg1kk89s][quote="YesBox":lg1kk89s][quote="Tyler":lg1kk89s]Alltså, hur orkar man spamma ner en filmtråd med en massa "önskemål" om att Gandalf ska möta Dumbledore och lägg därpå till att man ska göra om Harry Potter till skräckfilmer. Det tillför ingenting och blir bara irriterande.[/quote:lg1kk89s]

Men Tyler då, om vi nu är så irriterande behöver du ju inte vara här [/quote:lg1kk89s]

Han menar irreterande INLÄGG

Det blir spännande att se om Fenixoren filmen blir lika kass som Goblet
Hoppas skådisar har förbättrat sig och ser inte lika töntliga ut som dem gjorde i alla 4 HP filmer.

Vem är dem där Häst/männsikor, är dem skurkar eller vad?[/quote:lg1kk89s]

från boken. kentaurer (eller hur det nu stavas) kanske dom e, minns inte riktigt, va mycket länge sen jag läste boken. Har för mig att de e kentaurer.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kommer dom att vara med i filmen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, dom syns lite på trailen faktiskt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":3rbk04m5]:)[/quote:3rbk04m5]

Vad menar du?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":3q66n4ew]Kommer dom att vara med i filmen?[/quote:3q66n4ew]

Ja, sett trailern och dem ser riktigt häftiga ut
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas att dom ser skräckinjagande ut.
För jag såg knappt dom i trailen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":jd8nqkxx][quote="YesBox":jd8nqkxx]:)[/quote:jd8nqkxx]

Vad menar du?[/quote:jd8nqkxx]

Allt jag skrev bara suddades ut utom smilisen innan jag skickade...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden