Visa första inlägg
365 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
365 inlägg
Men baksidan såg bra ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fy vad coolt fodral. Så himla snyggt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gillar inte riktigt fodralet. Hade hellre sett att det var mörkt i bakgrunden. Hade varit förbannat mycket tuffare
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Baksidan är riktigt himla snygg.
Jag tycker att det borde vara en annan framsida egentligen. Vi i sverige kanske får den här. Cdon har den för tillfället. Tror att Austrailen skulle ha den på DVD-framsidan också....
6342 inlägg
för
6342 inlägg
En snyggare framsida kunde dom ha fixat. I stort sett var de flesta affischer till filmen ganska tråkiga.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den snyggaste bilden dom har hostat upp är när han sitter på kyrktornet med svarta dräkten, därav borde den vara framsida. Den är äckligt snygg.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den hade jag också gärna sett som framsida.
De två bilderna är de bästa.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Tyler":2r7ghg2q]Den snyggaste bilden dom har hostat upp är när han sitter på kyrktornet med svarta dräkten, därav borde den vara framsida. Den är äckligt snygg.[/quote:2r7ghg2q]

Håller med dig, det är den enda som sticker ut av dom alla.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Biljettpriset har minskats till 70 kronor
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Om jag minns rätt så tittar alltid Spiderman mot "skärmen"/oss på 1:ans fodral och 2:ans vilket är snyggt, alltså han svingar sig mot "kameran" eller ut ifrån omslaget om man vill beskriva det så.

Det gör han inte när han sitter uppe på kyrktornet vilket jag tycker förstör lite av det hela att hela trilogin ska ungefär ha samma "stil" på omslagen/fodralen. Jag hade velat sett han i mörk dräkt svinga sig ut ifrån omslaget och gjort någoting.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror jag fan ska köpa den här, har ju redan ettan och tvåan så varför inte... skulle vara ganska coolt att se hur dom skapade Sandman och Venom!
301 inlägg
för
301 inlägg
Kommer ju lätt bli ett köp på blu ray till min PS3a=)

Men vrför kan dom inte ta bort den blåa fula ramen
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="aki||es":3lqhatca]Men vrför kan dom inte ta bort den blåa fula ramen[/quote:3lqhatca]

Just det som säger att det är Blue-Ray.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1hpp3u53][quote="aki||es":1hpp3u53]Men vrför kan dom inte ta bort den blåa fula ramen[/quote:1hpp3u53]

Just det som säger att det är Blue-Ray.[/quote:1hpp3u53]

Om det är enda skillnaden, så vete sjutton om det är värt extrapengarna den kostar
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.cdon.com/main.phtml?prod=605595&nav=908&navroot=902&page=product:3q8yjaxo]man kan boka DVDEN![/url:3q8yjaxo]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Märkte precis det! Verkar som att vi också ska få den i oktober...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Trevligt trevligt då blire spiderman 2.1 och spiderman 3 till julen då
365 inlägg
för
365 inlägg
Vad roligt!
Men synd att den inte kom lite tidigare i oktober. För jag fyller år då.
Men det är ändå tidigare än vad jag trodde!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kom just på att jag inte gett någon riktig recension till den här filmen!

I alla fall, till att börja med så tycker jag att denna film har blivit oförtjänt utskälld, speciellt av fansen som har gnällt över diverse saker, därav Venom.
Jag tycker det däremot är en oväntat bra tredje film.

Mycket försigår hela tiden i filmen och man måste nästan hänga med hela tiden för att inte missa någon viktig plot-twist.
Något som många har gnällt över är att det är helt enkelt för många karaktärer att hålla reda på. Visst kan Gwen Stacy kännas lite överflödig samt hennes far polismästarn som båda inte får så mycket screen time, jag tror dock detta är en introduktion till nästa film.

Thomas Haden Church i rollen Sandman tycker jag fungerar riktigt bra.
Han är en karaktär man sympatiserar med och Church gör en riktigt bra insats som honom. Sandeffekterna är dessutom helt fenomenala.

Eddie Brock/Venom som spelas av Topher Grace är också riktigt bra som en sliskig och dryg reporter. Han fungerar även riktigt bra som Venom. Det enda minus jag har att invända emot här är att man borde ha väntat med Venom till nästa film och istället låta Sandman köra sitt eget race.

Tobey Maguire tycker jag även denna gång funkar riktigt bra som Peter Parker, även om jag tycker dom kunde ha gjort det ännu mörkare och våldsammare hur han påverkas av symbioten så tycker jag ändå att han ger en bra bild av Peters mörka sida.

Kirsten Dunst tycker jag däremot går lite på tomgång. Hon gör sitt race, säger det hon ska och gör det hon ska, men annars så tycker jag hon inte sticker ut nämnvärt mot flera andra karaktärer. Den stora överraskningen däremot är James Franco som gör en riktigt bra insats där han spelar bra som hämndfull skurk samt rival till Peter.

Det finns mycket bra i den här filmen, effekterna är top notch, den sista striden ger mig fortfarande rysningar. Samt så tycker jag att Raimi har lyckas balansera storyn på ett bra sätt trots att det är så många karaktärer att hålla reda på.

Visst finns det saker att klaga på också. Vissa scener känns väldigt överflödiga och allvarligt, Spider-man day? Man kunde istället ha skippat dessa scener och istället riktat in sig på vissa karaktärer som kanske skulle kunna behöva lite mer fördjupning, däribland Sandman.
Ibland är det också farligt nära att det känns som två filmer i en, som att den nästan håller på att spricka av allt som händer.

Men sammanfattningsvis så är det en riktigt bra tredje film som är bättre än ettan men samtidigt inte lika bra som tvåan som enligt mig är en av de bättre superhjältefilmerna genom tiderna.

Jag ger den

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den var okej men nu efter 3 filmer tycker jag att dom ska sluta.

Jag ger den
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden