Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
[quote="binrob":lxvfc601][quote="Tyler":lxvfc601]Tvåans effekter var ju bäst i serien. Trean såg sjukt plastigt ut och vissa grejer i ettan är larvigt dåliga. Tvåan ser man också att det är datagjort, men enligt mig är det fortfarande jättemycket bättre än 1+3.[/quote:lxvfc601]

Jag tycker 3:an är den snyggaste. Visst man såg lite att det var datagjort men blandningen av riktiga skådespelare och CGI var så snyggt gjort så man nästan glömde bort att det var datagjort. 2:an var också snyggt gjord men hade inte lika bra blandning av CGI och vanliga skådespelare. Ibland när de bytte mellan CGI och vanliga så såg man en stor skillnad på utseendet (mest hur spidey's färg på kläderna blev mörkare när det inte var CGI.) Det gjorde man inte i 3:an.[/quote:lxvfc601]

Sådana småsaker kanske det var snyggare i trean, men som helhet är det den andra filmen som har snyggast effekter. Som Tyler sa, Sandman ser risigt värre ut i slutet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":l1cc0lmt]Jag tycker mest att de tog sig vatten över huvudet när de gjorde trean... jätte-Sandman är så jävla ful och dåligt gjord.[/quote:l1cc0lmt]

Där håller jag då inte med. Tycker han var riktigt välgjord.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
3:ans effekter är bäst.
I tvåan när spidy och Dr. Ock fightades på banken såg spider-man inte alls bra ut. I trean ser han bra ut hela tiden.
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="YesBox":17fa2fpg]3:ans effekter är bäst.
I tvåan när spidy och Dr. Ock fightades på banken såg spider-man inte alls bra ut. I trean ser han bra ut hela tiden.[/quote:17fa2fpg]

Håller med, när dom är i banken set allt apa ut:(
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="aki||es":2hatlj2a][quote="YesBox":2hatlj2a]3:ans effekter är bäst.
I tvåan när spidy och Dr. Ock fightades på banken såg spider-man inte alls bra ut. I trean ser han bra ut hela tiden.[/quote:2hatlj2a]

Håller med, när dom är i banken set allt apa ut:([/quote:2hatlj2a]

Well, i trean är det babianvarning...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1d4v01zp]

Well, i trean är det babianvarning...[/quote:1d4v01zp]

Och med det menar du ?
301 inlägg
för
301 inlägg
Jippi! Vann Spider Man 3 på Blu ray Bara tacka o buga:)
365 inlägg
för
365 inlägg
[quote="aki||es":3kiwzniy]Jippi! Vann Spider Man 3 på Blu ray Bara tacka o buga:)[/quote:3kiwzniy]
Vann? Menar du på MovieZine? I alla fall grattis!
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="Björne":3k8ygbwc][quote="aki||es":3k8ygbwc]Jippi! Vann Spider Man 3 på Blu ray Bara tacka o buga:)[/quote:3k8ygbwc]
Vann? Menar du på MovieZine? I alla fall grattis![/quote:3k8ygbwc]

Japp här på trevliga mz:D
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
bästa av alla filmena asså om man säger såhär då
ettan får tvåan får och trean som e somsagt bäst av alla får .....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker att spiderman 3 är den bästa i serien sen kommer spiderman 1 och sen 2an

spiderman 3 får en och ettan å sen tvåan får
1721 inlägg
för
1721 inlägg
SM-3 får en av mig:

Välidgt bra men har rätt så sega scener som drar ner betyget.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Predator_King":80saa5lw]jag tycker att spiderman 3 är den bästa i serien sen kommer spiderman 1 och sen 2an

spiderman 3 får en och ettan å sen tvåan får [/quote:80saa5lw]

Förstår inte varför tvåan bara får tre pluppar. Jag ger den. Tycker att den är riktigt, riktigt bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den filmen var jätte bra och bästa spider man filmen i hela serien. Väldigt bra handling och sköna effekter.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Om man ska göra en top 3 på filmerna så skulle det nog bli:

1. Spider-man 2: Skitbra uppföljare som nästan gör allt rätt. Maguire är mycket bättre än i ettan och Dock Ock är en ljuvlig skurk att beskåda.

2. Spider-man 3: Vissa grejer sänker filmen ett litet snäpp, att ta med Eddie Brock/Venom var ett ganska stort misstag och skulle ha sparat honom till nästa film. Men för övrigt en av de bättre treorna som har kommit ut. Riktigt bra effekter och bra arbete från alla skådisar.

3. Spider-man: Att den här filmen känns lite mer barnvänlig än dom andra två har jag lite svårt att komma över, finns vissa scener som också förstör en del. Men helt klart en av de bättre superhjälte-filmerna.
775 inlägg
för
775 inlägg
Som om det inte vore illa nog att Eddie Brock [b:2755havr]Jr.[/b:2755havr] medverkar så blir inte Venom större än Topher Grace. Han är i samma storlek. Är det meningen att man ska bli imponerad och tycka det är fräckt? Då måste jag ha väldigt dålig mottagning, till och med undermedvetet.

This is bullshit.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":222p3nek]Som om det inte vore illa nog att Eddie Brock [b:222p3nek]Jr.[/b:222p3nek] medverkar så blir inte Venom större än Topher Grace. Han är i samma storlek. Är det meningen att man ska bli imponerad och tycka det är fräckt? Då måste jag ha väldigt dålig mottagning, till och med undermedvetet.

This is bullshit.[/quote:222p3nek]

Tycker han såg ganska biffig ut ändå, han ser ju precis inte ut som lilla spinkiga Eric Forman längre. Biffigare än Spidde är han då lätt och det hade nog blivit lite larvigt om han hade kommit och varit lika råbiffig som i serierna. För då var han VERKLIGEN biffen!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="spiderman freak":3vx0hnme]Är det någon av er som vet om man får dubbel disc på varje spider-man film i "HIGH DEFENITION TRILOGY" ??? Undrar bara, vill inte ha singel disc i varje film, Jag e typ en samlar person [/quote:3vx0hnme]

Kollat amerikanska sidor som Amazonas?? kan inte garantera att dem ska dubbel-disc... men värt å kolla kanske?
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="spiderman freak":4gsbozrb]Är det någon av er som vet om man får dubbel disc på varje spider-man film i "HIGH DEFENITION TRILOGY" ??? Undrar bara, vill inte ha singel disc i varje film, Jag e typ en samlar person [/quote:4gsbozrb]

Ja du får en extra, Har själv det trilogi paketet. Det är inget extramaterial i SM 1 lr 2 men i 3:an är det lite och på den fjärde skivan, som ja inte vcet om vad exakt de är då ja inte kollat dne än
365 inlägg
för
365 inlägg
[quote="Kenneth":1mfr2rb3]Som om det inte vore illa nog att Eddie Brock [b:1mfr2rb3]Jr.[/b:1mfr2rb3] medverkar så blir inte Venom större än Topher Grace. Han är i samma storlek. Är det meningen att man ska bli imponerad och tycka det är fräckt? Då måste jag ha väldigt dålig mottagning, till och med undermedvetet.

This is bullshit.[/quote:1mfr2rb3]
Det är ju [i:1mfr2rb3]alltid[/i:1mfr2rb3] så att karaktärerna blir sämre i filmerna än i serierna.
Själv blev jag nöjd med Venom, men i seriena så är han bäst!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden