Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Håller med om att de inte ska hålla på att
visa så många trailers... De avslöjar ju hela filmen.
Hppas att jag blir något överraskad när jag ser filmen
visa så många trailers... De avslöjar ju hela filmen.
Hppas att jag blir något överraskad när jag ser filmen
äh vafan sluta gnäll, man väljer väl själv om man vill se trailers eller????
ja har inget emot att dom släpper allt sånt, för den kommer ju endå att äga på bio om 15 dagar
ja har inget emot att dom släpper allt sånt, för den kommer ju endå att äga på bio om 15 dagar
Bara så ni vet så är det ingen som tvingar er att se alla trailers, klipp och tv-spots.
Jag sneglade lite snabbt på den tyska tv-spoten med Venom men stängde ner den ganska snabbt när jag insåg hur mycket nytt de visade. Men det lilla jag såg var coolt. Men nu får det verkligen räcka. Jag och några kompisar ska gå och se filmen 21.30 3 maj, det blir nog fint det.
Jag sneglade lite snabbt på den tyska tv-spoten med Venom men stängde ner den ganska snabbt när jag insåg hur mycket nytt de visade. Men det lilla jag såg var coolt. Men nu får det verkligen räcka. Jag och några kompisar ska gå och se filmen 21.30 3 maj, det blir nog fint det.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":2qxsjteq][quote="Pust":2qxsjteq]Tänkte bara glädja några i detta forum.
Vid 13-tiden idag blev det klart att Spider-man 3 blev från 11år.[/quote:2qxsjteq]
I vilka biografer är den för 11 år ? :S inte bara i en va ?? också i sf i göteborg eller ???[/quote:2qxsjteq]
Det är samma åldersgräns för Spider-Man 3 på alla biografer i Sverige, oavsett var du än kommer se den är åldersgrånsen 11 år.
Vid 13-tiden idag blev det klart att Spider-man 3 blev från 11år.[/quote:2qxsjteq]
I vilka biografer är den för 11 år ? :S inte bara i en va ?? också i sf i göteborg eller ???[/quote:2qxsjteq]
Det är samma åldersgräns för Spider-Man 3 på alla biografer i Sverige, oavsett var du än kommer se den är åldersgrånsen 11 år.
3462 inlägg
Jag kan berätta att rapporterna från Japan är väldigt positiva. Det ska bli intressant att se den här imorgon
De har bara inte hunnit ändra på hemsidan ännu. Det kommer nog snart för det är klart att Spider-man 3 blir från 11år......för alla.
Saknas
för
Inga inlägg
Mats ska se den idag/imorgon så en recension kan nog väntas inom ett par dagar.
Nu har åldersgränsen ändrats till 11 år på sf.se.
Nu har åldersgränsen ändrats till 11 år på sf.se.
Jag har hört att recensionen kommer imorgon . Det hoppas jag på också!
Jag plågar mig fram genom dagarna!!!
Kan det inte bli 4/5 någon gång?!
Kan det inte bli 4/5 någon gång?!
Fick en fin liten låda från Sony. Lite spiderman-kepsar och t-shirtar i.
Skall man ha lite utlottning på premiären kanske?
Skall man ha lite utlottning på premiären kanske?
Imorgon är den stora dagen .
Men är det säkert att Moviezine sätter en resencion imorgon?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pust":3rerjv5n]Skall man ha lite utlottning på premiären kanske?[/quote:3rerjv5n]
Det låter bra, som publik är det alltid trevligt med såna små överraskningar.
Det låter bra, som publik är det alltid trevligt med såna små överraskningar.
Saknas
för
Inga inlägg
den har väll premiär den 4/5 och det är ju på två veckor
Hmm...
Vad tykcte egentligen japanerna om filmen?
Vad tykcte egentligen japanerna om filmen?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="movie-freak":1vpbj8my]den har väll premiär den 4/5 och det är ju på två veckor
[/quote:1vpbj8my]
Hmm jo det är ju rätt men det är ju en såkallad press-visning eller vad man ska säga för filmtemet och recensenter.
[/quote:1vpbj8my]
Hmm jo det är ju rätt men det är ju en såkallad press-visning eller vad man ska säga för filmtemet och recensenter.
Stan Lee har ju småroller i de flesta av sina filmer.
Undrar om han är med i den här filmen, och i såfall vem?
Undrar om han är med i den här filmen, och i såfall vem?