Visa första inlägg
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Är ni redo för recensionen idag då? Jag väntar otåligt!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Remus":1w51tdh1]Är ni redo för recensionen idag då? Jag väntar otåligt![/quote:1w51tdh1]

me 2 tror att det blir en fyra men hoppas på en femma!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag tror det blir en också! Men jag hoppas som du säger på en !
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
va? får Mats se den i förväg ?

Jag vill börja jobba för Moviezine!!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Gentleman, Mats eller Marcus ska se den idag och det är för att dom ska "hinna" recensera den innan den går upp på biograferna och så att vi har något att se fram emot/längta efter och blir "inspirerade" och måste se filmen för att det står intressanta saker om den och hur bra den är. Recensionen [b:27k5b9hy]tror jag[/b:27k5b9hy] kommer nog ikväll runt 9 kanske. Jag kan knappt vänta.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":1yhzxykr]Stan Lee har ju småroller i de flesta av sina filmer.
Undrar om han är med i den här filmen, och i såfall vem?[/quote:1yhzxykr]

Enligt imdb så är han inte med i filmen.

[quote="Gentleman":1yhzxykr]va? får Mats se den i förväg ?

Jag vill börja jobba för Moviezine!! [/quote:1yhzxykr]

Ja det kommer alltid upp pressvisningar där recensenter och kritiker från pressen får se filmen innan så att de ska få möjlighet att skriva recensioner om filmen innan den släpps.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jag har en fråga till [b:3rhhuba5]Pust[/b:3rhhuba5] (eller till Mats el. Alexander för den delen): Vet ni varför filmen verkar visas redan 3 maj på många biografer i landet trots att det officiella premiärdatumet är 4 maj? Inte för att jag klagar eller så (har biljett till den 3:e) men är lite nyfiken bara.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vilken jävla dröm alltså, att se filmen 13 dagar innan premiären

ojojoj va man längtar till recensionen
775 inlägg
för
775 inlägg
Officiella hemsidan för soundtracket har öppnat.

http://www.spiderman3soundtrack.com/
365 inlägg
för
365 inlägg
Hoppas verkligen att recensionen kommer ikväll!
Förmodligen kommer det vara trovärdiga specialeffekter,
eftersom filmen kostade 300 milj $ att göra.
775 inlägg
för
775 inlägg
Ännu en TV Spot där man får se lite mer av Peters illvilliga sida.

[url=http://www.themoviebox.net/movies/2007/STUVWXYZ/Spider-Man-3/tvspots/tvspot7.html:9xzccbqe]Yep[/url:9xzccbqe].
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":1dd2a88r]Jag har en fråga till [b:1dd2a88r]Pust[/b:1dd2a88r] (eller till Mats el. Alexander för den delen): Vet ni varför filmen verkar visas redan 3 maj på många biografer i landet trots att det officiella premiärdatumet är 4 maj? Inte för att jag klagar eller så (har biljett till den 3:e) men är lite nyfiken bara.[/quote:1dd2a88r]

Ja men det är ju vid midnatt som den har premiär, 23:59 för att var exakt har jag för mig.
365 inlägg
för
365 inlägg
Är den 2 tim och 19 min?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":11uchtjg]Är den 2 tim och 19 min?[/quote:11uchtjg]

jepp.
684 inlägg
för
684 inlägg
[quote="sa":2gyg8uv2][quote="Richie":2gyg8uv2]Jag har en fråga till [b:2gyg8uv2]Pust[/b:2gyg8uv2] (eller till Mats el. Alexander för den delen): Vet ni varför filmen verkar visas redan 3 maj på många biografer i landet trots att det officiella premiärdatumet är 4 maj? Inte för att jag klagar eller så (har biljett till den 3:e) men är lite nyfiken bara.[/quote:2gyg8uv2]

Ja men det är ju vid midnatt som den har premiär, 23:59 för att var exakt har jag för mig. [/quote:2gyg8uv2]

När man bokar, jag har bokat på SF...palladium i Gbg så är visningen den 3:e kl 22.00.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jepp, jag ska se den 21.30 på kvällen den 3 maj.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaså!? Lycks, själv ska jag gå i Visby och där visas den 23.59 på torsdags kvällen. Trodde inte att SF skulle ha olika tider för en världspremiär runt i landet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":blnfho7d]Ja men det är ju vid midnatt som den har premiär, 23:59 för att var exakt har jag för mig. :)[/quote:blnfho7d]Nix, jag ska se den 22.00 den tredje maj.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":1qc4yo6i]såg denna idag.

har aldrig direkt varit ett fan.. och är inte det nu heller. ni som väntat såhär länge kommer säkert inte att bli besvikna men själv vet jag inte. väldigt annorlunda från de andra två.. både positivt och negativt.

hoppas bara det inte kommer en till :/[/quote:1qc4yo6i]

ehh va? vart tror du att du har sett den? I din dröm lr?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.moviezine.se/filmsidor/spiderman3.shtml:1x9jm64l]Recension![/url:1x9jm64l]

Kunde ha sett bättre ut men, men, jag hoppas att Alex har fel på denna. Trodde faktiskt att Mats skulle recensera filmen, hade varit roligare så, då hade man fått en recension som var både ur en vanlig filmkritikers syn och en ur ett fans.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden