Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
[quote="YesBox":pzzfa36f]Femman (filmen) är kortast hittills. Det tycker jag är bra.
Fyran var så lång. Jag hoppades att Yates lyckats trycka in hela femman på en kort speltid vilket han har lyckats med. Förväntningarna på honom har höjts för varje dag. Innan var dom inte alls så höga, av en anledning som inte ens finns.[/quote:pzzfa36f] Nej det är väl POA som är kortast. Enligt dvd fodrlaet är den kortast. Fast då är det bara en minut som skiljer femman. Så då är den väl lagomt lång elr?
Fyran var så lång. Jag hoppades att Yates lyckats trycka in hela femman på en kort speltid vilket han har lyckats med. Förväntningarna på honom har höjts för varje dag. Innan var dom inte alls så höga, av en anledning som inte ens finns.[/quote:pzzfa36f] Nej det är väl POA som är kortast. Enligt dvd fodrlaet är den kortast. Fast då är det bara en minut som skiljer femman. Så då är den väl lagomt lång elr?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hm, trodde fyran var 2 tim o 30 min eller nåt. Aja i fyren drogs det ut på slutet rett mycket. Längtade efter att den skulle ta slut. Hoppas inte femman är likadan
[quote="YesBox":5fadzg4s]Hm, trodde fyran var 2 tim o 30 min eller nåt. Aja i fyren drogs det ut på slutet rett mycket. Längtade efter att den skulle ta slut. Hoppas inte femman är likadan [/quote:5fadzg4s] Ja fyran är 2 tim o 30 min. Jag snackar om trean. Såg hela igår plus med eftertexter då var den 2 tim o 15min. Det är bara 2tim o 4min innehåll.
Saknas
för
Inga inlägg
Ser fram emot den här filmen, det är den bästa boken i alla fall och trailern ser lovande. Ska bli kul att se Helena Bonham Carter som psykopat
6342 inlägg
[quote="Lillemor":1xw7aufw][quote="FiLmGaLeN":1xw7aufw][quote="YesBox":1xw7aufw]Men det kan väl inte vara så många som har sett filmen redan, jämfört med hur många som inte sett men kommer att se den.[/quote:1xw7aufw]
Öh, det är väl klart?
Btw, vet någon vilken tid skådisarna kommer dyka upp vid Bergakungen imorgon?[/quote:1xw7aufw]
Filmen börjar 19.00, har hört att dom dyker upp typ 18 eller tidigare.[/quote:1xw7aufw]
Tack, men finns det ingen som vet säkert? Alexander ska ju dit och intervjua så han borde veta.
Öh, det är väl klart?
Btw, vet någon vilken tid skådisarna kommer dyka upp vid Bergakungen imorgon?[/quote:1xw7aufw]
Filmen börjar 19.00, har hört att dom dyker upp typ 18 eller tidigare.[/quote:1xw7aufw]
Tack, men finns det ingen som vet säkert? Alexander ska ju dit och intervjua så han borde veta.
1753 inlägg
Ingen som vet än.
[quote="FiLmGaLeN":1vova6z3]Tack, men finns det ingen som vet säkert? Alexander ska ju dit och intervjua så han borde veta.[/quote:1vova6z3]Gissa hur jag fick reda på det
1753 inlägg
Jag skulle också gissa på att Harry och Voldemort dör. Skulle bli konstigt om hon tog livet av typ Hermione och Ron. Men kanske blir det Voldemort och Dumbledore, eller nån annan som på nåt sätt offrar sig (att Volle blir en av de som dör är ju självklart).
Tvivlar dock STARKT på att Jo Rowling avslöjat det lilla minsta om vem det blir...
Tvivlar dock STARKT på att Jo Rowling avslöjat det lilla minsta om vem det blir...
1753 inlägg
Jaja, men nåt liknande då.
Harrys död skulle kunna funka... Men, risken är mer att det blir ett stort antiklimax när huvudpersonen dödas efter så många år.
Å andra sidan skulle väl Rowling gå till litteraturhistorien för att hon vågade.
Gissa om jag kommer googla efter svaret så fort sista boken släpps...
Harrys död skulle kunna funka... Men, risken är mer att det blir ett stort antiklimax när huvudpersonen dödas efter så många år.
Å andra sidan skulle väl Rowling gå till litteraturhistorien för att hon vågade.
Gissa om jag kommer googla efter svaret så fort sista boken släpps...
1753 inlägg
Hehe, nu har jag snackat med Mats och är säker på vilka som dör i sjuan!
[url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=183704#183704:39iiofn7]Se denna tråd[/url:39iiofn7]
[url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=183704#183704:39iiofn7]Se denna tråd[/url:39iiofn7]
Saknas
för
Inga inlägg
Säker och säker. Chansen är väl stor men inte helt säker? Tänk om Rowling räknat med att alla ska försöka förutse vilka hon tänker ta livet av eeehe... eller så är det nog bara säkert
Recensionen är uppe på aftonbladet
En [url=http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1114789,00.html:gh8e2wxy]3:a[/url:gh8e2wxy] får den
En [url=http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1114789,00.html:gh8e2wxy]3:a[/url:gh8e2wxy] får den
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="WaltX":28dtuh2l]Skulle inte recensionen vara uppe idag?[/quote:28dtuh2l]
Alexander är väl på galapremiären för tillfället, tror jag. Han sa att recensionen skulle vara uppe samma kväll
Alexander är väl på galapremiären för tillfället, tror jag. Han sa att recensionen skulle vara uppe samma kväll
[quote="YesBox":32xm1s6s][quote="WaltX":32xm1s6s]Skulle inte recensionen vara uppe idag?[/quote:32xm1s6s]
Alexander är väl på galapremiären för tillfället, tror jag. Han sa att recensionen skulle vara uppe samma kväll [/quote:32xm1s6s]
Det har väl precis startat?
Recensionen dyker väl upp som tidigast inatt.
Alexander är väl på galapremiären för tillfället, tror jag. Han sa att recensionen skulle vara uppe samma kväll [/quote:32xm1s6s]
Recensionen dyker väl upp som tidigast inatt.
6342 inlägg
[quote="Pejau":kd56b0jr][quote="YesBox":kd56b0jr][quote="WaltX":kd56b0jr]Skulle inte recensionen vara uppe idag?[/quote:kd56b0jr]
Alexander är väl på galapremiären för tillfället, tror jag. Han sa att recensionen skulle vara uppe samma kväll [/quote:kd56b0jr]
Recensionen dyker väl upp som tidigast inatt.[/quote:kd56b0jr]
Den dyker upp inatt, det sa Alex själv. Och Aftonbladet resonerar väldigt skumt, så mycket positivt som dom skrev om filmen skulle jag gissa på en fyra med tanke på att det enda negativa var effektsfyrverkeriet.
Alexander är väl på galapremiären för tillfället, tror jag. Han sa att recensionen skulle vara uppe samma kväll [/quote:kd56b0jr]
Recensionen dyker väl upp som tidigast inatt.[/quote:kd56b0jr]
Den dyker upp inatt, det sa Alex själv. Och Aftonbladet resonerar väldigt skumt, så mycket positivt som dom skrev om filmen skulle jag gissa på en fyra med tanke på att det enda negativa var effektsfyrverkeriet.
Saknas
för
Inga inlägg
Om Sydsvenskan och Metro ger dåligt betyg ska man inte lyssna på dom, dom ger alltid dåligt betyg till grymma filmer. HP 5 får säkert en trea av dom med, högst
6342 inlägg
Skulle inet förvånat mig om Metro gav en trea, det har dom gett till alla filmer hittills.