Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Det blir ju tråkigt om dom kör med samma musik igenom alla filmerna, man kan ju inte mjölka ut huvudtemat hur mycket som helst.

[url=http://youtube.com/watch?v=ZvETnqDb68c:1bbjrpic]Klipp[/url:1bbjrpic] från en Ocklumeringslektion. Ser överraskande intensivt ut.

Nu kan man även provlyssna på musiken, varje låt från [i:1bbjrpic]början.[/i:1bbjrpic] [url=http://harrypottersoundtrack.com/:1bbjrpic]Klicka här.[/url:1bbjrpic]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tack FiLmGaleN !

Hm, inte så illa som jag trodde
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":1dtuwwb1][quote="hannibal23":1dtuwwb1]Femman kommer sumpa det.
Harry potter gör uppror i en stor stad men snälla nån detta kan inte bli bra.[/quote:1dtuwwb1]

HAHAHA, vad har du som källa om du säger så där? Du verkar ju inte ha en aning om vad den handlar om, så snälla, säg inte något sådant.[/quote:1dtuwwb1]

Man såg ju på trailen att det var en stor stad.
Trailen är väldigt dålig.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Med "staden" syftar du antingen på Trolldomsministeriet eller Hogwarts (!!).
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaha.
Förlåt för det
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror inte femman kommer ha någon action vilket fyran saknade

Tycker det borde finnas med lite rockigare scener i HP-fiilmerna
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="YesBox":3uozipl5]Jag tror inte femman kommer ha någon action vilket fyran saknade

[/quote:3uozipl5]

jag tror nog inte att dom skippar ministeriet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="popcornemil":2m7oh8ya][quote="YesBox":2m7oh8ya]Jag tror inte femman kommer ha någon action vilket fyran saknade

[/quote:2m7oh8ya]

jag tror nog inte att dom skippar ministeriet.[/quote:2m7oh8ya]

vadå? nej det gör dom nog inte men vad har det med saken att göra? när jag säger action menar jag inte spänning och spring utan Action
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen kommer säkert sakna mycket action.
Filmen blir nog lika dålig som fyran.
365 inlägg
för
365 inlägg
Varför tror ni att den kommer att sakna action?
Harry kommer ju att möta Voldermort.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Som precis som han gjorde på slutet av fyran.
Nej tack.
365 inlägg
för
365 inlägg
Jo, tack! Mer sånt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":1ju8hbuk]Som precis som han gjorde på slutet av fyran.
Nej tack. [/quote:1ju8hbuk]

Du verkar inte nöjd med något som Harry Potter handlar om eller har att göra med. Kan du inte då förklara vad som kan göra det bättre, hur skulle du vilja att fyran slutade? Eller femman för den delen? Ska han INTE möta Voldemort i dina ögon eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså action betyder inte att Harry måste möta Våldemort utan det betyder PANG. BOM och explisioner och Kvastjakt (som biljakt, fast på kvaster). o jakter på hustak, med mera

Det e action o det tycker jag borde det finnas i HP-filmerna vid det här laget
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":2zhw5of5]Alltså action betyder inte att Harry måste möta Våldemort utan det betyder PANG. BOM och explisioner och Kvastjakt (som biljakt, fast på kvaster). o jakter på hustak, med mera

Det e action o det tycker jag borde det finnas i HP-filmerna vid det här laget [/quote:2zhw5of5]

tyvärr har ju J K Rowling redan skrivit klart sista boken, annars hade du väl kunnat tagit dej ett snacka me henne... dom kan ju inte lägga till å ta bort en massa i filmerna bara för att du tycker de blir dåligt annars... om du nu tycker dom e så dåliga varför bryr du dej om å kolla på dom, å varför måste du hacka ner på alla som tycker om dom?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3e5jgxrp]Det blir ju tråkigt om dom kör med samma musik igenom alla filmerna, man kan ju inte mjölka ut huvudtemat hur mycket som helst.

[url=http://youtube.com/watch?v=ZvETnqDb68c:3e5jgxrp]Klipp[/url:3e5jgxrp] från en Ocklumeringslektion. Ser överraskande intensivt ut.

[/quote:3e5jgxrp]

Whoa, coolt, jag undrade just hur det skulle se ut. Blev positivt överraskad. Längtar mer och mer till premiären nu, är mycket mer förväntansfull än vad jag var inför de andra fyra filmerna.
Ska bli skoj att se hur Radcliffe utvecklas i de sista tre filmerna nu.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hannibal23":10obzgbd]Filmen kommer säkert sakna mycket action.
Filmen blir nog lika dålig som fyran.[/quote:10obzgbd]

Dina inlägg i tråden är inte så givande, i 95% av alla står det samma sak.

Ni som syftar på action, varför ser ni inte bara James Bond? Detta är fantasy, hur jävla ofta brukar det vara pang boom och brak i sådant? Fantasy innehåller action på sitt sätt, jag kan iofs inte tänka mig något mer actionfyllt än en drakjakt (exempel från fyran) eller vad som händer inuti en levande labyrint.

Vad det gäller den femte filmen tror jag att den kommer bli den mest actionpackade (notera att med action menar jag fantasyaction) filmen av dom alla, med DA, alla flygningar och slutstriden i ministeriet. Och med tanke på att den minst är 20 minuter lång, tror jag inte att någon HP fan kommer bli besviken (med undantag av Tyler).
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[url=http://www.landoverbaptist.org/news1199/potter.html:352um03v]Idioti.[/url:352um03v]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":qhnj67qh][url=http://www.landoverbaptist.org/news1199/potter.html:qhnj67qh]Idioti.[/url:qhnj67qh][/quote:qhnj67qh]

Haha! Vilket jävla skitsnack alltså. Vad tänker de med?

[i:qhnj67qh]"Our pastors already gave the movie a sin-screening and they tell us it is one of the most deceptively wicked pieces of Satanic filth to ever grace their Godly eyes."

"... Satan's new Harry Potter book: The Half-Blood Prince. If you see anyone with this book in hand, shout, "Fire on you! in the name of Jesus!" Snatch the book from them, toss it to another Christian brother or sister and put flame to it as quickly as possible. Make sure you hand the person a Bible to replace the Half-Blood Prince and tell them to read that instead."[/i:qhnj67qh]

Oj så hemskt..
6342 inlägg
för
6342 inlägg
HAHAHAHA, skulle gärna vilja se någon försöka göra det med mig.

I en intervju med MTV avslöjade regissören Yates att Krake var bortklippt, men klipptes in igen på Rowlings komando.

[i:25408mkv]Yates told MTV: "It was Kreacher, actually. We took Kreacher out, and Jo said, 'Listen, guys, you don't have to put Kreacher back, but I'm just telling you, if you want to kind of keep a thread going for six and seven, you might want Kreacher to come back.' She basically told us Kreacher plays a role in Seven, in a sense. She hinted. We thought about it for five seconds, and he came back."[/i:25408mkv]

Undra varför han är så viktig i den sista boken.

Den 3 juli är det världspremiär för filmen i London, bland annat kommer Rowling att vara på plats.

11 nya klipp från filmen har kommit ut, de är dubbade på tyska. För att kunna se dom måste man registrera sig, men två av klippen finns att se [url=http://hpana.com/news.20021.html:25408mkv]utan registrering.[/url:25408mkv] Resten lär dyka upp på YouTube snart.

Dan promotar filmen i Tokyo. Yaay.
[img:25408mkv]http://img263.imageshack.us/img263/3366/r1814953848en0.jpg[/img:25408mkv]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden