Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kanske ser fel men är inte detta Spider-man 3 tråden?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Bigproof":ivpeb56h]Jag kanske ser fel men är inte detta Spider-man 3 tråden?[/quote:ivpeb56h]
Jo, men jag undrade varför det fanns en "spider-man 3 (blu-ray)" att köpa, och vad det betydde.
Jo, men jag undrade varför det fanns en "spider-man 3 (blu-ray)" att köpa, och vad det betydde.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":8mkd977b]Det är ju både och förstås... han har dräkten, men de snyggar till den, och gör den mer levande med hjälp av datorn.[/quote:8mkd977b]
Mm, dessutom så läste jag att dom var tvungna att ständigt hälla någon sorts vätska över dräkten så att den skulle se mer organisk ut.
Mm, dessutom så läste jag att dom var tvungna att ständigt hälla någon sorts vätska över dräkten så att den skulle se mer organisk ut.
Något som jag tyckte var synd, var att man inte såg en slutscen där Spider-Man web-swingar i New York... Han gjorde ju det i ettan och tvåan.
Saknas
för
Inga inlägg
svingade han sig inte genom New York, skandal,
haha, nä, skoja, men de va himla synd, älskar just dom scenerna. spiderman är alltid så grymt bra gjord och de förlorar bara på att inte ha såna scener
haha, nä, skoja, men de va himla synd, älskar just dom scenerna. spiderman är alltid så grymt bra gjord och de förlorar bara på att inte ha såna scener
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björne":38to513d]Något som jag tyckte var synd, var att man inte såg en slutscen där Spider-Man web-swingar i New York... Han gjorde ju det i ettan och tvåan.[/quote:38to513d]
Jag tycker inte att sm3 ska ha en sån slutscen. Tycker att det var bättre som det blev -
Jag tycker inte att sm3 ska ha en sån slutscen. Tycker att det var bättre som det blev -
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":2jj0tg8u][quote="Björne":2jj0tg8u]Något som jag tyckte var synd, var att man inte såg en slutscen där Spider-Man web-swingar i New York... Han gjorde ju det i ettan och tvåan.[/quote:2jj0tg8u]
Jag tycker inte att sm3 ska ha en sån slutscen. Tycker att det var bättre som det blev - [/quote:2jj0tg8u]
Jag tycker inte att sm3 ska ha en sån slutscen. Tycker att det var bättre som det blev - [/quote:2jj0tg8u]
Saknas
för
Inga inlägg
Det var ju det sista som hände i filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Som tröst för att inte Transformers kom på blu-ray så har man bokat upp sig på Spider-Man boxen med alla tre filmerna. I formatet blu-ray såklart.
Skulle följa med en extradisc med bonusmatrial, ska bli intressant vad det kan vara för något.
Skulle följa med en extradisc med bonusmatrial, ska bli intressant vad det kan vara för något.
Saknas
för
Inga inlägg
Orkar inte köpa någon HD DVD eller BLURAY spelare i dagsläget. Är ju så dyrt och är ju lika bra att vänta tills något av formaten vinner kriget. Lär nog bli i början av nästa år skulle jag tro.
Tråkigt om man inte kan köpa vissa filmer för att dom bara släpps till det ena formatet.
Tråkigt om man inte kan köpa vissa filmer för att dom bara släpps till det ena formatet.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ricke":3tujbqgq]Orkar inte köpa någon HD DVD eller BLURAY spelare i dagsläget. Är ju så dyrt och är ju lika bra att vänta tills något av formaten vinner kriget. Lär nog bli i början av nästa år skulle jag tro.
Tråkigt om man inte kan köpa vissa filmer för att dom bara släpps till det ena formatet.[/quote:3tujbqgq]
Är nog rädd för att det kommer dröja längre än så. Som det verkar nu så är det ingen av lägren som kommer ger efter för den andres format..
Dyrt och dyrt, det är ju en relativ fråga.
Tråkigt om man inte kan köpa vissa filmer för att dom bara släpps till det ena formatet.[/quote:3tujbqgq]
Är nog rädd för att det kommer dröja längre än så. Som det verkar nu så är det ingen av lägren som kommer ger efter för den andres format..
Dyrt och dyrt, det är ju en relativ fråga.
Saknas
för
Inga inlägg
Hörde dock att två stora företag byte sida från Bluray till HDDvd nyligen. Tror det var Paramount och Dreamworks. Eftersom att HDDVD spelarna är billigare kan det ju leda till att flera börjar köpa HDDVD... PS3 har ju inte haft den stora effekten som man trott hörde jag.
[quote="Ricke":chfetha7]Hörde dock att två stora företag byte sida från Bluray till HDDvd nyligen. Tror det var Paramount och Dreamworks. Eftersom att HDDVD spelarna är billigare kan det ju leda till att flera börjar köpa HDDVD... PS3 har ju inte haft den stora effekten som man trott hörde jag.[/quote:chfetha7]
Anledningen till varför Paramount (Dreamworks ägs av Paramount numera) bytte till HDDVD har jag för mig att de fick en jäkligt fin pengasumma.
