Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Spider-man 3 är rätt bra.
Jag ge den
Jag ge den
Saknas
för
Inga inlägg
. den sista halvan får den inte för att den hade lite småfel i manuset som borde justeras litegrann
Jag tycker filmen var den absolut bästa i trilogin. Jag har ingen större fallighet för superhjälte filmer men den här var helt okej. Jag stör mig dock mycket på Tobey som spelar spiderman. Han är lite för mesig som skådespelare för att göra ett riktigt bra intryck.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att tobey gör ett super bra jobb som spider-man och peter parker.
Vad är så fel med han då?
Vad är så fel med han då?
6342 inlägg
[quote="hannibal23":2zykanxr]Jag tycker att tobey gör ett super bra jobb som spider-man och peter parker.
Vad är så fel med han då?[/quote:2zykanxr]
Som Sp4rky skrev tycker han att Tobey är mesig.
Vad är så fel med han då?[/quote:2zykanxr]
Som Sp4rky skrev tycker han att Tobey är mesig.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker inte han är mesig, tycker han var rett cool med lång lugg i trean i alla fall.
Saknas
för
Inga inlägg
Rätt cool? Haha! Jag tycker det var bland det töntigare man har sett! Men ändå skitkul. Haha.
Jag blir förbannad på Spider-Man för att han
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":2g9vk8ao]Jag blir förbannad på Spider-Man för att han[/quote:2g9vk8ao]
Venom?
Venom?
Jag tycker att han är bra i trean.
Men jag tycker att symbioten passar Eddie Brock.
Men jag tycker att symbioten passar Eddie Brock.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag flabbade när jag såg Peter Parker gå på stan i sitt nya jag och ''tuffa sig''
Han tror att han är tuff, men tjejerna tycker att han bara är fånig.
Saknas
för
Inga inlägg
Såg filmen igår igen. Mycket härlig. Ska köpa den när den kommer på dvd
Peters grannar är lite... speciella
Peters grannar är lite... speciella
Jag undrar när man får reda på ifall det kommer en Spiderman 3 Collectors Edition med xx antal minuter extra scener!! Den här filmen har ju nästan slutat gått på bio och inte ett ända ljud har man hört ifrån DVD releasen!
Jag är riktigt irriterad på det här.
Jag är riktigt irriterad på det här.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":7oxdkr31]Vadå speciella?[/quote:7oxdkr31]
Peters grannar, gubben/hyresvärden och dottern är lite speciella väl. Inga normala svenssons. Roliga är dem iaf.
Peters grannar, gubben/hyresvärden och dottern är lite speciella väl. Inga normala svenssons. Roliga är dem iaf.
6342 inlägg
Hm, tydligen kommer jag se denna på bio... På torsdag. Förväntningarna är inte höga.