Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
har hela teknade serien på datorn ska se alla avsnitt i sträck
Det blir mycket det.
Jag har gjort en stop-motion film med Spider-Man 3 leksaker,
baserad på filmen. Fast jag la inte på någon röst. Det skulle bli fånigt då!
Jag har gjort en stop-motion film med Spider-Man 3 leksaker,
baserad på filmen. Fast jag la inte på någon röst. Det skulle bli fånigt då!
Saknas
för
Inga inlägg
att se alla avsnitt i rad blir väldigt mycket har också alla avsnitt, men bara pallat se 3 säsonger... Många filmer som kan komma om man följer serien... Shocker vore riktigt nice i fyran...
Och om vart man kan få tag i dom, kontakta mig per pm.
Och om vart man kan få tag i dom, kontakta mig per pm.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag säger en mening: Den sämsta jävla filmen som finns i hela världen.
Effekterna är snygga men det är liksom dåligt manus. När Peter Parker skulle bli cool blev han bara nördigare än vad han redan var. Man skrattar högt av hur dåligt filmen är. Den är töntig jobbig och sämsta filmen i världen. Betyget blir det vet ni nog säkert.
Effekterna är snygga men det är liksom dåligt manus. När Peter Parker skulle bli cool blev han bara nördigare än vad han redan var. Man skrattar högt av hur dåligt filmen är. Den är töntig jobbig och sämsta filmen i världen. Betyget blir det vet ni nog säkert.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="HakunaMatata":2p1ft1qn]Jag säger en mening: Den sämsta jävla filmen som finns i hela världen.
Effekterna är snygga men det är liksom dåligt manus. När Peter Parker skulle bli cool blev han bara nördigare än vad han redan var. Man skrattar högt av hur dåligt filmen är. Den är töntig jobbig och sämsta filmen i världen. Betyget blir det vet ni nog säkert. [/quote:2p1ft1qn]
Njaa...det finns sämre filmer än Spider-Man 3. Mycket mycket sämre.
Jag tyckte filmen var helt okey. Helt klart den svagaste av de tre. Men inte dålig.
Effekterna är snygga men det är liksom dåligt manus. När Peter Parker skulle bli cool blev han bara nördigare än vad han redan var. Man skrattar högt av hur dåligt filmen är. Den är töntig jobbig och sämsta filmen i världen. Betyget blir det vet ni nog säkert. [/quote:2p1ft1qn]
Njaa...det finns sämre filmer än Spider-Man 3. Mycket mycket sämre.
Jag tyckte filmen var helt okey. Helt klart den svagaste av de tre. Men inte dålig.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="HakunaMatata":1wjgh4im]Jag säger en mening: Den sämsta jävla filmen som finns i hela världen.
Effekterna är snygga men det är liksom dåligt manus. När Peter Parker skulle bli cool blev han bara nördigare än vad han redan var. Man skrattar högt av hur dåligt filmen är. Den är töntig jobbig och sämsta filmen i världen. Betyget blir det vet ni nog säkert. [/quote:1wjgh4im]
Visst får man ha sin egen åsikt, men att säga att den var helt sämst är nog inte helt rätt..
Antagligen hade du för höga förhoppningar, för filmer sämre än SP3 finns.
Effekterna är snygga men det är liksom dåligt manus. När Peter Parker skulle bli cool blev han bara nördigare än vad han redan var. Man skrattar högt av hur dåligt filmen är. Den är töntig jobbig och sämsta filmen i världen. Betyget blir det vet ni nog säkert. [/quote:1wjgh4im]
Visst får man ha sin egen åsikt, men att säga att den var helt sämst är nog inte helt rätt..
Antagligen hade du för höga förhoppningar, för filmer sämre än SP3 finns.
Saknas
för
Inga inlägg
Amen hallå!
asså tänk, snälla nån. spider-man 3 har mer handling än någon annan superhjältefilm.
handlingen e intressant i alla tre. de e inte töntit som i Hulken . o de e fler fiender den här gången, tycker ni inte att de ska va de? vill ni se repris på tvåan?
den här filmen e såå bra, bäst hittills.
det enda jag skulle kunna kritisera är ett par repliker i manuset som borde justeras om litegrann. men i sin helhet är filmen värd en klar femma. inse. o jag håller inte med många andra om att den öser på utan eftertanke. den är snarare välgjord.
asså tänk, snälla nån. spider-man 3 har mer handling än någon annan superhjältefilm.
handlingen e intressant i alla tre. de e inte töntit som i Hulken . o de e fler fiender den här gången, tycker ni inte att de ska va de? vill ni se repris på tvåan?
det enda jag skulle kunna kritisera är ett par repliker i manuset som borde justeras om litegrann. men i sin helhet är filmen värd en klar femma. inse. o jag håller inte med många andra om att den öser på utan eftertanke. den är snarare välgjord.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":18mdeqi9]Amen hallå!