Anledningen till varför Paramount (Dreamworks ägs av Paramount numera) bytte till HDDVD har jag för mig att de fick en jäkligt fin pengasumma.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pejau":14byciyh][quote="Ricke":14byciyh]Hörde dock att två stora företag byte sida från Bluray till HDDvd nyligen. Tror det var Paramount och Dreamworks. Eftersom att HDDVD spelarna är billigare kan det ju leda till att flera börjar köpa HDDVD... PS3 har ju inte haft den stora effekten som man trott hörde jag.[/quote:14byciyh]
Anledningen till varför Paramount (Dreamworks ägs av Paramount numera) bytte till HDDVD har jag för mig att de fick en jäkligt fin pengasumma.[/quote:14byciyh]
Tjaa...bytte gjorde dom direkt inte. De hade stöd för båda formaten, men efter att de fick den "mutan" så körde dom raka spåret in på HD DVD-tåget. Var det inte runt 150 miljoner dollar? Ja, i varje fall ingen liten summa.
Men Sony ligger inne med Spider-Man trilogin och andra titlar som inte kommer på HD DVD. Andra bolag ger ut i båda formaten, och där måste Sony i så fall bräcka HD DVD med att får över dom på Blu-ray sidan. Warner Bros t ex.
Anledningen till varför Paramount (Dreamworks ägs av Paramount numera) bytte till HDDVD har jag för mig att de fick en jäkligt fin pengasumma.[/quote:14byciyh]
Tjaa...bytte gjorde dom direkt inte. De hade stöd för båda formaten, men efter att de fick den "mutan" så körde dom raka spåret in på HD DVD-tåget. Var det inte runt 150 miljoner dollar? Ja, i varje fall ingen liten summa.
Men Sony ligger inne med Spider-Man trilogin och andra titlar som inte kommer på HD DVD. Andra bolag ger ut i båda formaten, och där måste Sony i så fall bräcka HD DVD med att får över dom på Blu-ray sidan. Warner Bros t ex.
[quote="Stoffe":18gbssgv][quote="Pejau":18gbssgv][quote="Ricke":18gbssgv]Hörde dock att två stora företag byte sida från Bluray till HDDvd nyligen. Tror det var Paramount och Dreamworks. Eftersom att HDDVD spelarna är billigare kan det ju leda till att flera börjar köpa HDDVD... PS3 har ju inte haft den stora effekten som man trott hörde jag.[/quote:18gbssgv]
Anledningen till varför Paramount (Dreamworks ägs av Paramount numera) bytte till HDDVD har jag för mig att de fick en jäkligt fin pengasumma.[/quote:18gbssgv]
Men Sony ligger inne med Spider-Man trilogin och andra titlar som inte kommer på HD DVD. Andra bolag ger ut i båda formaten, och där måste Sony i så fall bräcka HD DVD med att får över dom på Blu-ray sidan. Warner Bros t ex.[/quote:18gbssgv]
Mm, 150 miljoner för 18 månader. Synd då jag väldigt gärna ville ha transformers på blu ray.
Själv så får man ju ALLA Spider Man filmerna på blu ray om ungefär en månad för ca 318 kr:D
Anledningen till varför Paramount (Dreamworks ägs av Paramount numera) bytte till HDDVD har jag för mig att de fick en jäkligt fin pengasumma.[/quote:18gbssgv]
Men Sony ligger inne med Spider-Man trilogin och andra titlar som inte kommer på HD DVD. Andra bolag ger ut i båda formaten, och där måste Sony i så fall bräcka HD DVD med att får över dom på Blu-ray sidan. Warner Bros t ex.[/quote:18gbssgv]
Mm, 150 miljoner för 18 månader. Synd då jag väldigt gärna ville ha transformers på blu ray.
Själv så får man ju ALLA Spider Man filmerna på blu ray om ungefär en månad för ca 318 kr:D
Saknas
för
Inga inlägg
Var hittade du alla Spider-Man filmerna på blu-ray för 318 kr?
[quote="Stoffe":sgiy5fq7]Var hittade du alla Spider-Man filmerna på blu-ray för 318 kr? [/quote:sgiy5fq7]
Jag hade väldigt tur, Sony hade gått ut med fel information om priset på blu ray boxen, så ja tänkte att ja slår till. Så när jag först fick reda på de sa dom att dom skulle sälja boxen för inköpspriset, men sen stog sig sony på och "erkände" felet och dom som redan beställt skulle få boxen för det försa felaktiga priset
Jag hade väldigt tur, Sony hade gått ut med fel information om priset på blu ray boxen, så ja tänkte att ja slår till. Så när jag först fick reda på de sa dom att dom skulle sälja boxen för inköpspriset, men sen stog sig sony på och "erkände" felet och dom som redan beställt skulle få boxen för det försa felaktiga priset
Saknas
för
Inga inlägg
Då var det snart dags. I morgon efter plugget är det dags att köpa filmen.