[/quote:18mdeqi9]
Allt är en fråga om personliga åsikter. Men 3 skurkar kräver plats, och då valde de att slänga bort det djup som man fått i de tidigare delarna. Venom är ju prakt exemplet. Vi lär ju aldrig känna Brock ordentligt. Sandman får ju lite bakgrund om, men inte tillräkligt. Och så var det tänkt att det skulle bli två filmer av det, från början. Det hade de nog tjänat mer på så här i efterhand.
Det var det som var det fina med två tidigare. Man fick tid att lräa känna skurken och få tid att känna med karaktärerna. Det borde de haft i åtanke när de gjorde den här. Inte lagt i femte växeln.
[/quote:18mdeqi9]
Allt är en fråga om personliga åsikter. Men 3 skurkar kräver plats, och då valde de att slänga bort det djup som man fått i de tidigare delarna. Venom är ju prakt exemplet. Vi lär ju aldrig känna Brock ordentligt. Sandman får ju lite bakgrund om, men inte tillräkligt. Och så var det tänkt att det skulle bli två filmer av det, från början. Det hade de nog tjänat mer på så här i efterhand.
Det var det som var det fina med två tidigare. Man fick tid att lräa känna skurken och få tid att känna med karaktärerna. Det borde de haft i åtanke när de gjorde den här. Inte lagt i femte växeln.
Denna film är sanneligen älskad och hatad.
Tobbe88 sa det riktigt bra, håller med helt och hållet. Och som jag sagt förut, större och dyrare betyder inte att det automatiskt blir bättre.
[quote:177kf0a4]de e fler fiender den här gången, tycker ni inte att de ska va de? vill ni se repris på tvåan?[/quote:177kf0a4]
Nej och ja. Självklart inte en repris men i samma stil iaf, tvåan var grymt bra. Jag hoppas att det är som dem säger, att Raimi blev "tvingad" att slänga in Venom i smeten. Den sista stora actionscenen vet jag inte vem jag ska skylla på, konstigt att man kan bli så extremt oengagerad av något så stort och påkostat. Då gillade jag Pirates stora actionklimax bättre faktiskt.
[quote:177kf0a4]de e fler fiender den här gången, tycker ni inte att de ska va de? vill ni se repris på tvåan?[/quote:177kf0a4]
Nej och ja. Självklart inte en repris men i samma stil iaf, tvåan var grymt bra. Jag hoppas att det är som dem säger, att Raimi blev "tvingad" att slänga in Venom i smeten. Den sista stora actionscenen vet jag inte vem jag ska skylla på, konstigt att man kan bli så extremt oengagerad av något så stort och påkostat. Då gillade jag Pirates stora actionklimax bättre faktiskt.
Saknas
för
Inga inlägg
meeeeen gott folk. det berättas inte alls för lite om venom. dessutom hade jag inte pallat veta hur många syskon han har. han e en kaxig kille o lite knäpp... det ska inte handla om honom. de ska handla om peter, MJ o harry. den här filmen e bra. den äger pirates of the caribbean 3. pirates 3 va typ bättre än tvåan o samtidigt...dålig
Omkr 15 minuter var Venom med i filmen.
Jag tycker också att Spider-Man 3 äger Pirates of the Caribbean 3.
Jag tycker också att Spider-Man 3 äger Pirates of the Caribbean 3.
Saknas
för
Inga inlägg
Spindelmannen, du älskade Spindelmannen. Jag har alltid älskat våran kära Human Spider. Men denna film fick mig lite frustrerad. Emo-Pete fick mig att smälla av. Den vann lite på förbannat häftiga delar t.ex. Venom-delarna. Men bättre ska dom kunna göra
Någon som vet ifall det kommer en Collector's Edition med 30 minuter extra?!? Borde komma någon nyhet om dvdn snart tycker jag!!
Ja, det tycker jag med. Vi vet ju att DVDn kommer nå´n gång i november.
Men jag vill också att det ska komma en Collectors edition!
Men jag vill också att det ska komma en Collectors edition!
3462 inlägg
Att Venom överhuvudtaget var med kan vi tacka/beskylla Avi Arad. Mannen som inte borde ha något att göra med Marvelkaraktärer att göra, men som likväl styr och ställer.
Saknas
för
Inga inlägg
Såg just filmen ( hmm.. kanske lite sent ) måste säga att det var lite av en besvikelse. Men måste ändå säga att jag ger den 3/5
Tycker att tvåan är bäst i trilogin.
Tycker att tvåan är bäst i trilogin.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ricke":3234b3ty]Såg just filmen ( hmm.. kanske lite sent ) måste säga att det var lite av en besvikelse. Men måste ändå säga att jag ger den 3/5
Tycker att tvåan är bäst i trilogin.[/quote:3234b3ty]
haha, jag blev inte besviken, jag tyckte den va jättebra ( ) o översteg mina förväntningar, lyxigt va ?
Tycker att tvåan är bäst i trilogin.[/quote:3234b3ty]
haha, jag blev inte besviken, jag tyckte den va jättebra ( ) o översteg mina förväntningar, lyxigt va ?
Spider-Man 3 har gått upp till 3:a på biotoppen igen.